افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
3

محرومیت پرسپولیس و استقلال قطعی شد/ جریمه دو باشگاه کاهش یافت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 176362
محرومیت پرسپولیس و استقلال قطعی شد/ جریمه دو باشگاه کاهش یافت – پرسپولیس نیوز

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نظرات خود را در مورد چند پرونده اعلام کرد. با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت شاکی به پرداخت 60 میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل تخلف از بند 8 این دستورالعمل. قراردادهای بازیکن در خصوص قبول مالیات شش نفر […]

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال نظرات خود را در مورد چند پرونده اعلام کرد.

با توجه به اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت شاکی به پرداخت 60 میلیارد ریال جریمه نقدی به دلیل تخلف از بند 8 این دستورالعمل. قراردادهای بازیکن در خصوص قبول مالیات شش نفر از بازیکنان تیم فوتبال بزرگسالان حاضر در لیگ برتر با توجه به مجموع پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراضی ندارد و لازم‌الاجرا است. اعتراضی که بر اساس ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال به شکایت وی لطمه وارد می کند، اعتراض به دادخواست رد می شود. تأیید و اعلام شده است. تصمیم قطعی است.

*در رابطه با اعتراض باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم باشگاه تجدیدنظرخواه به دلیل تخلف تیمی به دو میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. ناشی از 6 اخطار و پرتاب. اشیاء و مواد محترقه و توهین به مقام مسئول توسط تماشاگران تعیین شده در جریان مسابقه فوتبال با تیم فوتبال خوزستان از سری مسابقات لیگ برتر (هفته پنجم – تاخیر) کشور با در نظر گرفتن مجموع پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراض مؤثری را تنظیم کند که به درخواست معترض لطمه بزند. نرسیده است، طبق ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال، با رد اعتراض، دادخواست صادره تایید و اعلام می شود. نظر صادره قطعی است.

* در خصوص اعتراض آقای امین جوشقانیان به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت 6 ماهه شاکی از حضور در کلیه استادیوم های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی به لحاظ نیمکت نشینی. تیم فوتبال آماتور لیام تهران در دیدار مقابل تیم ملوان بندرانزلی به عنوان پزشک تیم بدون مجوز و با استفاده از کارت شناسایی کامیار مکوندی صادر شد، بنابراین با در نظر گرفتن مجموع پرونده و دلایل مندرج در رأی صادره، اعتراض و اعتراضی که به اعتراض کتبی نرسیده لطمه وارد می‌کند، طبق ماده 106 آیین‌نامه انضباطی فدراسیون فوتبال نافذ می‌شود، هرچند با رد درخواست تجدیدنظر، درخواست صادره را تأیید می‌کند. و اصلاح بخشی از این ممنوعیت را برای ممنوعیت کلیه فعالیت های مرتبط با فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی اعلام کرد. تصمیم قطعی است.

*در رابطه با شکایت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ایران و باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس از رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر محکومیت دو باشگاه تجدیدنظرخواه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد ریال جریمه نقدی، یک جلسه محرومیت از همراهی تماشاگران در بازی رسمی و محکومیت علی سامره به پرداخت ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از همراهی تیم در مسابقات رسمی تا ۶ ماه و محکومیت علی شجانی. ، ماساژور تیم به دو جلسه محرومیت برای همراهی تیم در مسابقات رسمی و پرداخت 260 میلیون ریال جریمه نقدی و همچنین محکومیت یحیی گل محمدی به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی بابت تخلفات انجام شده در دربی با توجه به مجموع محتوای با توجه به پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، ضمن رد درخواست تجدیدنظرخواهی دادخواست تعدیل، اعتراض مؤثری که به اظهارات معترض مطابق ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال لطمه وارد کند وارد نشده است. مبلغ جریمه از 3 میلیارد ریال برای دو باشگاه به 2.5 میلیارد ریال و مبلغ جریمه گل محمدی و سامارا از 1.5 میلیارد ریال در نتیجه تصویب و اعلام می شود. تصمیم قطعی است.

*با شکایت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران از تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به پرداخت 2 هزار میلیون جریمه نقدی برای جواد نکونام سرمربی استقلال تهران صادر شد. ریال به دلیل رفتار نادرست وی با مسئولان غیر رسمی در جریان بازی تیم ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران از سری مسابقات لیگ برتر در هفته یازدهم، لذا با توجه به مجموع محتوای پرونده و ادله مندرج در رأی صادره، اعتراضی وجود ندارد و موثر است. اعتراضی که به درخواست معترض مستند به ماده 106 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال لطمه وارد می کند در حالی که اعتراض به حکم صادره رد می شود. تأیید و اعلام شده است. تصمیم قطعی است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)