افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

محدودیت‌های ترافیکی 22 تا 27 شهریور در محورهای مواصلاتی کشور

  • کد خبر : 76060
محدودیت‌های ترافیکی 22 تا 27 شهریور در محورهای مواصلاتی کشور

به گزارش مدار اقتصادی و به نقل از ایرنا، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲۲ تا ساعت ۶ صبح دوشنبه ۲۷ شهریور از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و محورهای قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت‌حیدریه – مشهد و بالعکس […]


به گزارش مدار اقتصادی و به نقل از ایرنا، تردد موتورسیکلت‌ها (به استثنای موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ چهارشنبه ۲۲ تا ساعت ۶ صبح دوشنبه ۲۷ شهریور از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و محورهای قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت‌حیدریه – مشهد و بالعکس ممنوع است.


در محور کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای سه‌شنبه تا جمعه (۲۱ تا ۲۴ شهریور) از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد یک‌طرفه خواهد بود.


از سویی از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه تا یکشنبه (۲۵ تا ۲۷ شهریور) تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس، تردد از ساعت ۱۲ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود.


در محور هراز، در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس‌راه محدودیت، یک‌طرفه مقطعی روزهای پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۶ شهریور) در مسیرهای رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.


در محور کندوان، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از محور کرج-چالوس و بالعکس ممنوع اعلام شده است، همچنین تردد خودروهای تریلر از محور هراز کماکان ممنوع بوده و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ شهریور) و از ساعت ۶ تا ۲۴ جمعه تا یکشنبه (۲۴ تا ۲۶ شهریور) از محور هراز ممنوع خواهد بود.


تردد انواع تریلر (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۳۴ پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) از محور تهران- فیروزکوه – قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.


بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور آستارا-اردبیل و بالعکس تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۲۲ شهریور و از ساعت ۸ تا ۲۴ پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) در این محور ممنوع خواهد بود، همچنین در محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۲ تا ۲۴ چهارشنبه ۲۲ شهریور و از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) ممنوع است.


بر این اساس تردد خودروهای کامیون و تریلر (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۲ چهارشنبه ۲۲ شهریور و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۲ پنجشنبه تا شنبه (۲۳ تا ۲۵ شهریور) در محور فاروج-شیروان، شیروان-بجنورد، بجنورد – جنگل گلستان و بالعکس ممنوع اعلام شده است.


همچنین تردد وسایل نقلیه باری شامل کامیونت، کامیون و تریلر (به استثنای خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی) از ساعت ۸ تا ۲۲ سه‌شنبه تا شنبه (۲۱ تا ۲۵ شهریور) در محورهای اصلی استان خراسان رضوی ممنوع است.

از سویی تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد – ملک‌آباد به صورت شبانه‌روزی در روزهای سه‌شنبه تا ساعت ۱۲ روز شنبه (۲۱ تا ۲۵ شهریور) ممنوع بوده و به تردد زائرین پیاده اختصاص می‌یابد.


شایان‌ذکر است در محور مشهد – ملک‌آباد از ساعت ۱۲ شنبه ۲۵ شهریور تا پایان ترافیک به سمت جنوب (ملک‌آباد) یک‌طرفه خواهد بود، همچنین برای تخلیه ترافیک خروجی مشهد از این محور به عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد شوشتری (در صورت انسداد مقطعی) استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=76060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.