افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
5

محبوب ترین هتل های آنکارا که باید بشناسید!

  • کد خبر : 16196
محبوب ترین هتل های آنکارا که باید بشناسید!

در سفر به هر شهر و یا کشوری، شاید برای افراد مورد علاقه، انتخاب و یافتن محل اقامت منا. بهتر است تجربه یک سفر خارجی، اقامت در هتلی را داشته باشید که می توانید آن را ببینید و به طور روزانه در آن رفع کنید. اما در سفر به آنکارا کجا اقامت کنیم؟ هتل لوکس […]

در سفر به هر شهر و یا کشوری، شاید برای افراد مورد علاقه، انتخاب و یافتن محل اقامت منا. بهتر است تجربه یک سفر خارجی، اقامت در هتلی را داشته باشید که می توانید آن را ببینید و به طور روزانه در آن رفع کنید. اما در سفر به آنکارا کجا اقامت کنیم؟ هتل لوکس یا یک هتل معمولی و ارزان؟ در این مطلب از مجله گردشگری اسمارتک نیوز قصد داریم تا شما را با بهترین هتل های آنکارا آشنا کنیم تا در سفر به این شهر نهارب لذیذ این. می‌توانید از هتل‌هایی که در رستوران‌های نزدیک، تفریحی یا مراکز خرید هستند، با هدف سفر خود را برای خرید بهترین هتل‌های آنکارا انتخاب کنید.

رزرو آنلاین هتل های آنکارا

۱- هتل هیلتون اس ای آنکارا | آنکارا HiltonSA

با اسمارتک نیوز تنها یک کلیک با تعطیلات رویایی خود فاصله دارید. فقط هتل هیلتون اس آنکارا را در لیست رزرو خود قرار دهید. این هتل، یکی از هتل های ۵ ستاره و مجلل آنکارا است که در یکی از مناطق پر جنب و جرارد ش. این هتل تنها ۵ دقیقه با خیابان خرید تونالی هیلمی فاصله دارد.

از امکانات هیلتون می‌توانم به یک استخر سرپوشیده، سلامت، سرسرا و محیطی منحصر به فرد و یک مرکز تجاری اشاره کنم. همچنین وای فای رایگان در محیط‌های عمومی آن در دسترس است. اتاق‌های این هتل مجهز به دستگاه تهویه و میز کار هستند. همچنین یک تلویزیون در هر اتاق موجود است.

از دیگر این هتل می‌توانم به سالن اسپا و سلامتی، حمام ترکی دو اتاق و سونا اشاره کرد. مهمانان هتل در سالن ورزشی این هتل ورزش می کنند بعد از آن بدنشان با شنا کردن در استخر این هتل که یا در اتاق نشیمن مجلل مجلل آن را به آرامی بپردازند. همچنین این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی نیز می‌دهد. اگر به دنبال تجربه یک سفر عالی و بدون دردسر هستید، بعد از خرید بلیط هواپیما آنکارا این هتل را رزرو و لذت سفر خود را دوچندان کنید.

آدرس هتل روی نقشه:

۲- هتل بست وسترن ۲۰۰۰ آنکارا | هتل بست وسترن Ikibin-2000

اگر در یک هتل با امکانات عالی قیمتی مناسب تر اقامت باشید، هتل های ۴ ستاره آنکارا پیشنهاد خوبی دارند. یکی از بهترین هتل ها، هتل بست وسترن است که در مرکز شهر آنکارا قرار دارد. این هتل بسیار دفاتر دولتی، سفارتخانه‌ها، تجاری و فرهنگی نزدیک است و حتی هتل مرکز تجاری ۲۴ ساعته با خدمات چندزبانه دارد. برای کسانی که به دنبال هتل های نزدیک سفارت آمریکا آنکارا هستند، این یکی از گزینه های مناسب به شماره می‌آید.

هتل بست وسترن 2000 آنکارا- محبوب ترین هتل های آنکارا

هتل بست وسترن برای مهمانان تجاری پایتخت ترکیه بسیار مناسب است. این هتل مانند کامپیوتر، پرینتر و اسکنر با سرعت اینترنت، دستگاه فتوکپی و فکس. اتاق‌های این با دکوری ساده و تجهیزات مدرن شامل وایرلس پر سرعت و میز کار تجهیز. هتل مرکزیت وسترن و تجهیزات تجاری آن، هتل را به انتخابی مناسب در بازدید آنکارا می‌کند. این هتل خوب برای رزرو محل اقامت با امکانات عالی و قیمت مناسب در آنکارا مبسش.

