افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
7

محل طلب‌ها مخالفت کرد

  • کد خبر : 17933

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا در فرصتی برای کار خود قسط دیگر بازیرکن ساباداد خو. باشگاه پرسپولیسی‌ها که به بوژی رادوشوویچ دروازه‌بان سابق خود می‌پردازند، باید بیش از 000 هزار دلار را به حساب این بازیکن واریز کنند تا دومین قسط دروازه‌بان‌ها را به حسابش پرداخت کنند. این در است که باشگاه پرسپولیس امیدوار […]

باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا در فرصتی برای کار خود قسط دیگر بازیرکن ساباداد خو.

باشگاه پرسپولیسی‌ها که به بوژی رادوشوویچ دروازه‌بان سابق خود می‌پردازند، باید بیش از 000 هزار دلار را به حساب این بازیکن واریز کنند تا دومین قسط دروازه‌بان‌ها را به حسابش پرداخت کنند.

این در است که باشگاه پرسپولیس امیدوار بودند رایزنی رایزنی فوتبال مبلغ مبلغی را از طریق محل درآمدهای فیفا فیفا بپردازند به نظر می‌رسد ممکن است چنین موضوعی وجود داشته باشد.

باشگاه پرسپولیس پرداخت مطالبات رادوشوویچ که باید به صورت اقساطی شود دو بار با فوتبال مکاتبه کرد تا با رایزنی با فیفا از محل مطالبات سرخپوشان، این پول به حساب رادوشوویچ واریز شود اما دو بار در فاصله کم تا زمان پرداخت پرسپولیس اعلام می شود. که امکان این کار وجود ندارد. رضا درویش پرسپولیس با این حال برای پرداخت قسط دوم هم همین نامه را به مضدراسی.

با توجه به مهدی تاج انتخاب شده بود فیفا را پرداخت مطالبات ویلموتس راضی کند تا از پول های بلوکه شود، باشگاه برای بار دوم این درخواست را از فدراسیون می پرسپولیس توفیقی توفیقی به دست آورد.

در این مشخص شد که رقم مورد اشاره باید طی روز آینده در حساب رادوشوویچ واریز شود تا به حال این پرسپولیس پول را تهیه کند. البته رایزنی‌هایی این ویژه انجام شده و مدیران باشگاه هستند که این پول را به حساب رادو واریز کنند.

در تصویر باشگاه پرسپولیس در پرداخت اقساط به رادوشوویچ تا حدودی باید هزار هزار را به این بازیکن بپردازد، همین موضوع دغدغه دیگری برای باشگاه پرسپولیس پرسپولیس شده است.

با این باشگاه پرسپولیس هنوز برای پرداخت قسط بازیکن خود مهلت دارد و باید این رقم در نهایت تهیه شود یا اتفاقات دیگری رخ دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17933

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.