افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

محمدی: انتقال پرسپولیس به تامین اجتماعی یک بازی برد-برد است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 229537
محمدی: انتقال پرسپولیس به تامین اجتماعی یک بازی برد-برد است – پرسپولیس نیوز

دروازه بان سابق پرسپولیس معتقد است ظرفیت بالای این باشگاه و هوادارانش ظرفیت بزرگی برای تامین اجتماعی ایجاد می کند. محمد محمدی در گفت وگو با فارس درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس به وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به تجربه ای که در مدیریت باشگاه دارم، می دانم یکی از پارامترهای […]

دروازه بان سابق پرسپولیس معتقد است ظرفیت بالای این باشگاه و هوادارانش ظرفیت بزرگی برای تامین اجتماعی ایجاد می کند.

محمد محمدی در گفت وگو با فارس درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس به وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی اظهار داشت: با توجه به تجربه ای که در مدیریت باشگاه دارم، می دانم یکی از پارامترهای اصلی برای اخذ مجوز حرفه ای باشگاه های بخشی از کنفدراسیون فوتبال آسیا عدم حضور روسای مجامع دو باشگاه است. و این مالکیت مشترک سال ها برای پرسپولیس و استقلال مشکل ایجاد کرد و خوشحالم که اتفاقی که چند سال قبل باید می افتاد با تصمیمی که گرفته شد و مالکیت پرسپولیس به تامین اجتماعی واگذار شد.

وی با اشاره به برند معتبر باشگاه پرسپولیس گفت: نام پرسپولیس و برند این باشگاه آنقدر بزرگ است که می توان با این برند بیشترین درآمد را به دست آورد و اکنون ظرفیت بسیار خوبی برای اجتماعی ایجاد شده است. امنیت. تا بتوانید از نام و اعتبار باشگاه پرسپولیس برای کسب درآمد استفاده کنید. من در مورد مدل انتقال آموزش ندیده‌ام، اما قطعاً تغییر مالکیت باید انجام می‌شد و اتفاق می‌افتاد، و معتقدم این انتقال یک بازی برد-برد برای هر دو طرف است، البته تا زمانی که به درستی مدیریت شود. این باشگاه با الگوی مدیریتی درست می تواند برای مالک جدید خود سودهای زیادی به همراه داشته باشد و پرسپولیس دچار مشکلات قدیمی نشود.

محمدی در پاسخ به این سوال که این انتقال تا چه اندازه می تواند دغدغه های همیشگی هواداران را برطرف کند، گفت: پرسپولیس و استقلال بزرگترین جامعه ورزش دوستان را در کشور تشکیل می دهند و این موضوع پنهانی نیست، بنابراین تصمیم گیرندگان کشور. ، برای رفع نگرانی این میلیون ها هوادار که عمدتاً از جوانان تشکیل شده اند، تصمیماتی می گیرند که برای بهتر شدن خواهد بود. روشن شدن مسئولیت باشگاه پرسپولیس یکی از بهترین اتفاقاتی است که با این تغییر مالکیت رخ داد. زمانی که پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش بود، به دلیل مسئولیت های متعدد این وزارتخانه و محدودیت های قانونی برای کمک مالی به این باشگاه، گاهی مشکلاتی به وجود می آمد، در حالی که وزیر ورزش بارها اعلام کرده بود که مخالف مالکیت این باشگاه است. مسئولیت های زیادی در ساماندهی ورزش کشور در تمامی استان ها دارد، دارای کشورها و فدراسیون های مختلف است، بنابراین این واگذاری و ایجاد مسئولیت مشخص برای مالک جدید یک واقعیت مهم تلقی می شود.

وی در پایان درباره دربی فردا پرسپولیس و استقلال گفت: این دیدار برخلاف آنچه که همه می گویند فقط سه امتیاز دارد، باید بگویم که این دیدار با هیچ مسابقه ای قابل مقایسه نیست و برد و باخت تفاوت زیادی دارد. . در ادامه این دو تیم برای بازی فردا شرایط یکسانی دارند و در بهترین آمادگی قرار دارند که نشان از اهمیت بازی فردا دارد. در نهایت شاید کلیشه ای باشد، اما تیمی که بر پایه موفقیت بنا شود فردا برنده خواهد شد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)