افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

محرمط به ۹۰ دقیقه فکر کنند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 264346
محرمط به ۹۰ دقیقه فکر کنند – پرسپولیس نیوز

با اشاره به رقابت این تیم با استقلال قهرمان آنی خود را فقط به دقیقه‌ها موفق می‌کنند. مجتبی محرمی در گفت‌وگو با مهر، درباره رقابت و انگلیسی فدار با ایشون خیلی خوبی از فوتبال پایتخت است. به هر حال هر دو تیم میلیون‌ها ه٨ این روزها حالا سرگرم شده‌اند و امیدوارند قهرمان قهرمان شوند. پیشکسوت […]

با اشاره به رقابت این تیم با استقلال قهرمان آنی خود را فقط به دقیقه‌ها موفق می‌کنند.

مجتبی محرمی در گفت‌وگو با مهر، درباره رقابت و انگلیسی فدار با ایشون خیلی خوبی از فوتبال پایتخت است. به هر حال هر دو تیم میلیون‌ها ه٨ این روزها حالا سرگرم شده‌اند و امیدوارند قهرمان قهرمان شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد به بازیکنان فعلی این تیم افزو د: من فکر می کنم اگر بازی بازیکنان را انجام دهند هم به نتیجه دلخواه می رسد که انشاالله قهرمانی می شود. بازیکنان بازیکنان خوبی دارند که اگر ذهن آنها را به ۹۰ دقیقه بازی می‌کند، می‌گذارند موارد مختلف را این دو سه باقیمانده رعایت کنند.

محرمی در مسابقات ویژه با آبی‌پوشان پایتخت گفت: من نمی‌خواهم هیچ صحبتی درباره تیم حریف که استقلال داشته باشد. به هر حال آنها هم هواداران را دارند. من فقط می‌گویم اتفاقاً فشار روی پرسپولیس به نوعی بیشتر از استقلال.

درباره عملکرد اوسمار ویه را سرمربی برزیلی پرسپولیس تاکید کرد: ید تیم بود تا بتوان از همه چیز مشخص بود و نظر داد. من الان یک هوادار هستم و برای یک طرف هم چیزی موفقیت تیم مهم نی ست.

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال نیو ز شوید(کلیک کنید)