افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

محسن خلیلی: پرسپولیس تهاجمی تر شده/ استقلال به دلیل ترس از باخت کنار رفت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 236049
محسن خلیلی: پرسپولیس تهاجمی تر شده/ استقلال به دلیل ترس از باخت کنار رفت – پرسپولیس نیوز

محسن خلیلی درباره شرایط پرسپولیس و لیست جدید تیم ملی فوتبال صحبت کرد. محسن خلیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار کرد: اردوی آماده سازی پرسپولیس در دبی باعث شد این تیم از نظر روحی و روانی بهبود یابد و در ادامه اتحاد و همدلی، بازیکنان […]

محسن خلیلی درباره شرایط پرسپولیس و لیست جدید تیم ملی فوتبال صحبت کرد.

محسن خلیلی در گفت وگو با ایسنا، درباره شرایط پرسپولیس در نیم فصل دوم لیگ برتر اظهار کرد: اردوی آماده سازی پرسپولیس در دبی باعث شد این تیم از نظر روحی و روانی بهبود یابد و در ادامه اتحاد و همدلی، بازیکنان فشارهای گذشته فراموش می کنند که آنها توسط نتایج ایجاد شده اند. کمپینگ و سفرهای طولانی مدت همیشه بد نیستند و از این نظر هم موثر هستند. اگرچه در این اردوها تیم دارای کادر فنی است که می توانند تمرینات تاکتیکی انجام دهند اما از نظر روحی نیز شرایط بهتری پیدا می کنند که می تواند در آینده مفید باشد.

وی افزود: در نیم فصل دوم و پس از باخت به آلومینیوم اراک، این تیم با حضور بازیکنان جدید جان تازه ای گرفت. زمانی که بازیکن جدیدی وارد تیم می شود در پست های مختلف انگیزه ایجاد می شود زیرا بازیکن سعی می کند خود را بهتر نشان دهد تا جایگاه خود را از دست ندهد. پس از شکست مقابل آلومینیوم اراک، پیروزی ها آغاز شد و روند رشد تیم از نظر نتیجه بهتر شد. این پیروزی ها به تیم کمک کرد تا شرایط روحی بهتری داشته باشد. تیمی که حمله می کند و موقعیت ایجاد می کند، مطمئنا شرایط خوبی خواهد داشت.

وی درباره عملکرد پرسپولیس در دربی 103 نیز گفت: دربی بازی خسته کننده ای بود و بازی خوبی را شاهد نبودیم. استقلالی ها نشسته بودند و از ترس باخت به فکر تساوی بودند. این روش به نفع استقلالی ها بود زیرا آنها یک امتیاز گرفتند و از تیم دوم جدول فاصله گرفتند.

خلیلی در بخشی دیگر از صحبت های خود درباره عملکرد پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان گفت: پرسپولیس در دیدار مقابل پیکان یک بازی شناور به نمایش گذاشت و قول داد در سال جدید پرسپولیس هر روز تهاجمی تر باشد و گل های بیشتری بزند. گلزنی بازیکنان در پست های مختلف برای پرسپولیس نشان می دهد که این تیم خوب بازی می کند. یعنی همه بازیکنان می خواهند گل بزنند اما در هر صورت مهاجمان باید مراقب گلزنی باشند.

وی همچنین درباره لیست جدید اعلام شده تیم ملی فوتبال ایران توسط امیر قلعه نویی گفت: همیشه وقتی لیست تیم ملی اعلام می شود انتقاد و تمجید وجود دارد و به نظر من دیر یا زود باید به سمت تغییر نسل می رفتیم قلانوی قبلا در مورد این تغییر نسل گفته بود که با شیب ملایم این کار را انجام خواهیم داد، فکر می کنم جوانان خوب و آینده دار به تیم ملی دعوت شده اند، امیدوارم جوانان دعوت شده قدر این فرصت را بدانند. تیم های جام ملت های آسیا از آنجایی که برای قهرمانی برنامه داشتیم نتوانستیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم زیرا کادر فنی می خواست از تجربه بازیکنان استفاده کند.

آقای گل همچنین گفت: این فرصت خوبی است تا بازیکنان جوان خود را نشان دهند، اما باید اذعان کنیم که بهتر بود از بازیکنان جوان در جام ملت های آسیا استفاده می شد تا در آن مسابقات تجربه کسب کنند. یادم هست در زمان سرمربیگری علی دایی از احسان حاج صفی که بازیکن جوانی بود در مسابقات مقدماتی جام جهانی استفاده کرد. در آن زمان علی دایی به خاطر اشتباهات این بازیکن مورد انتقاد قرار می گرفت اما دایی سعی می کرد روز به روز این بازیکنان جوان را با تجربه تر کند. هنگام انتخاب باید در نظر داشت که امکان تغییر همزمان همه بازیکنان وجود ندارد. تغییرات باید به تدریج ایجاد شود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)