افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
2

محرومیت از کانون توجه و جریمه پزشک پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 139065
محرومیت از کانون توجه و جریمه پزشک پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

کمیته انضباطی درباره تیم های مختلف نظر خود را صادر کرد و امید نورافکن به دلیل توهین به هواداران پرسپولیس تحریم شد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در مورد گزارش داور مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه پرسپولیس در بازی با سپاهان اصفهان، در مورد غیبت پزشک رسمی باشگاه، دکتر علیرضا حقگیت و حضور علی. […]

کمیته انضباطی درباره تیم های مختلف نظر خود را صادر کرد و امید نورافکن به دلیل توهین به هواداران پرسپولیس تحریم شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در مورد گزارش داور مسابقه مبنی بر تخلف باشگاه پرسپولیس در بازی با سپاهان اصفهان، در مورد غیبت پزشک رسمی باشگاه، دکتر علیرضا حقگیت و حضور علی. اسدی کارشناس تغذیه بدون مجوز و بدون صدور کارت و استفاده از اصل کارت پزشکی در بازی مذکور به دلیل تخلف از ماده 36 آیین نامه لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب 1377 و با عنایت به مواد 51 و 117 آیین نامه انضباطی، علی اسدی به مدت 18 ماه از حضور در کلیه ورزشگاه های فوتبال، فوتبال داخل سالن و فوتبال ساحلی و علیرضا حچیکات به دلیل عدم حضور در مسابقه بدون اطلاع فدراسیون جهانی به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند. کمیته) و کارت خود را به شخص دیگری بدهید.

همچنین باشگاه پرسپولیس به دلیل مسئولیت تضامنی و قصور در تعویض پزشک رسمی و عدم گزارش عدم حضور پزشک بر اساس مواد 50 و 77 آیین نامه انضباطی یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رأی صادره در خصوص سلب صلاحیت، اجرائی بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر می باشد.

*درباره گزارش رسمی بازی مبنی بر تخلف باشگاه استقلال در بازی با تراکتورسازی به دلیل غیبت پزشک رسمی باشگاه، دکتر محمدعلی زارع و حضور سید محمد آقا محمدآبادی که به جای وی دندانپزشک بود. ، بدون مجوز و صدور کارت و با استفاده از کارت اصلی پزشک. در بازی مذکور سید محمد آقا محمد آبادی به مدت 18 ماه و دکتر محمدعلی زارع به دلیل عدم حضور در مسابقه بدون اطلاع به IFMARK (کمیته پزشکی لیگ) به مدت 18 ماه از حضور در تمامی ورزشگاه ها محروم شدند. تحویل کارت شما دیگری به یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

همچنین باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت تضامنی و قصور در تعویض پزشک رسمی و عدم گزارش عدم حضور پزشک بر اساس مواد 50 و 77 آیین نامه انضباطی به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه محکوم شد.

رأی صادره در خصوص سلب صلاحیت، اجرائی بوده و ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر می باشد.

*در رابطه با شکایت باشگاه پرسپولیس تهران از امید نورافکن بازیکن سپاهان اصفهان به دلیل رفتار توهین آمیز فرد مذکور نسبت به تماشاگران این تیم قبل از بازی دو تیم در ورزشگاه نقش جهان، بر اساس محتوای پرونده و با توجه به بررسی تصاویر و اظهارات و دفاعیات مذکور مشخص شد جرمی که وی به آن متهم شده صحت و صحت دارد و با عنایت به پشیمانی و عذرخواهی وی به دادرسی محکوم شد. محرومیت از آزادی و بازداشت پیشگیرانه. یک میلیارد ریال جریمه نقدی

ضمناً با توجه به صدور قرار تعلیقی برای وی، این کمیته با رعایت بند 5 ماده 107 آیین نامه انضباطی برای جلسه محکومیت تعلیقی مذکور قابل اعمال می باشد.

این حکم در مورد رد صلاحیت اجرایی و قطعی است و در مورد جزای نقدی غیرقابل اجرا ظرف 7 روز از تاریخ ابلاغ قابل اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر است.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)