افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

محمدخانی: چوب های ما سوراخ است! / پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد

  • کد خبر : 18649

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است هر تیمی که بتواند در 100 دربی پیروز شود 90 درصد راه را برای قهرمانی در لیگ برتر رفته است. ناصر محمد خانی در گفت وگو با تسنیم، درباره دربی پیش رو استقلال و پرسپولیس و جدال دو تیم برای قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی پرسپولیس به دربی […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است هر تیمی که بتواند در 100 دربی پیروز شود 90 درصد راه را برای قهرمانی در لیگ برتر رفته است.

ناصر محمد خانی در گفت وگو با تسنیم، درباره دربی پیش رو استقلال و پرسپولیس و جدال دو تیم برای قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: قهرمانی پرسپولیس به دربی و پیروزی در این بازی بستگی دارد. هر تیمی که در این بازی پیروز شود 90 درصد قهرمان است. سپاهان چهار بازی دیگر دارد و در نهایت یک بازی را می بازد یا حداقل مساوی می کند.

وی درباره وضعیت خوب استقلال در هفته های اخیر توضیح داد: بله، استقلال خوب است، اما پرسپولیس هم شرایط بسیار خوبی دارد، در هفته های اخیر در دو بازی متوالی امتیاز خوبی گرفته و سه گل زده است. قبول دارم استقلال هم نتایج خوبی گرفته اما دربی تعیین کننده نیست. این بازی حساس است و هر تیمی که خوب بازی کند و از موقعیت ها استفاده کند قطعا پیروز میدان خواهد بود. به هر حال امیدوارم پرسپولیس برنده بازی باشد، چون می خواهم آنها قهرمان شوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مواجهه با اینکه یحیی گل محمدی با ترکیب محتاطانه در دربی ها به میدان می رود، گفت: توصیه من به گل محمدی این است که در این بازی کمی بیشتر شجاعت نشان دهد چرا که اگر در دربی پیروز شود قهرمان است. یحیی مربی شجاعی است اما در این بازی باید کمی شجاعت بیشتری داشته باشد.

محمد خانی در خصوص خط حمله پرسپولیس و شرایط عبدی و لئاندرو پریرا برای دربی 100 اظهار داشت: عبدی کم کم به شرایط ایده آل می رسد. در این مدت برخی از هواداران و رسانه ها عبدی را تحت فشار قرار دادند اما اکنون او وضعیت خوبی دارد. خوشبختانه یحیی هم به او اعتماد دارد و امیدوارم در این بازی ستاره شود. عبدی باید بداند کسانی که می خواهند ستاره شوند باید در این مسابقات خودی نشان دهند و در سطح یک ستاره ظاهر شوند.

وی افزود: پریرا هم بد نیست. البته هنوز جا نیفتاده و نیاز به زمان دارد. کم کم داره بهتر میشه در کل فکر می کنم پریرا بهتر از اینها باشد. وقتی بازیکن خارجی وارد زمین می شود باید از همه بالاتر باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره برد 6 بر 1 استقلال مقابل هواداران و اتهاماتی که در فضای مجازی به برخی افراد وارد می شود و این نتیجه را غیر منطقی دانسته، خاطرنشان کرد: کدام تیم از عمد 6 گل می زد تا آبروی خود را از دست بدهد؟ شایعات فضای مجازی از این قبیل است; در فوتبال تبانی و این چیزها اصلا اینطور نیست. مگر اینکه مثلا تیمی با برد قهرمان شود و بعد یک گل زده شود نه شش گل. این حرفا معنی نداره

محمد خانی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و حذف آبی پوشان از لیگ قهرمانان آسیا و احتمال وقوع این اتفاق برای سرخپوشان خاطرنشان کرد: مگر اخیرا 300 میلیارد به این دو باشگاه پرداخت نکردند؟ به خدا چوب های ما سوراخ دارد! پول تزریق شده اما معلوم نیست چه اتفاقی افتاده است. وقتی قراردادها به 30 میلیارد می رسد، معلوم است که 300 میلیارد راه به جایی نمی برد. وقتی بازیکنان اینقدر پول می گیرند، پول هفت هشت بازیکن می شود 300 میلیارد! البته این را هم بگویم که به بازیکنان به طور کامل دستمزد نمی دهند اما باز هم این ارقام پول زیادی است. خدا کند این پول ها خارج از اصل داده شود تا حداقل باشگاه ها دچار مشکل نشوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.