افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

محدودیت های ترافیکی در نوروز اعلام شد

  • کد خبر : 232764
محدودیت های ترافیکی در نوروز اعلام شد

به گزارش بازار، ایمان محرابی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با در نظر گرفتن پیش بینی وضعیت ترافیکی و اقدامات ترافیکی در تعطیلات نوروز 1403 و ارتقای ضریب ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ها اعمال خواهد شد. از امروز 25 مارس تا پایان اسفند […]

به گزارش بازار، ایمان محرابی کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور گفت: با در نظر گرفتن پیش بینی وضعیت ترافیکی و اقدامات ترافیکی در تعطیلات نوروز 1403 و ارتقای ضریب ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ها اعمال خواهد شد. از امروز 25 مارس تا پایان اسفند ماه اعمال می شود و از چهارشنبه 25 فروردین 1403 نافذ می شود.

به گفته وی، بر اساس مجموع محدودیت های تعریف شده، در اجرای طرح نوروزی، تردد انواع موتورسیکلت در تمامی محورها و بزرگراه ها، کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و سایر محورها، حسب ضرورت ممنوع خواهد بود.

وی گفت: همچنین ممنوعیت و محدودیت تردد در تمامی محورهای برون شهری از تاریخ 4 اسفند 1302 لغایت 24 فروردین 1403 برای خودروهای یدک کش و کامیون اعمال می شود.

محرابی بیان کرد: تردد انواع تریلر، ناوگان ترانزیتی، کامیون و تانکر حمل سوخت و مواد فاسدشدنی، بهداشتی، ضدعفونی کننده و فرآورده های اساسی (گندم، جو، برنج، سویا، دانه های روغنی و …) دارای مجوز از راهداری ناجا. پلیس معاف است و ممنوعیت تردد این گونه وسایل نقلیه فقط در محورهایی اعمال می شود که قوانین یک طرفه تردد در آنها اعمال می شود یا در طول سال ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای وسایل نقلیه ای که سوخت و مواد فاسدشدنی، بهداشتی، ضدعفونی کننده و کالاهای اساسی و مجاز را حمل می کنند) از 23 فروردین ماه 1403 در تمامی مناطق برون شهری کشور ممنوع است. . .

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون در محور کرج – چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است و با اعلام محدودیت قطعی تردد از روز یکشنبه تا چهارشنبه (7 اسفند 1301 لغایت 10 فروردین 1303) ) از ساعت 9 صبح از مرزن آباد به سمت تهران (از شمال به جنوب) انسداد محور به طور کامل و همچنین از ساعت 11 صبح از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمال البرز) اجرا می شود. تونل به سمت چالوس) محدودیت ترافیکی یک طرفه اعمال می شود.

وی گفت: از ساعت 24 این روزها طرح محدودیت ترافیکی تکمیل شده و از پل زنگوله به سمت مرزن آباد مسیر تردد دو طرفه خواهد بود.

وی گفت: با پیش بینی محدودیت های ترافیکی در صورت ترافیک سنگین، از پنجشنبه تا شنبه (24، 25 و 26 اسفند ساعت 1402) و پنجشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه (2، 8 و 9 فروردین ساعت 1403) از ساعت 10 صبح از مرزن آباد. در سمت تهران (از شمال به جنوب) محاصره به طور کامل اعمال می شود، گفت: از یک طرف محدودیت ترافیکی از ساعت 12 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمال تونل البرز به سمت چالوس) و از ساعت 24:00 با اتمام پروژه. محدودیت های ترافیکی در مسیر دو طرفه پل زنگوله به مرزن آباد اعمال می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=232764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.