آدرس هتل روی نقشه:

 

جاذبه های آنکارا کامل ترین راهنمای سفر به آنکارا

۳- شرایتون از بهترین هتل های آنکارا | هتل شرایتون آنکارا و مرکز همایش

هتل ۵ شرایتون آنکارا که از هتل های مرکز آنکارا است که در مرکز خرید کاروم دارد. از امکانات هتل می‌توانم به زمین تنیس در پشت این هتل و فضای فضای داخلی تراس پانورامیک کرد. اگر به دنبال هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا باشید، این هتل یکی از بهترین گزینه ها خواهد بود.

لوکس ترین هتل های آنکارا

اتاق های این هتل به حمام، ماهواره و تلویزیون پلاسما هستند. كاخ‌هاي آنكارا را مي‌توان از اتاق‌هاي اين هتل مشاهده كرد. این هتل امکانات تفریحی متنوعی مانند سالن های ورزشی، اسکواش و سالن سلامت دارد. سالن سلامت به سونا و جکوزی است و درخواست درخواست، هم برای آن‌ها می‌شود.

هتل شرایتون ۲.۶ کیلومتر از ایستگاه متروی کیزیلای و ۳۵ کیلومتر از فرودگاه آنکارا فاصله دارد. از دیگر امکانات این هتل می‌توانم به وای فای رایگان، فرودگاه ترنسفر و پارکینچاهد رایگ. اگر به دنبال نگاه کنید هتل های خوب آنکارا هستید، این گزینه پیشنهاد خوبی برای شماست.

آدرس هتل روی نقشه:

۴- هتل دیوان از بهترین هتل های ۴ ستاره آنکارا | هتل دیوان

هتل ۴ ستاره دیوان آنکارا بر فراز منطقه کاواکلی دره قرار دارد. این هتل کامل اسپا و گزینه‌های متنوع قرارگیری را انتخاب می‌کنند و فقط چند دقیقه تا خیابان تونال هیلمی فاصله دارد. در اتاق‌های رنگ‌های این هتل از رنگ‌های آرامش استفاده می‌شود و هر اتاق یک اختصاصی، تلویزیون مسطح ماهواره و قهوه ساز دارد.

هتل دیوان - محبوب ترین هتل های آنکارا

هتل دیوان یکی از لوکس ترین هتل های آنکارا است که یک مرکز تجاری و اتاق کنفرانس هم د. خدمات می‌توان از خدماتی مانند اجاره خودرو ترانسفر فرودگاهی در این هتل استفا٩د. فاصله هتل دیوان با ساختمان مجلس ترکیه کمتر از ۲ کیلومتر و با مرکز خرید کاروم ۳۰۰ متر .

همین ویژگی باعث محبوبیت بیشتر این هتل می شود. این هتل همچنین از بهترین موقعیت های جغرافیایی بوده است و از این به عنوان یکی از هتل های خوب آنکارا شناخته می شود. از دیگر هتل دیوان آنکارا می‌توانم به وای فای، فرودگاه ترانسفر، پارکینگ رایگان و سلامت اشاره کرد.

۵- هتل گرند آنکارا | مرکز همایش هتل گراند آنکارا

هتل 5 ستاره گرند آنکارا، اتاق های خانه دارد و در نزدیکی مجلس آنکارا واقع شده است. از امکانات این هتل می‌توانم به استخر سرپوشیده، تراس و اسپا اشاره کرد. از هتل گرند آنکارا تا ایستگاه مترو کیزیلای تنها ۹۰۰ متر فاصله دارد. وای فای و پارکینگ رایگان نیز در این هتل در دسترس هستند.

هتل گرند آنکارا

مبلمان و سرویس خواب اتاق‌های هتل گرند آنکارا همگی لوکس هستند. از امکانات رفاهی اتاق های هتل می‌توانم به تلویزیون صفحه مستح و حمامی با عیان رُضمان . از این نظر می‌توانم این هتل را جزو لوکس‌ترین هتل‌های آنکارا به حساب آوردم. هتل گرند سالن سلامتی با غذاهای متنوع و سونای خشک بخار دارد، همچنین در رستوران غذاهای بین‌المللی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طور مهمانان می‌توانند از خوردن غذاهای ایتالیایی و دیگر غذاهای لذیذ رستوران هتل هتل گرند گرند آنکارا استفاده کنند.

از هتل گرند آنکارا تا خیابان معروف تونالی هیلمی ۱۰ دقیقه با ماشین راه است. پارک کوگولو 1.3 کیلومتر از این فاصله دارد. همچنین فرودگاه بین المللی اسن بوغا آنکارا همچنین در فاصله ۳۰ کیلومتری از آن فاصله دارد.

