افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

محل برگزاری مسابقات ملی و باشگاهی / استقلال و پرسپولیس در سامان مشخص شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 367795
محل برگزاری مسابقات ملی و باشگاهی / استقلال و پرسپولیس در سامان مشخص شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایران روز سه‌شنبه چهارم اسفندماه در مرحله چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف تیم ملی قطر می‌رود ورزشگاه و امام رضا(ع) مشهد آخرین گزینه ها برای میزبانی از بازیکنان قطری بودند. در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود. تاج فیروز در این خصوص به خبرنگار […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ایران روز سه‌شنبه چهارم اسفندماه در مرحله چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف تیم ملی قطر می‌رود ورزشگاه و امام رضا(ع) مشهد آخرین گزینه ها برای میزبانی از بازیکنان قطری بودند. در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.

تاج فیروز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: احمد دنیامالی وزیر ورزش و جوانان دستور پیگیری موضوع ورزشگاه امام رضا (ع) برای برگزاری مسابقات را صادر کرد و در این خصوص نیز جلساتی با مسئولان استانی برگزار کردیم. توجه . بدون توجه به گلایه هایی که از فدراسیون فوتبال داریم که بیش از یک سال است که هیئت فوتبال ما در هاله ای از ابهام قرار دارد و در رابطه با دیدار تیم های ملی ایران و لبنان که در سال های اخیر در مشهد برگزار شد، مقرر شد که دیدار تیم های ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار می شود.

وی ادامه داد: در هفته های اخیر خود استاندار نیز علاقه مند به برگزاری بازی تیم ملی در ورزشگاه امام رضا بود. دیروز به اتفاق استاندار از مجموعه ورزشی امام رضا (ع) و سامان مشهد بازدید کردیم و استاندار شخصا اعلام کرد که توافق کردیم مسابقات تیم ملی ایران در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود و مسابقات برگزار شود. تیم های استقلال و پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و رقابت های آسیایی در ورزشگاه سامان برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: زیرساخت های ورزشگاه امام رضا (ع) خوب است و برای بازی تیم ملی که در سوم اسفند برگزار می شود بهتر از این هم می شود.

وی در خصوص اینکه آیا جایگاه سیستم داور ویدئویی VAR در ورزشگاه امام رضا (ع) مورد توجه قرار گرفته است یا خیر، گفت: مسئولان فدراسیون باید در این خصوص اظهار نظر کنند و همچنین شنیده ام که امیر قلعه نویی (مربی تیم) تیم) باید در تیم ملی فوتبال ایران شرکت کند) به مشهد سفر خواهد کرد.

تاج فیروز در خصوص ظرفیت ورزشگاه برای بلیت فروشی و حضور مردم گفت: ما زیرمجموعه فدراسیون فوتبال هستیم و هر تصمیمی که آنها بگیرند اجرا می کنیم.

وی در خصوص صندلی های VIP و CIP در ورزشگاه امام رضا گفت: هر دو صندلی آماده است و آمادگی کامل برای میزبانی از این بازی را داریم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=367795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.