افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

محرومیت هاشمی نسب برداشته شد/ تیم 365 میلیاردی تعطیل نمی شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 272759
محرومیت هاشمی نسب برداشته شد/ تیم 365 میلیاردی تعطیل نمی شود – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، آتیلا حجازی در مراسم سالگرد درگذشت ناصر حجازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در سیزدهمین سالگرد درگذشت پدرم شاهد حضور هواداران و پیروان او هستم. به خودم افتخار می کنم به خاطر حس زیبایی که بعد از این مدت دارم و مردم همیشه به ما لطف دارند. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر، آتیلا حجازی در مراسم سالگرد درگذشت ناصر حجازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در سیزدهمین سالگرد درگذشت پدرم شاهد حضور هواداران و پیروان او هستم. به خودم افتخار می کنم به خاطر حس زیبایی که بعد از این مدت دارم و مردم همیشه به ما لطف دارند.

وی با اشاره به محبوبیت ناصرخان گفت: به نظر من محبوبیت در بین مردم کسب مقام و جام نیست. شاید کسانی باشند که جام ها و افتخارات بی شماری در ویترین خود داشته باشند اما مورد پسند مردم نباشند. مهم ترین ویژگی این است که بتوانید در دل جمعیت بنشینید که خدا را شکر پدرم این ویژگی را دارد. امیدوارم همه ورزشکاران مسیر درستی را طی کنند.

سرمربی استقلال درباره لغو محرومیت هاشمی نسب گفت: محرومیت هاشمی به حالت تعلیق درآمده است و فکر می کنم او بتواند در این دیدار روی نیمکت بنشیند.

وی در مورد سقف قراردادها که سال آینده 365 میلیارد تومبه است، در حالی که استقلال سال آینده در لیگ برتر آسیا حضور خواهد داشت و با توجه به لغو قانون جذب بازیکنان خارجی، همه تیم ها قدرتمندتر بیرون خواهند آمد، گفت: “با این محدودیت بودجه، ما نمی توانیم با تیم های بزرگ در آسیا روبرو شویم. الهلال و النصر پول زیادی خرج می کنند و ما باید با این تیم ها بازی کنیم. به نظر من این کمی غیر منطقی است زیرا اگر آن را به دلار حساب کنیم، پول یک بازیکن خارجی این تیم ها است که نمی توانیم یک سری را با 365 میلیارد تومان ببندیم پس از سال های بسیار.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=272759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.