آدرس هتل روی نقشه:

۶- هتل دیوان چوکورهان آنکارا | هتل دیوان چوکورهان

هتل دیوان چوکورهان آنکارا، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره آنکاراست که در ورودی قلعه آنکارا واقع شده است همه اتاق های آن به وای فای رایگان و تلویزیون صفحه مستح هستند. در تمامی هتل های دیوان چوکورهان، سیستم تهویه ماهواره، قهوه ساز چای ساز در محل اقامت مهمانان. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مهمانان هستند. این هتل یک بزرگ و اختصاصی نیز دارد، اگر اهل کتاب و باشید، این هتل ایده آل شما خواهد بود.

هتل دیوان چوکورهان - محبوب ترین هتل های آنکارا

هتل دیوان چوکورهان تنها ۵ دقیقه با موزه تمدن های آناتولی و حمام شنگول فاصرله داصله . همچنین از موقیعت جغرافیایی در یکی از بهترین محل‌های آنکارا واقع شده، با اقامت در این هتل، دسترسی به جاذبه‌های گردشگری و سایر مراکز شهری دیگر وجود دارد. از دیگر این هتل می‌توانم به ترانسفر فرودگاهی پارکینگ رایگان، اتاق های خانوادگی و رستوران اشاره کنم.

آدرس هتل روی نقشه

00 سرصفحه اصلی بهترین جاذبه های گردشگری آنکارا

۷- هتل موون پیک آنکارا | هتل موون پیک آنکارا

هتل موون پیک یکی از هتل های مرکز شهر آنکارا است که در مرکز سوئوت اوزو قرار دارد. این هتل و مدرن، امکانات متنوع مانند خدمات، اتاق های ملاقات، وای فای پارکینگ رایگان در اختیار افراد و افراد خود قرار می دهد.

هتل موون پیک - بهترین هتل های آنکارا

اتاق های مدرن موون پیک آنکارا ، مجهز به سیستم تهویه هوای تلویزیون تلویزیون تلویزیون ، میزکار ، تجهیزات قهوه ساز چای ساز هستند. تمامی مهمانان به صورت رایگان از امکانات مرکز سلامت هتل شامل خدمات ترکی ترکی سونا، اتاق بخار، سرپوشیده سرپوشیده، و اتاق تناسب تناسب اندام می‌شود،، استفاده از. صبحانه هتل موون به صورت بوفه است و رستوران هتل نیز انواع غذاهای و بین المللی را در منوی خود سرو می کند.

هتل موون پیک از ترمینال اتوبوس آشتی یک کیلومتر فاصله دارد. همچنین دانشگاه ۴ کیلومتری و دانشگاه بیلکنت ۷۵ کیلومتر از این هتل فاصله. فرودگاه اسن بوغا همچنین ۳۸ با این هتل فاصله دارد، بنابراین اقامت در موون پیک آنکارا به مراکز مهم شهر می‌دارد.

آدرس هتل روی نقشه:

۸- هتل بیزینس پارک آنکارا | هتل بیزینس پارک

اگر نگاهی به نظرات در مورد هتل های آنکارا داشته باشید، حتما نام هتل بیزینس پارک را در میان بهترین ها می بینید. هتل ۴ ستاره بیزینس پارک تنها کی دو دقیقه ایستگاه متروی دمیرتپه راه دارد و فاصله زیلای نیز این هتل متر است، بنابراین از نظر امکان به شهرهای مختلف شهر، این گزینه گزینه خوبی است. تمامی اتاق هتل بیزینس پارک مجتمع به سیستم تهویه، تلویزیون صفحه مستح، شخصی با لباس و دمپایی حمام هستند.

محبوب ترین هتل های آنکارا

در هتل انواع غذاهای ترکی و رستوران بین‌المللی سرو و صبحانه هتل نیز به صورت بوفه. مهمانان می‌توانند در لابی این هتل بیلیارد بازی کنند یا روزنامه بخوانند. از دیگر این هتل می‌توانم به وای فای رایگان فرودگاه ترنسفر، پارکینگ، اسپا و مرکز سلامت و اتاق‌های خانوادگی اشاره کرد.

فاصله فرودگاه اسن بوغا آنکارا از هتل بیزینس پارک 32 کیلومتر است. آرامگاه آتاتورک در فاصله ۲ کیلومتری این هتل قرار دارد. همچنین مهمانان با پرداخت هزینه می‌توانند از خدمات شاتل این هتل استفاده کنند. هر امکاناتی را که برای داشتن یک اقامت راحت داشته باشید، در این هتل ارائه می‌شود. بنابراین بیدلیل نیست که بیزینس پارک در لیست بهترین هتل های آنکارا قرار دارد.

