افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
2

محرومیت به تقابل با استقلال می انجامد!؟

  • کد خبر : 214231

مهدی همدانی: بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتورسازی در دقایق پایانی کارت زرد گرفت و با این اخطار در دیدار این هفته مقابل ذوب آهن شکست خورد. این تحریم برای مدافع ملی پوش پرسپولیس بسیار گران تمام شد و به همین دلیل قبل از پایان بازی و بلافاصله پس از دیدن کارت زرد […]

مهدی همدانی: بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتورسازی در دقایق پایانی کارت زرد گرفت و با این اخطار در دیدار این هفته مقابل ذوب آهن شکست خورد. این تحریم برای مدافع ملی پوش پرسپولیس بسیار گران تمام شد و به همین دلیل قبل از پایان بازی و بلافاصله پس از دیدن کارت زرد مقابل چشمانش، واکنش بسیار شدیدی نشان داد و درباره داوری که …

صحبت های ستاره ملی پوش پرسپولیس درباره داوری دردسرساز شد: محرومیت بازی با استقلال!؟

به گزارش خبرورزشی، اکنون اخبار رسیده حاکی از آن است که کمیته انضباطی رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفته و پرونده دروازه بان شماره یک تیم ملی در این رکن قضایی فدراسیون بررسی می شود.

اخبار مرتبطذوب آهن در آستانه پایان نقل و انتقالات تکلیف انتقال اسلامی و محمدی به استقلال و پرسپولیس را روشن کرد.

جلسه بررسی

مشخص است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز دوشنبه 16 اسفندماه پرونده علیرضا بیرانوند را بررسی و ارزیابی خواهد کرد. البته نمی دانیم از باشگاه پرسپولیس درخواست دفاع شده است یا خیر، اما اخبار دریافتی از داخل فدراسیون حاکی از آن است که کمیته انضباطی رفتار علیرضا بیرانوند را فراموش نکرده و به این پرونده رسیدگی خواهد شد. با توجه به حسن شهرت این فوتبالیست بعید به نظر می رسد که دستور موقت منع شرکت در فعالیت های فوتبالی تا اطلاع ثانوی برای وی صادر شود زیرا اولاً او بازیکنی خوش اخلاق است و ثانیاً پرونده اینطوری نبود به حدی که کمیته انضباطی درخواست دستور کند.

تعلیق تعلیق؟

در مورد بیرانوند، با توجه به تجربه ای که از پرونده محمدحسین کنعانی زادگان و تصمیم فدراسیون به دست آورده ایم، به احتمال زیاد جریمه نقدی یا حداکثر مجازات تعلیقی دریافت خواهد کرد. در بدترین حالت ممکن است علیرضا بیرانوند بازی جام حذفی پرسپولیس مقابل نفت و گاز گچساران در 23 اسفند را از دست بدهد یا از بازی مقابل فولاد در 27 اسفند محروم شود، اما همانطور که گفتیم امکان حضور مجری جداگانه وجود ندارد. اگر آن را یک کبریت چدنی در نظر بگیریم کار بزرگی است.

اخبار مرتبط: با جدایی بهائیان و غیبت زاهدی; یک خارجی سرشناس گزینه جدید حمله پرسپولیس شد/محمدی و ماچدا روی هوا!

حضور در دربی

پس از مطرح شدن شایعه در کمیته انضباطی مبنی بر رسیدگی به پرونده علیرضا بیرانوند، در فضای مجازی خبری مبنی بر محرومیت طولانی مدت وی و غیبت دربی تهران مقابل استقلال در سوم اسفند منتشر شد اما این خبر در فدراسیون تایید نشد. و اساسا بعید به نظر می رسد این اتفاق بیفتد زیرا پرسپولیس 3 بازی دیگر قبل از بازی با استقلال دارد و بیرانوند به طور خودکار از بازی با ذوب آهن محروم می شود و بعید به نظر می رسد که محرومیت سه جلسه ای برای او اعمال شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=214231

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.