افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

محرومیت یک بازیکن آماتور مقابل پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 257189
محرومیت یک بازیکن آماتور مقابل پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

هافبک تیم فوتبال هوادار به دلیل دریافت 4 کارت زرد در آخرین بازی های این تیم، دیدار مقابل سرخپوشان را از دست داد. تیم فوتبال هوادر روز گذشته (دوشنبه) در بیست و ششمین دیدار لیگ برتر میهمان ملوان بود که در پایان این دیدار دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بازیکنان تیم […]

هافبک تیم فوتبال هوادار به دلیل دریافت 4 کارت زرد در آخرین بازی های این تیم، دیدار مقابل سرخپوشان را از دست داد.

تیم فوتبال هوادر روز گذشته (دوشنبه) در بیست و ششمین دیدار لیگ برتر میهمان ملوان بود که در پایان این دیدار دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند. بازیکنان تیم تهران در این دیدار شش کارت زرد از داور مسابقه میشم حیدری دریافت کردند.

این در حالی است که تیم های هوادار و پرسپولیس روز 22 اردیبهشت ماه امسال در دیداری از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که می تواند در سرنوشت قهرمانی تاثیرگذار باشد. بیست و دومین دوره لیگ برتر.

بررسی ها حاکی از آن است که پس از کارت های زرد متعددی که حیدری به شاگردان شجاعی در بازی دیروز نشان داد، آنها یکی از بازیکنان خود را از دست دادند. بر اساس این گزارش، محمد میری به دلیل چهار کارت زرد، دیدار مقابل قرمزها را از دست داد. این بازیکن در دقیقه 1+45 بازی مقابل ملوان کارت دریافت کرده بود.

به این ترتیب بازیکنی که پیش از این در نساجی یک شوت از راه دور به سپاهان و استقلال زده بود، نمی تواند شانس خود را مقابل بیرانوند امتحان کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)