آدرس هتل روی نقشه:

۹- هتل گرین پارک آنکارا | هتل گرین پارک آنکارا

شاید همیشه فرصت طلایی سفر و اقامت در ترکیه برای پیش نیاید نیاید به همین دلیل یکی از این فرصت‌ها پیشنهاد می‌شود می‌کنیم در بهترین هتل‌های آنکارا اقامت در آنکارا. یکی از این هتل ها، که در دسته بهترین هتل های 5 ستاره قرار دارد، هتل گرین پارک نام د.

هتل گرین پارک آنکارا

نکته مهم در این هتل، در فاصله کم مراکز آنلاین خرید است، به همین دلیل خیالی راحت و در اوقات فراغت خود را می‌توانید خریدهای خود را انجام دهید. این هتل یک مرکز سلامت نیز دارد که برای سفر و یک ریلکسیشن بی‌نظیر گزینه خوبی است. از دیگر مواردی که در این هتل ارائه می شود به اتاق کنفرانس و جلسات، بی سیم رایگان، خدمات ترانسفر فرودگاهی (با هزینه)، پارکینگ، استخر روباز و غیره اشاره اشاره می کند.

آدرس هتل روی نقشه:

۱۰- هتل رادیسون بلو آنکارا | رادیسون بلو آنکارا

هتل رادیسون بلو یکی دیگر از بهترین هتل های آنکارا است که در اینجا قصد معرفی . رادیسون بلو هتل های زنجیره ای است که در بسیاری از شعبه ها و بهترین هتل های 5 ستاره آنکارا نیز می شود. این هتل یک ساختمان سفید رنگ است که ۲۰۲ اتاق و واحد اقامتی برای پذیرایی از مهمانان د.

هتل رادیسون بلو

وقتی صحبت از هتل های 5 ستاره در میان است، نیازی نیست نگران خدمات و امکانات آنیدا باشد. اتاق های هتل و با چیدمانی مدرن شده و هر اتاق دارای امکانات طراحی مانند سرویس، حمام، لوازم بهداشتی، گرمایش گرم و سرمایش و غیره است. همچنین هتل پرسنل نیز آماده‌رسانی به مسافران است و می‌توانید یک اقامت عالی تجربه کنید.

آدرس هتل روی نقشه:

سفر به آنکارا با اقامت در یک هتل خوب به یادماندنی‌تر می‌شود!

تمام هتل‌هایی در این متن از آن‌ها نام بردیم جزو هتل‌های آنکارا هستند، به خاطر خدمات ویژه‌ای که به خود ارائه می‌دهند و امکانات مناسبی که دارند، از نظر مشتریانی که در آن‌ها به عنوان محبوب‌ترین هتل‌های آنکارا هستند. ما همچنین به بررسی مشخصات هر یک از آن‌ها می‌پردازیم.

اگر بخواهم سفر به آنکارا پیشنهاد می کنید با یک هتل، لذت سفر و اقامت در یک شهر خارجی را خودتان بکنید، برای این کار دیدن کنید عکس بهترین هتل های آنکارا و آشنایی با خدمات، انتخاب را برای شما ساده تر می کند.

شما اقامت در کدام یک از هتل های آنکارا را پیشنهاد می کنید؟ تجربیات خود را با خوانندگان ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره هتل های آنکارا

هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا کدامند؟

هتل ۴ بست وسترن فاصله کمی تا سفارت آمریکا، بنابراین اگر قصد کاری یا تحصیلی دارید، این هتل گزینه خوبی برای شماست.

هتل های نزدیک سفارت کانادا در آنکارا کدامند؟

هتل 5 ستاره شرایتون آنکارا تا این سفارت فاصله کمی دارد.

برای سفرهای کاری در کدام یک از هتل های آنکارا اقامت کنیم؟

هتل بست با توجه به نزدیکی به مراکز دولتی مهم شهر، برای سفر تجاری و کاری، پیشنهاد خوبی است.

لوکس ترین هتل آنکارا کدام هتل است؟

آنکارا هتل های 5 ستاره لوکس و مجلل زیادی دارد. یکی از هتل ها، هتل رادیسون بلو آنکارا که یک اقامت مجلل و یاد ماندنی به شما هدیه می دهد.

مزایا رزرو هتل های آنکارا از اسمارتک نیوز چیست؟

با رزرو یک از هتل های آنکارا از سایت تودی، نه تنها تنوع انواع اقامتگاه ها و قیمت های ویژه بلکه از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز بهره مند شوید.

 

نوشته محبوب ترین هتل های آنکارا که باید بشناسید! اولین بار در مجله گردشگری. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.