افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

محسن تنابنده، رامبد جوان و نوید محمدزاده در سینما غوغایی به پا کردند

  • کد خبر : 404164
محسن تنابنده، رامبد جوان و نوید محمدزاده در سینما غوغایی به پا کردند

آفتاب نیوز: بر اساس آمار سمفا تا ساعت 23:50 روز شنبه 7 مهرماه 19 میلیون و 90 هزار و 138 نفر در 502 هزار و 795 اکران آثاری را دیدند که 44 فیلم سینمای ایران را در سالن‌های سینما به نمایش گذاشتند و بیش از 1076 میلیارد پلان به سینمای ایران فروختند. فیلم‌های سینمای ایران […]

آفتاب نیوز:

بر اساس آمار سمفا تا ساعت 23:50 روز شنبه 7 مهرماه 19 میلیون و 90 هزار و 138 نفر در 502 هزار و 795 اکران آثاری را دیدند که 44 فیلم سینمای ایران را در سالن‌های سینما به نمایش گذاشتند و بیش از 1076 میلیارد پلان به سینمای ایران فروختند.

فیلم‌های سینمای ایران در هفت روز گذشته در ۲۱ هزار و ۱۳۵ اکران فرصت اکران داشته و ۹۲۴ هزار و ۶۶۸ نفر آن را دیده‌اند. به این ترتیب حجم فروش سینمای ایران در هفته جاری به 50 هزار و 28 میلیون و 245 هزار تومان رسید که نسبت به هفته گذشته افزایشی تقریبا دو برابری را نشان می دهد.

فیلم «زودپاز» به کارگردانی رامبد جوان که اکران خود را از 26 مهرماه آغاز کرده است، با فروش 35 میلیارد و 524 میلیون تومباس و افزایش 6 میلیاردی فروش خود نسبت به سال گذشته در جایگاه نخست جدول فروش این هفته قرار گرفته است. هفته

به این ترتیب «زودپاز» از اولین هفته اکران خود همچنان سرآمد باقی مانده است. دیروز برای ساعاتی فروش بلیت فیلم در برخی از پردیس های سینمایی از جمله چارسو، هدیش، نیایش مال، گالریا، هاروی و … غیر فعال شد و شایعاتی مبنی بر محدودیت یا ممنوعیت و کنترل در برخی از صفحات فضای مجازی منتشر شد. فیلم . البته به نظر می رسد این محدودیت به دلیل اعتراض صاحبان سایر فیلم های حاضر در سالن ها بوده است، چرا که برخی از سالن داران در روزهای اخیر بیشتر یا تمام اکران های خود را به فیلم «زودپاز» اختصاص داده اند و همین موضوع باعث شده است. واکنش و اعتراض صاحبان بقیه آثاری که اکران شده اند. هنوز شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی توضیح رسمی درباره این اتفاق نداده اند اما شنیده ها حاکی از توبیخ تماشاگران سینما از سوی سازمان سینمایی و ممنوعیت چند ساعته بلیت فروشی و در نهایت مدیران این پردیس ها است. مجاز به فروش بلیط پس از تعهد.

انیمیشن «بابایی قهرمان» به کارگردانی حسین صفرزادگان و میشم حسینی که اکران خود را از 4 مهر آغاز کرد، این هفته با فروش بیش از 6 هزار و 766 میلیون تومان به رتبه دوم جدول فروش دست یافته است، این انیمیشن با کاهش اندکی در چیزی که شاید برای کمپین تبلیغاتی اش قابل توجه باشد، «ببای کهمان» پیش از اکران «زودپاز» در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

«پول و پارتی» ساخته سعید سهیلی که از 12 مردادماه اکران شده است با 28 هزار و 275 بیننده در رتبه سوم قرار دارد. این فیلم در هفته گذشته با 500 میلیون کاهش فروش، رقمی معادل 1.479 میلیون تومان را به ثبت رساند و مانند هفته گذشته در رتبه سوم قرار گرفت.

فیلم سینمایی «مفتبار» به کارگردانی عادل تبریزی که اکران خود را از ۲۴ شهریور آغاز کرد; این هفته با اندکی کاهش فروش همچنان در رتبه چهارم رده بندی فروش باقی مانده است. یک میلیارد و 461 میلیون تومان رقم اعلام شده برای فروش این فیلم است.

فیلم سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور که اکران خود را از 3 مرداد ماه آغاز کرد، با فروش بیش از یک میلیارد تومبه و افت فروش محدود این فیلم اکشن جنگی، نسبت به هفته قبل بهتر شده است. . از زمان عرضه خود ثبات و فروش خوبی را تجربه کرده و به رتبه های پنجم و ششم جدول صعود کرده است.

