افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

محسن خلیلی: پرسپولیس قهرمان شد/ برد 10 نفره آموزنده – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 259873
محسن خلیلی: پرسپولیس قهرمان شد/ برد 10 نفره آموزنده – پرسپولیس نیوز

مهاجم سابق پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در هفته های اخیر تصریح کرد: زمانی که بازیکنی در زمین تمرکز می کند هدایت، هشدار و اخراج هم تیمی هایش را فراموش نمی کند. محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد دو تیم رقیب در هفته های اخیر پرداخت. وی که سابقه […]

مهاجم سابق پرسپولیس با اشاره به عملکرد این تیم در هفته های اخیر تصریح کرد: زمانی که بازیکنی در زمین تمرکز می کند هدایت، هشدار و اخراج هم تیمی هایش را فراموش نمی کند.

محسن خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر به بررسی عملکرد دو تیم رقیب در هفته های اخیر پرداخت. وی که سابقه حضور آقای گلی در لیگ برتر را با پیراهن پرسپولیس دارد، شانس سرخ ها را برای غلبه بر استقلال زیاد دانست و از تمرکز شاگردان عثمر ویه تمجید کرد:

تمرکز بالا دلیل رقابت است.

خلیلی با اشاره به روند تکمیل سرخابی های پایتخت در فصل جاری گفت: باید کل پرونده دو تیم را در یک فصل بررسی کنیم تا با خلأهایی که استقلال و پرسپولیس در همه زمینه ها داشتند بیشتر آشنا شویم. استقلال درگیری مربی و مربی بود، اما پرسپولیس با وجود همه مشکلات مالی به دلیل بدهی های انباشته، تغییر مربی داد تا یحیی گل محمدی با یک کارنامه موفق از این تیم جدا شد تا با حداقل ها هدایت عثمر ویه را بر عهده بگیرد. لبه.

کارشناس فوتبال کشور افزود: اگر دو تیم تمرکز کافی نداشتند، مطمئناً آسیب می دیدند اما اکنون با همه این مشکلات برای قهرمانی می جنگند که نشان از توانایی بالای آنها دارد.

نگاه کردن به خود راه اصلی است.

وی با اشاره به تاثیر رقابت سنتی دو تیم در جذابیت لیگ برتر خاطرنشان کرد: بدون شک این هواداران هستند که فوتبال را تماشایی می کنند. وقتی دو تیم محبوب آن را امتحان می کنند، طبیعی است که رقابت به اوج هیجان برسد.

خلیلی ادامه داد: فکر می کنم الان وقت توجه به هیچ مسابقه سنتی نیست. حتی نباید به اتفاقات چند هفته اخیر دو تیم توجه کرد. هر تیمی که می خواهد نتیجه بگیرد باید روی بازی خودش تمرکز کند.

پرسپولیس باید استقلالی باشد

مهاجم سابق پرسپولیس درباره عملکرد این تیم افزود: دیدارهای پرسپولیس نباید ربطی به نتایج استقلال داشته باشد! پرسپولیس فقط باید به فکر تیم مقابل باشد و حتی به جام قهرمانی هم توجهی نداشته باشد. اگر پرسپولیسی ها نگران جایگاه استقلال با یک امتیاز بیشتر از خودشان و نتایجشان نباشند، مطمئنا نتیجه لازم را خواهند گرفت.

برد 10 نفره پرسپولیس آموزنده است

خلیلی با یادآوری دو دیدار اخیر پرسپولیس که با اخراج دو بازیکن باتجربه از این تیم همراه بود، یادآور شد: قطعا از بازیکنان باتجربه بیشتر انتظار می رود. آنها باید بازی را پایین بیاورند و اجازه ندهند بازیکن جوان تر هیجان زده شود. کوچکترین اشتباه در دیدارهای باقی مانده ارزش یک جام را دارد. برد پرسپولیس 10 نفره نشان داد که او چیزی بیش از سه امتیاز نمی خواهد و با وجود اخطار و اخراج هم تیمی اش خیلی زود می تواند آمادگی ذهنی پیدا کند. نیمه پر لیوان حمایت همبازیان با پیراهن پرسپولیس است که آموزنده است اما باید کارت قرمز را فراموش کنند و در جریان مسابقه صبورتر باشند.

قهرمانی به پرسپولیس می رسد.

بازیکن سابق پرسپولیس با حمایت از تیم سابقش پیش بینی قهرمانی خود را نشان داد و گفت: قطعا می خواهم پرسپولیس قهرمان شود اما باید بگویم مطمئنم پرسپولیس در هفته آخر قهرمان می شود و برای قهرمانی جشن می گیرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.