افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

«محمدرضا جوادیگانه» رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری شد

  • کد خبر : 365289
«محمدرضا جوادیگانه» رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری شد

به گزارش رکنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدجعفر قائم پناه عصر دوشنبه بیست و ششم شهریور 1403 در این فرمان خطاب به جوادی یگانه، بر اسناد و قوانین عالیه مرتبط با نظام، برقراری ارتباط نظام مند دولت و مردم در تمامی سطوح دستگاه های اجرایی، افزایش رضایتمندی اجتماعی تاکید کرد. در تحقق اهداف […]

به گزارش رکنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدجعفر قائم پناه عصر دوشنبه بیست و ششم شهریور 1403 در این فرمان خطاب به جوادی یگانه، بر اسناد و قوانین عالیه مرتبط با نظام، برقراری ارتباط نظام مند دولت و مردم در تمامی سطوح دستگاه های اجرایی، افزایش رضایتمندی اجتماعی تاکید کرد. در تحقق اهداف ریاست محترم جمهور، دستیابی به همفکری و مشارکت مردم در برنامه ریزی و نیز جهت دهی توانمندی های ارتباطی مرکز در جهت ارتقای پاسخگویی و رفع مشکلات مردم از رئیس جدید ارتباطات مردمی درخواست شده است. مرکز نهاد ریاست جمهوری

محمدرضا جوادی یگانه متولد 1348 تهران و دارای مدرک دکتری جامعه شناسی از دانشگاه تربیت مدرس است و هم اکنون با رتبه علمی استاد تمام در گروه جامعه شناسی دانشگاه تهران تدریس می کند.

محمدرضا جوادی یگانه مدیر کل تحقیق و توسعه رادیو، رئیس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران و معاونت سازمان شهرداری تهران در امور اجتماعی و فرهنگی.

محمدرضا جوادی یگانه تاکنون بیش از 62 مقاله مصوب و چهار عنوان کتاب به نام های «دین و رسانه»، «لوتیگری»، «گزارش وضعیت اجتماعی ایران» و «اصلاحات سه ساله و تغییرات برنامه ریزی شده» منتشر کرده است. “.

اجرای سه مجموعه نظرسنجی ملی به نام‌های «موج دوم بررسی سرمایه اجتماعی ملی» در سال 1392، «موج سوم بررسی ارزش‌ها و نگرش‌های ایرانیان» در سال 1393 و «پژوهش ملی» را بر عهده دارد. وضعیت اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی شهرهای ایران» در سال 1393 مسئولیت سال 1395 را بر عهده داشته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=365289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.