«تگزاس 3» با 71 سالن سینما با بیش از 102 هزار تماشاگر فروش یک میلیارد و 20 میلیون تومانی را به ثبت رساند. رده بندی جدول در رده ششم قرار دارد.

فروش کمتر از یک میلیارد از رتبه هفتم
فیلم سینمایی «شهر گربه ها 2» به کارگردانی سیدجواد هاشمی که اکران خود را از پانزدهم شهریور ماه با حضور بیش از 16 هزار تماشاگر و کاهش 200 میلیونی آغاز کرد، فروش 817 میلیونی را تجربه کرد و با افزایش رقم فروش در جایگاه هفتم جدول قرار دارد.

فیلم «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسوفی که اکران آن از ۲۴ شهریور آغاز شده است، با فروش بیش از ۶۱۳ میلیون تومب در رتبه هشتم جدول فروش این هفته قرار گرفته است.

«شه سوار» به کارگردانی حسین نمازی که از 21 شهریور ماه در سینماها اکران می شود، هفته گذشته بیش از 9 هزار نفر دیده شد و با نصف فروش نسبت به هفته قبل به فروش 525 میلیونی رسید. توماس این پایه این فیلم در رتبه نهم قرار گرفته است.

«در آغوش درخت» که 17 آگوست اکران شد، هفته گذشته بیش از 5 هزار نفر دیده شد و 232 میلیون تومبا فروخت. این فیلم مانند هفته گذشته در رتبه دهم فروش هفتگی قرار دارد.

«استاد» به کارگردانی عماد حسینی که 27 آبان اکران می شود، هفته گذشته نزدیک به 4000 نفر دیده شدند و با دو برابر شدن تماشاگران، این هفته به فروش 204 میلیون تومانی رسید. یک پله بهبود نسبت به هفته قبل، در جایگاه 11 در نمودار فروش هفتگی قرار گرفته است.

فیلم هایی با فروش کمتر از 100 میلیون
«آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی که از 30 شهریور اکران شد، هفته گذشته با افت فروش بیش از 1800 تماشاگر داشت و 91 میلیون تومان فروخت. پله سقوط کرده و در رده دوازدهم قرار دارد.

فیلم سینمایی «دوستم دارند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی که اکران خود را از 25 مهر آغاز کرده، در هفته اول اکران خود با فروش 55 میلیون تومانی در رتبه سیزدهم قرار دارد.

«روزی روزی آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ که از 19 مردادماه اکران خود را آغاز کرده است، در هفته گذشته با فروش 22 میلیون تومانی فروش آن به نصف کاهش یافت و مانند هفته گذشته در رتبه چهاردهم جدول فروش قرار گرفته است. .

«ملاقات با شعبده باز» که اکران خود را از 29 تیرماه آغاز کرد، با فروش 26 میلیون تومانی به رتبه پانزدهم سقوط کرد.

«مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی 434 نفر دیده شده و در 7 روز گذشته 24 میلیون پلان در 4 سینما فروخته است. بر این اساس این فیلم در رتبه شانزدهم قرار گرفته است.

«یادگار جنوب» که اکران خود را از 30 تیرماه آغاز کرد، با فروش 16 میلیون تومانی و افت قابل توجه در رقم فروش، به جایگاه هفدهم جدول فروش هفتگی رسید.

خجالت نکش 2 که در 16 ژوئن اکران شد، هفته گذشته بیش از 1900 نفر آن را تماشا کردند و 95 میلیون شات فروخت.

فیلم سینمایی «سفر پرماجرا» به کارگردانی حجت الله سیفی این هفته با فروش حدود 7 میلیونی و افزایش یک میلیونی جایگاه خود را ارتقا داده و در رده نوزدهم جدول قرار گرفته است.

فیلم سینمایی «نفرین آرتا» به کارگردانی مجید کریمی که اکران خود را از 13 مهرماه آغاز کرده است با فروش حدود 3 میلیونی در رتبه بیستم قرار دارد.

فیلم سودابه به کارگردانی محمدعلی سجادی که اکران آن از 10 مرداد آغاز شده است با فروش دو و نیم میلیون تومانی در رتبه بیست و یکم قرار دارد.

فیلم های «6 صبح» و «کمپین» تنها یک میلیون و 500 هزار نسخه فروش کردند و «لختگی» و «خانه شیشه ای» 600 هزار پلاک فروختند. «توان» نیز با فروش 200 هزار تومانی جایگاه آخر را به خود اختصاص داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.