افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

محسن رضایی: نبرد دفاع مقدس در جغرافیای اسلام تکرار می شود

  • کد خبر : 370319
محسن رضایی: نبرد دفاع مقدس در جغرافیای اسلام تکرار می شود

به گزارش ایرنا سرلشکر محسن رضایی وی روز شنبه در مراسم رژه حماسه نیروهای مسلح در اهواز اظهار داشت: ملت ایران همواره به اقتدار، عزت و توانمندی نیروهای مسلح می بالد، همانطور که در دوران دفاع مقدس، مردم پشتیبان سپاه و سپاه بودند. ارتش در برابر رژیم بعث و این بزرگترین افتخاری است که در […]

به گزارش ایرنا سرلشکر محسن رضایی وی روز شنبه در مراسم رژه حماسه نیروهای مسلح در اهواز اظهار داشت: ملت ایران همواره به اقتدار، عزت و توانمندی نیروهای مسلح می بالد، همانطور که در دوران دفاع مقدس، مردم پشتیبان سپاه و سپاه بودند. ارتش در برابر رژیم بعث و این بزرگترین افتخاری است که در تاریخ ایران پیدا کردند.

وی افزود: مصادف شدن میلاد با سعادت پیامبر اکرم (ص) و هفته دفاع مقدس سرشار از معنا و ارزش است. بار دیگر، سپاه محمد باید اقتدار خود را در برابر متجاوزان نشان دهد، زیرا امروز در غرب آسیا توطئه های دیگری در حال شکل گیری است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: الان یک نفر در دنیا بیداد می کند و روزی نیست که مرتکب جرم نشود. هنوز حوادث خونین غزه تمام نشده است که متجاوزان صهیونیست به همراه حامیان خود به لبنان رفتند و جنایت بزرگ دیگری را در بیروت مرتکب شدند.

وی تصریح کرد: با این شرایط بعد از لبنان می توانند جنایات خود را به عراق، سوریه یا با خطای بزرگتر به ایران بکشانند و به نوعی جنگ خیر علیه شر در پیش است.

سرلشکر رضایی خاطرنشان کرد: مصادف شدن هفته دفاع مقدس با میلاد پیامبر اسلام(ص) نشان می دهد که بار دیگر همان حادثه ای که در دنیا رخ داد در ایران نیز در حال وقوع است.

وی افزود: بایدن و اروپا بار دیگر مرتکب اشتباه بزرگی شدند. امروز آمریکا و اروپا در حال مماشات با جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان هستند و نمی دانند این سکوت چقدر به آنها آسیب می زند و وای به روزی که این سکوت با شعله جهان اسلام شکسته شود. !

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دنیای غرب با توطئه ها و جنایات خود خون یک میلیارد مسلمان را به جوش آورده اند و مطمئناً به زودی تاوان این جنایات را خواهند پرداخت.

اطلاع رسانی کند آیرینهمزمان با آغاز اولین روز از هفته دفاع مقدس در سراسر کشور، یگان های نیروهای مسلح خوزستان در اهواز روز شنبه با برگزاری رژه حماسی اقتدار و توان رزمی خود را به نمایش گذاشتند.

در 31 شهریور 1359 ارتش متجاوز بعث عراق در آن سوی مرزها به میهن اسلامی حمله کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370319

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.