افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

محرمی: پرسپولیس از الان به فکر آسیا باشد/ به پرسپولیسی بودنم افتخار می کنم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 284642
محرمی: پرسپولیس از الان به فکر آسیا باشد/ به پرسپولیسی بودنم افتخار می کنم – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ماموریت این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسیده و از این پس باید به فکر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باشند. این پرسپولیس می تواند موفقیت های بزرگی در آسیا کسب کند. مجتبی محرمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ماموریت این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسیده و از این پس باید به فکر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باشند. این پرسپولیس می تواند موفقیت های بزرگی در آسیا کسب کند.

مجتبی محرمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر گفت: پرسپولیس به آنچه که شایسته آن بود رسید و توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند.

وي افزود: پرسپوليس در نيم فصل دوم نمايش باشكوه و قابل قبولي از خود به جا گذاشت، اين تيم توانست با پيروزي هاي ارزشمندي كه به دست آورد به صدر جدول برسد و در نهايت جام قهرماني را به دست آورد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: سرخ پوشان در دیدار مقابل مس رفسنجان فشار و استرس زیادی داشتند و برای پیروزی و قهرمانی به پیروزی نیاز داشتند اما هر چه گذشت بازیکنان با استرس بیشتری به بازی ادامه دادند و در نهایت گئورگی گلسیانی شوت زد. به برنده.

محرمی خاطرنشان کرد: گلسیانی مدافع قدرتمند و فوق العاده پرسپولیس محسوب می شود که نقش طلای ناب پرسپولیس را داشت. پرسپولیس باید هر چه زودتر قرارداد این بازیکن را برای چند سال آینده تمدید کند.

وی تاکید کرد: ماموریت پرسپولیس در لیگ فوتبال ایران به پایان رسیده است اما باید به فکر موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا باشد. این پرسپولیس می تواند موفقیت های بزرگی در آسیا کسب کند.

بازیکن سابق پرسپولیس در پایان گفت: قهرمانی در لیگ برتر را به همه پرسپولیسی ها تبریک می گویم، به خودم افتخار می کنم چون زمانی در تیم پرسپولیس بازی می کردم و الان عاشق این تیم هستم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)