افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

محدودیت ترافیکی 6 روزه در جاده های شمالی اعمال می شود

  • کد خبر : 197095
محدودیت ترافیکی 6 روزه در جاده های شمالی اعمال می شود

به گزارش بازار، یدالله جهانتاب امروز درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی گفت: با توجه به تعطیلات آخر هفته و افزایش حجم تردد، محدودیت ترافیکی در جاده های شمال اعمال می کنیم. وی با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی طی روزهای آینده در جاده های شمالی افزود: بنابراین از فردا در نظر داریم […]

به گزارش بازار، یدالله جهانتاب امروز درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای شمالی گفت: با توجه به تعطیلات آخر هفته و افزایش حجم تردد، محدودیت ترافیکی در جاده های شمال اعمال می کنیم.

وی با اشاره به آغاز محدودیت های ترافیکی طی روزهای آینده در جاده های شمالی افزود: بنابراین از فردا در نظر داریم تا روز دوشنبه 2 بهمن ماه سال جاری محدودیت های ترافیکی اعمال کنیم.

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل سوخت و مواد فاسدشدنی از ساعت 14 تا 24 چهارشنبه 18 و پنج‌شنبه 19 و همچنین از ساعت 6 تا 24 از سر گرفته می‌شود. ساعت 24:00 روز جمعه. 20 شنبه 21 و یکشنبه 22 بهمن امسال از محور هراز ممنوع است.

جهانتاب با اعلام اینکه تردد تمامی تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، تصریح کرد: در صورت افزایش حجم تردد در روزهای چهارشنبه 18، پنجشنبه 19، جمعه 20 و یکشنبه 22 محدودیت موقت یک طرفه وجود دارد. بهمن امسال رفت و برگشت از منطقه پلور به سمت پلیس راه را به لاریجان و بالعکس باز می کند.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 12 بامداد امروز ممنوع است. چهارشنبه هجدهم بهمن ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران. و با اعلام پلیس محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه از ساعت 8 و 30 دقیقه روز پنجشنبه محور مرزن آباد به سمت تهران به طور کامل مسدود می شود، تصریح کرد: از ساعت 10 تردد از ابتدای زنگوله در یک جهت انجام می شود. پل (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) و از ساعت 23 طرح تکمیل و مسیر پل زنگوله به مرزن آباد دو طرفه می شود.

جهانتاب ادامه داد: محدودیت ترافیکی روزهای جمعه و شنبه از ساعت 14 از ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت چالوس و از ساعت 15 از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل از البرز) به سمت چالوس، محاصره کامل و از ساعت 17:00 محدودیت یک طرفه مرزن آباد به تهران اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه از ساعت 12 روز یکشنبه 22 بهمن ماه محدودیت ترافیکی از ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت چالوس اعمال می شود، اظهار داشت: از ساعت 13 از ابتدای پل زنگوله (ساعت 13:00) انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس، تردد ممنوع است. یک طرفه از مرزن آباد به تهران (شمال به جنوب) از ساعت 15:00 اعمال و اعمال می شود.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه این طرح از ساعت 24 به اتمام می رسد و مسیر از پل زنگوله به مرزن آباد دو طرفه می شود، یادآور شد: تردد از جاده قدیم چالوس تا محدوده پل زنگوله برای اهالی و بومیان آزاد است. مردم.

جهانتاب گفت: بر اساس هشدارهای پلیس بر پرهیز از تردد غیرضروری در ارتفاعات و کوهستان های شمالی تاکید شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=197095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.