افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

محرم فقط شنیدن نوحه نیست. سبک محرم از خرقه تا شال باید حسینی باشد

  • کد خبر : 33546
محرم فقط شنیدن نوحه نیست.  سبک محرم از خرقه تا شال باید حسینی باشد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز با شروع ماه محرم و ایام سوگواری، علاوه بر تغییر کاربری ها و آداب و رسوم روزمره، لازم است تغییراتی در سبک و سیاق پوشش خود ایجاد کنیم. به عنوان مثال، پوشیدن پیراهن مشکی برای مردان یا کت مشکی برای زنان می تواند گزینه خوبی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز با شروع ماه محرم و ایام سوگواری، علاوه بر تغییر کاربری ها و آداب و رسوم روزمره، لازم است تغییراتی در سبک و سیاق پوشش خود ایجاد کنیم. به عنوان مثال، پوشیدن پیراهن مشکی برای مردان یا کت مشکی برای زنان می تواند گزینه خوبی باشد، اما فراموش نکنید که اینها راحت ترین و راحت ترین گزینه هایی هستند که همه به آن فکر می کنند. پس برای داشتن استایلی جذاب و در عین حال در چارچوب این ایام بهتر است با مزایا و معایب استایل محرم آشنا شوید تا علاوه بر پوشیدن لباس های تیره، لباس های مناسب و خاص تری انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که انتخاب لباس برای مناسبت های خاص همیشه سخت تر از انتخاب لباس برای روزهای عادی است، زیرا شما باید یک سری قوانین را در تمام لباس های استایل خود رعایت کنید. به عنوان مثال در سبک محرم پوشیدن رنگ قرمز ممنوع است، زیرا این رنگ شما را پیر نشان می دهد، پس سعی کنید از رنگ های سبز، سفید، مشکی، کرم یا آبی برای این استایل استفاده کنید.

از آنجایی که رنگ مشکی در برخی از کشورها از جمله ایران نماد غم و اندوه و ماتم و همچنین نشان احترام به عزادار است، پس بهتر است سبک گوتیک را برای سبک محرم تهیه کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین تیپ های استایل محرم آشنا شوید.

سبک محرم

عبای محرم; گریه بدون شنل مشکی ممنوع!

مانتو یکی از اجناس استایل اصلی خانم های ایرانی است، پس اگر می خواهید استایلی زیبا و مناسب برای ماه محرم داشته باشید، بهتر است ابتدا مانتو مناسب این ایام خود را انتخاب کنید. بنابراین برای استایل محرم، داشتن مانتو مشکی در کمد می تواند از نان شب اجباری تر باشد، زیرا قرار است این مانتو جزء اصلی استایل شما باشد. قدم بعدی چیدن مانتو دلخواه است، برای چیدن مانتو ابتدا باید به مدل مانتو نگاه کنید، مثلا مانتوهای راحتی را می توان با شلوار جین ترکیب کرد، اما مانتوهای کلاسیک و رسمی بهتر است با شلوار پارچه ای مشکی یا کرم ترکیب شوند تا ظاهری جذاب و شیک داشته باشند.

سبک محرم

سبک محرم

کافتان سیاه را فراموش نکنید. روزها را مطابقت دهید

لباس های شما بخشی از شخصیت و افکار شما را نشان می دهد، بنابراین برای حضور در هر جایی نیاز به استایل خاصی برای آن مکان و فضا دارید. بنابراین از آنجایی که مراسم محرم یکی از مناسبت های مذهبی در ایران است که هر ساله با شکوه خاصی برگزار می شود، افراد زیادی به سبک های مختلف در این مراسم شرکت می کنند که شاید همه مناسب این ایام نباشد. یکی از پیشنهادات ما برای مدل محرم 1402 انتخاب کتانی مشکی است، کتانی ها همان مانتوهای بلند یا عباهای عربی هستند که معمولا به دو صورت جلو بسته و جلو باز طراحی و ساخته می شوند. پس اگر می خواهید با این ایام سوگواری که به نوعی ریشه عربی دارند ست کنید چه لباسی می تواند مناسبتر از لباس های سنتی و اصیل عربی باشد.

سبک محرم

سبک محرم

روسری و دستکش مینی را فراموش نکنید، لوازم جانبی عالی کار می کنند.

یکی از موثرترین اکسسوری ها در استایل زنانه را می توان شال یا روسری دانست، این اکسسوری اغلب نقش مهمی در ظاهر شما دارد. بنابراین بهتر است قبل از رفتن به کمد لباس خود بدانید کدام یک از مدل های این اکسسوری ممکن است برای ایام محرم مناسب باشد. پیشنهاد ما برای این روزها انتخاب یک روسری مینی مشکی است. البته دقت کنید که اگر کت شما ساده و بدون پرینت است، می توانید روسری مینی خود را با چاپ انتخاب کنید و از ست دستکش و روسری جذاب خود برای تکمیل تیپ خود کمک بگیرید. اگر کت شما طرح دار است و مشغله زیادی دارید، انتخاب یک روسری ساده نوزاد ایده خوبی است.

سبک محرم

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=33546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.