افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

محسن شادی: شما نمی توانید با عجله کار کنید

  • کد خبر : 393420
محسن شادی: شما نمی توانید با عجله کار کنید

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: پیگیر کارها و ساخت و ساز فدراسیون هستیم و نمی توانیم با عجله کار کنیم. محسن شادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فدراسیون جدید قایقرانی ساختمان ندارد، اظهار کرد: بله، در حال حاضر ساختمان ندارد. باید آرام آرام ساختار فدراسیون را شکل دهیم و تجهیز کنیم. این یک […]

رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: پیگیر کارها و ساخت و ساز فدراسیون هستیم و نمی توانیم با عجله کار کنیم.

محسن شادی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه فدراسیون جدید قایقرانی ساختمان ندارد، اظهار کرد: بله، در حال حاضر ساختمان ندارد. باید آرام آرام ساختار فدراسیون را شکل دهیم و تجهیز کنیم. این یک موضوع وقت گیر است. ما و وزارت ورزش در حال هماهنگی و پیگیری کار هستیم. اگر ساختمان مورد نظر شما نیاز به چیدمان یا بازسازی دارد، ما این کار را انجام می دهیم و کار را نمی توان با عجله انجام داد. ارائه همه چیز از ابتدا بسیار دشوار است. من به خود آقای وزیر گفتم کار خیلی سختی است و ایشان جواب دادند که به من اعتماد کرده و این کار را به من سپردند. امیدوارم سربلند باشم و کاری کنم که ورزشکاران دچار مشکل نشوند. در حال حاضر آقای سهرابیان فضایی را در اختیار ما گذاشته تا کار را انجام دهیم.

شادی در پاسخ به این سوال که ساماندهی فدراسیون چقدر طول می کشد؟ وی تصریح کرد: نمی توان زمان خاصی را بیان کرد. ما نیاز به داشتن نیروهای خوب و آموزش دیده داریم و نمی خواهیم افراد بدون کنترل را انتخاب کنیم تا بعدا برای ما و وزارت ورزش مشکل ایجاد شود.

رئیس قایقرانی در خصوص اینکه گفته می شد بهتر بود وزارت ورزش ابتدا ساختمانی برای این فدراسیون در نظر می گرفت و بعد به فکر جدایی بود، گفت: مشکلی نیست و این کار به کندی انجام می شود. .

وی درباره مهم ترین برنامه خود به عنوان رئیس قایقرانی گفت: برنامه این است که استعدادیابی در استان های فعال انجام شود و مانند زمانی که در اردو بودیم آنها را در کمپ نگه داریم. باید امکانات را در اختیار همه ورزشکاران در یک سطح قرار دهیم و زیر نظر مربی تمرین کنیم و در نهایت بهترین بازیکنان را برای حمایت از تیم نگه داریم. در حال حاضر تیم ملی قایقرانی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کرده است که تنها یک کودک اعزام شده است.

شادی در خصوص ادامه همکاری با افشین فرزام سرمربی روئینگ گفت: با آقای فرزام صحبت کردم. آقای فرزام چندین سال مربی تیم ملی بوده و زحمت کشیده است. ما 100% با او همکاری می کنیم. من و آقا فرزام با هم دوست هستیم.

رئیس قایقرانی در پاسخ به این سوال که آیا می توان از مربی خارجی برای قایقرانی استفاده کرد؟ وی تاکید کرد: بله، اما ابتدا باید ساختار و تشکیلات فدراسیون را درست کنیم و سپس روی این موضوع کار کارشناسی انجام دهیم. در حال حاضر به دنبال اجرای کمپ استعدادیابی هستیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.