افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

محمدی: پرسپولیس به بن بست تاکتیکی نرسیده است/ دستان گل محمدی بسته بود – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 132645
محمدی: پرسپولیس به بن بست تاکتیکی نرسیده است/ دستان گل محمدی بسته بود – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت پرسپولیس که تجربه مدیریت این باشگاه را دارد، واکنش جالبی به وضعیت فعلی پالشوش و بحث تغییرات در آن داشت. محمد محمدی دروازه بان سابق پرسپولیس که در دوره ای مدیریت این باشگاه را برعهده داشت، واکنش جالبی به تغییرات کادرفنی و پایان همکاری با یحیی گل محمدی داشت: فکر نمی کنم کار جدی […]

پیشکسوت پرسپولیس که تجربه مدیریت این باشگاه را دارد، واکنش جالبی به وضعیت فعلی پالشوش و بحث تغییرات در آن داشت.

محمد محمدی دروازه بان سابق پرسپولیس که در دوره ای مدیریت این باشگاه را برعهده داشت، واکنش جالبی به تغییرات کادرفنی و پایان همکاری با یحیی گل محمدی داشت: فکر نمی کنم کار جدی باشد. یا مشکل بزرگ چون پرسپولیس باشگاه بزرگی است مشکلاتش هم هست. همانطور که تیم در زمین انجام می دهد، اما زمانی که من در باشگاه بودم به تنهایی کاری انجام نمی دادم و تیم مدیریتی خوبی بودیم. مطمئنا این تفاوت سلیقه در قدیم وجود داشته است. الان مشکل بزرگی نیست. بازیکن و مربی به احترام و پول به موقع نیاز دارند، می توان گفت شش یا سه ماه دیگر پرداخت داریم و طبق همان قول پرداخت می کنیم. الان نیازی به گفتن مشکلات نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه مصاحبه های برخی از پیشکسوتان وضعیت پرسپولیس را بدتر می کند و کمکی به این وضعیت نمی کند. فکر نمی کنم بگویند پرسپولیس از نظر تاکتیکی به بن بست نرسیده است. فرگوسن چگونه با منچستریونایتد به مدت 17 سال قهرمان شد؟ این داستان جالبی نیست که آقای گل محمدی به آن سر بزند. از آن جایی که من از آقای گل محمدی اطلاع دارم، تنوع تاکتیکی در تیم ایشان وجود دارد، با وجود مصدومیت و سرماخوردگی اخیر بازیکنان، دستان مربی بسته بود. گل محمدی یکی از بهترین مربیان حال حاضر کشور محسوب می شود. مصدومیت یاسین و پورعلیگنجی، سردی ستاره ها و نگرانی بازیکنان از نیمکت نشینی و اختلافات و همه چیز در موفقیت و ناکامی یک تیم تاثیرگذار است. اما چیزی که می خواهم بگویم این است که آنهایی که می نشینند و می گویند پرسپولیس به بن بست تاکتیکی رسیده است، بر چه اساسی می گویند وقتی فصل گذشته گل محمدی سه جام برای باشگاه آورد و مربیان بزرگ دیگری مثل فرگوسن و امثال اینها بودند. او که سالها توانسته ایم شرایط موفقیت را ایجاد کنیم: تشکیل یک باشگاه.

محمد محمدی معاون ورزشی اسبق پرسپولیس و رئیس فعلی مجموعه ورزشی اینگلب ادامه داد: من چندین سال برای استقلال بازی کردم اما قلبم پرسپولیس است، چه در باشگاه پرسپولیس باشم و چه نباشم برای این کار تلاش می کنم. باشگاه پرافتخار

وی افزود: بسیاری از بازیکنانی که پارسال به پرسپولیس آمدند با دل و جان آمدند و نتیجه را دیدند، پاداش و جریمه باید به موقع باشد اما تلاش برای برداشتن بار از روی دوش با جریمه ها و برخی اقدامات چندان جذاب نیست. . آقا پروین و میکروسکوپ می توانند زوم کنند و این لبه ها و مشکلات را برطرف کنند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)