افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

محمدرضا گلزار و آیسان در حال پیاده روی در دریاچه چیتگر + عکس

  • کد خبر : 113133
محمدرضا گلزار و آیسان در حال پیاده روی در دریاچه چیتگر + عکس

پدر محمدرضا گلزار یکی از بازیگرانی است که در اینستاگرام حضوری فعال دارد.بیوگرافی محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار متولد 11 فروردین 1356 محمدرضا گلزار در خانواده ای شش نفره متولد شد و سومین فرزند خانواده است. پدر محمدرضا گلزار پرویز گلزار مهندس مکانیک و مادرش خانه دار است. محبوب ایرانی با انتشار عکس هایی از محمدرضا […]

پدر محمدرضا گلزار یکی از بازیگرانی است که در اینستاگرام حضوری فعال دارد.بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 11 فروردین 1356 محمدرضا گلزار در خانواده ای شش نفره متولد شد و سومین فرزند خانواده است. پدر محمدرضا گلزار پرویز گلزار مهندس مکانیک و مادرش خانه دار است. محبوب ایرانی با انتشار عکس هایی از محمدرضا گلزار بازیگر در اینستاگرامش در کنار دیا میرزا بازیگر هندی با واکنش های زیادی از سوی کاربران اینترنتی مواجه شد. و شایعات زیادی در مورد ازدواج این دو ستاره سینما به گوش می رسید.

محمدرضا گلزار را بیشتر بشناسیم

او یکی از خوش تیپ ترین بازیگران ایران است که عده ای او را خودشیفته خطاب می کنند و عده ای دیگر عاشق او می شوند. او همچنین در حرفه هایی مانند: مدلینگ، بازیگری و خوانندگی فعالیت می کند. در ادامه با مجله پارس ناز همراه باشید تا محمدرضا گلزار را از 0 تا 100 بشناسید محمدرضا گلزار نوازنده و خواننده موسیقی پاپ و مجری تلویزیون و سینما است. بازیگر در سال 1356. متولد شهر تهران، فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است. رضا گلزار در سال ۱۳۹۸ با ایفای نقش در فیلم سام و نرگس وارد سینما شد.

محمدرضا گلزار برنده جایزه دومین جشنواره فیلم ایرانی تورنتو و لوح تقدیر به عنوان فیلمنامه نویس و بازیگر برای فیلم شیش و بش «1389» در سومین جشنواره فیلم ایرانی تورنتو است. محمدرضا گلزار در سام دبیو شد و نرگس ایرج قدری این روزها در حالی که آینه بغل را در دست داشت در سینما دیده شد.

پس از آن این چهره محبوب در بسیاری از تبلیغات از لباس های مارک دار گرفته تا تبلیغات مواد غذایی و … استفاده شده است. خود گلزار نیز صاحب یک استایلیست معروف به نام آهو اسپانلو است که لباس های او را برای مراسم و جشنواره های مختلف طراحی می کند.

محمدرضا گلزار هنوز مجرد است و در آستانه چهل سالگی است. البته او بارها به دلیل شایعات مجازی و غیرمجازی ازدواج کرده و طلاق گرفته است. گلزار درباره ازدواجش می گوید: در تمام این سال ها به خوبی احساس کردم که شهرت چقدر باعث شده احساس تنهایی کنم. بله، من آن را با تمام وجود احساس کردم. ازدواج چیزی نیست که من تصمیم بگیرم. باید برای کسی مثل من اتفاق بیفتد و من خیلی مصمم هستم که این کار را انجام دهم.

امین حیایی صمیمی ترین دوست هنری محمدرضا گلزار است. گلزار طرفدار بارسلونا و پرسپولیس است و یکی از دوستان ورزشی او علی دایی است. نمی دانم تا چه حد لازم است این موضوع در بیوگرافی مطرح شود. اما از آنجایی که برایم مهم نیست که تعداد کلمات متنم زیاد شود، به این نکته هم اشاره می کنم که ماکارونی و سبزی از غذاهای مورد علاقه محمدرضا گلزار هستند. البته حقیقت و دروغ از منابع دیگری سرچشمه می گیرد. طبق گفته های محمدرضا گلزار صاحب یک باشگاه زیبایی آقایان است. او همچنین رستوران انار جردن را اداره می کرد.

شرکت در یک فروشگاه معروف ورزشی و شرکت در لوازم ساختمانی از دیگر فعالیت هایی است که درباره محمدرضا در زمینه اقتصادی ذکر شده است. در میان بازیگران هالیوود، او از طرفداران لئوناردو دی کاپریو و رایان گاسلینگ است. او همچنین هدف اصلی سینما را سرگرمی می داند و مخالف تبلیغ فیلم های غم انگیز اجتماعی است.

محمدرضا گلزار

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=113133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.