افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

محمدامین کاظمی بسکتبالیست جوان قزوینی درگذشت/ وضعیت سلامتی رهام یزدی مساعد است + عکس

  • کد خبر : 203411
محمدامین کاظمی بسکتبالیست جوان قزوینی درگذشت/ وضعیت سلامتی رهام یزدی مساعد است + عکس

به گزارش رکنا، غلامرضا نوروزی چهارشنبه شب درباره آخرین وضعیت. رهام یزدی بازیکن بسکتبال این نوجوان کشورمان گفت: هر روز با بیمارستان و پزشک معالج وی در ارتباط هستیم و در ادای وظیفه ساعتی قبل ضمن دیدار با خانواده این ورزشکار مجددا به بیمارستان مراجعه کردم و آنها به من اطلاع دادند. در مورد آخرین […]

به گزارش رکنا، غلامرضا نوروزی چهارشنبه شب درباره آخرین وضعیت. رهام یزدی بازیکن بسکتبال این نوجوان کشورمان گفت: هر روز با بیمارستان و پزشک معالج وی در ارتباط هستیم و در ادای وظیفه ساعتی قبل ضمن دیدار با خانواده این ورزشکار مجددا به بیمارستان مراجعه کردم و آنها به من اطلاع دادند. در مورد آخرین وضعیت او

وی ادامه داد: روند درمان در حال پیگیری است و خوشبختانه سطح هوشیاری وی بهبود یافته و وضعیت وی پایدار است. وضعیت سلامتی این ورزشکار امروز خوب بود و سطح هوشیاری بین 8 تا 9 است و طبق روندی که شاهد هستیم علائم حیاتی وی ثابت است و امیدواریم در روزهای آینده این روند بهبود یابد.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: ما از همان لحظه حادثه این ماجرا را دنبال کردیم چرا که آنها فرزندان ما هستند و وظیفه داریم در این زمان در کنارشان باشیم. مطمئناً از کمک و اقدامات لازم دریغ نخواهیم کرد. در روزهای اخیر همکارانم در بیمارستان حضور یافتند و روند درمان را پیگیری کردند و این پیگیری ها ادامه خواهد داشت.

نوروزی درباره سایر قربانیان این حادثه نیز افزود: حادثه تلخی بود. متاسفانه امروز یکی از این ورزشکاران را از دست دادیم و امیدوارم خداوند به خانواده او صبر بدهد. در مورد ورزشکار دیگر (امیرمحمد اردکانی) نیز باید بگویم که روند درمان وی در حال پیگیری است و وضعیت او نیز مانند گذشته گزارش می شود.

چهار تن از اعضای تیم بسکتبال نوجوانان قزوین هنگام بازگشت از رقابت های لیگ دسته یک جوانان کشور در محور ساوه دچار سانحه شدند. این حادثه در حالی رخ داد که بر اثر خرابی خودرو در حاشیه جاده متوقف شده و خودروی 206 که در آتش سوخته بود به آنها برخورد کرد. طاها فلاح دیگر این بازیکن پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شد و حالش خوب است. متاسفانه محمدامین کاظمی دیگر بسکتبالیست جوان قزوینی امروز به دیار حق شتافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=203411

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.