افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

محرومیت بیرانوند و جریمه میلیاردی

  • کد خبر : 402433
محرومیت بیرانوند و جریمه میلیاردی

اطلاع رسانی کند دنیای مانا علیرضا بیرانوند که پس از دیدار تراکتورسازی و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام تبریز مصاحبه ای جنجالی انجام داد و در آن تاکید کرد که 20 میلیارد تومان جریمه پرداخت نمی کند و رشوه ای را که پرداخت کرده نیز پس می گیرد. یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس […]

اطلاع رسانی کند دنیای مانا علیرضا بیرانوند که پس از دیدار تراکتورسازی و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام تبریز مصاحبه ای جنجالی انجام داد و در آن تاکید کرد که 20 میلیارد تومان جریمه پرداخت نمی کند و رشوه ای را که پرداخت کرده نیز پس می گیرد. یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس به دلیل این اظهارات از سوی کمیته انضباطی جریمه و محروم شد.

دروازه بان تراکتورسازی که در جام جهانی اخیر دو بازی برای تیم ملی انجام داد، حالا در آستانه رقابت های آسیایی تیمش با تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه شده و باید جریمه نقدی پرداخت کند. 2 میلیارد تومان بخاطر این مصاحبه.

در ادامه اگر بیرانوند هفته آینده بابت اظهاراتش از باشگاه پرسپولیس عذرخواهی نکند، باید جلسه محرومیت را پشت سر بگذارد.

در رای تکمیلی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مقرر شد:

با توجه به گزارش و شکایت باشگاه پرسپولیس تهران از آقای علیرضا بیرانوند به اتهام افترا، نشر اکاذیب و اعتراف به پرداخت وجه جهت کسب امتیاز، با توجه به مجموع اسناد و محتوای پرونده و مفاد مصاحبه رسانه ای 1403 15/7/ پس از پایان بازی دو تیم فولاد خوزستان و تراکتورسازی و اظهارات وی در جلسه کمیته انضباطی، به دلیل محتوای اظهارات کذب علیه اعضای تیم به جرم نشر اکاذیب متهم می شود پرسپولیس و تخلف از دستورات ناظر مصاحبه در خصوص اعلام محتوای غیرفنی در مصاحبه باشگاه، تشخیص دقیق و قطعی مطابق ماده 71 و دستورالعمل مصوب هیئت مدیره صورت گرفته است فدراسیون فوتبال به شماره 140352255 مورخ 19/02/1403 به پرداخت جریمه دو میلیارد تومانی پرداخت که تداوم فعالیت وی در عرصه فوتبال منوط به پرداخت ظرف مدت یک سال از یک هفته می باشد. تاریخ نهایی اتهام و همچنین جلسه محرومیت از همراهی تیمش که در صورت عذرخواهی رسمی در رسانه ها ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ با رعایت مقررات تا پایان فصل جاری تعلیق خواهد شد. شرایط مندرج در ماده 107 آیین نامه انضباطی. رأی صادره در مورد رد صلاحیت قطعی و جریمه تعیین شده ظرف هفت روز پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر در کمیسیون تجدیدنظر است. ضمناً پرونده برای رسیدگی به ادعای مطرح شده مبنی بر پرداخت به شخصی در کمیسیون مفتوح می ماند. خارج از هیئت مدیره پرسپولیس».



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.