افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 27 September , 2024
1

محبوب ترین بازی های ویدئویی برای کودکان

  • کد خبر : 127161
محبوب ترین بازی های ویدئویی برای کودکان

آفتاب نیوز: در این مقاله لیستی از بهترین بازی های کودکان را ارائه می دهیم تا بتوانید بهترین بازی را برای کودکان خود انتخاب و خریداری کنید. این لیست بر اساس نظرات و امتیازات کاربران در سراسر جهان است که این بازی ها را به بهترین ها تبدیل می کند. با ما بمان! ابرقهرمانان لگو […]

آفتاب نیوز:

در این مقاله لیستی از بهترین بازی های کودکان را ارائه می دهیم تا بتوانید بهترین بازی را برای کودکان خود انتخاب و خریداری کنید. این لیست بر اساس نظرات و امتیازات کاربران در سراسر جهان است که این بازی ها را به بهترین ها تبدیل می کند. با ما بمان!

ابرقهرمانان لگو مارول

کمیک های ابرقهرمانی معمولا دوست دارند دنیاهای تاریک و افسرده ای خلق کنند، اما این بازی دنیایی کاملا متفاوت دارد. این بازی در دنیای زیباتر و لگو طراحی شده است که با دنیای کمیک معمولی همخوانی ندارد، اما جذاب است و نوع طراحی آن تاثیری در گیم پلی بازی ندارد. این بازی دید دیگری از ابرقهرمانان را به ما نشان می دهد که نه تنها آنها را جذاب تر می کند، بلکه به آن ها حالت کمیک می دهد که در هیچ یک از کمیک ها و فیلم ها نمی بینیم. این بازی سعی کرده محیطی را برای تمامی ابرقهرمانان دنیاهای مختلف ایجاد کند که باعث شده تا در داستان این بازی کراس اوور جالبی ایجاد شود و بر خلاف فیلم ها و کارتون ها مرز خاصی بین ابرقهرمانان مشاهده نشود.

ماین کرافت

در این بازی انجام هر کاری ممکن است! فقط به آن فکر کنید و با کمی تلاش و جمع آوری لوازم مورد نیاز، بتوانید در دنیای خود به آن دست پیدا کنید! بازی Minecraft همیشه در لیست بهترین بازی ها بوده و محبوبیت خود را حفظ کرده است. این بازی زیبا دارای دو حالت بازی می باشد که می توانید در قسمت بقا خانه بسازید و کمپ بزنید و برای زنده ماندن تلاش کنید و یا در قسمت ساخت و ساز رایگان هر چیزی که می خواهید بسازید.

بازی ماین کرافت این در مورد شخصیتی به نام استیو است که به دنبال نابودی اژدهای Ender و بازگرداندن صلح به جهان جهان است. در این بازی شما برای انجام هر کاری که در ذهن دارید آزاد هستید و هیچ محدودیتی برای خلاقیت شما وجود ندارد! هم اکنون می توانید این بازی زیبا و محبوب را از سایت دیجی کالا خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

در بین ما

محبوب ترین بازی های ویدئویی برای کودکان

یکی از بهترین بازی های ژانر کودک که برنده جایزه بهترین بازی برای کودکان شد! این بازی زیبا و جذاب دارای داستان و طراحی متفاوتی است که آن را در این لیست قرار می دهد. Among Ace یک بازی چند نفره آنلاین است که مانند یک بازی خانوادگی فیزیکی افراد را مجبور به معاشرت و اثبات اینکه اسپویلر نیستند، می کند. این بازی بر روی پلتفرم های مختلف مانند کنسول، کامپیوتر و تلفن همراه موجود است و یکی از سرگرم کننده ترین بازی های کودکان است.

دو مورد نیاز است

همانطور که از نام این بازی پیداست برای انجام آن به دو نفر نیاز دارید. این بازی زیبا درباره دو نفر به نام های می و کودی است که سفری عجیب را در دنیای خود آغاز می کنند. شما به عنوان دو بازیکن باید سعی کنید با همکاری و هماهنگی با یکدیگر بر چالش ها و موانع این بازی غلبه کنید. به دلیل نحوه طراحی این بازی، به شما آموزش داده می شود که چگونه با یکی از اعضای خانواده یا دوستان خود جفت شوید، که همچنین قدرت همبستگی را به شما می آموزد.

اسباب بازی ها انواع ربات های کنترلی و هوشمند برای کودکان. امروزه آنها به یکی از محبوب ترین اسباب بازی های کودکان تبدیل شده اند، در مقایسه با اسباب بازی های روباتیک معمولی، توانایی صحبت کردن یا واکنش نشان دادن به رفتارها یا جملات را دارند. شما می توانید ربات اسباب بازی یا اسباب بازی کودک دلخواه خود را از سایت دیجی کالا خریداری کرده و در کمترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

تراریوم ها

یکی دیگر از بهترین بازی های sandbox Terraria است که می توانید دنیای خود را بسازید. در این بازی نیز مانند Minecraft شما به یک سری مواد و آیتم ها برای ساخت ساختمان های جدید یا ارتقای آنها نیاز دارید. این بازی یکی از محبوب ترین بازی های شهرسازی است که از خلاقیت شما استفاده می کند و می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

بازی Terraria یکی از بهترین بازی ها برای بچه ها است که می تواند ساعت ها آنها را سرگرم کند و به آنها یاد دهد که از خلاقیت خود استفاده کنند. این بازی زیبا هم اکنون بر روی پلتفرم های مختلف مانند PC و کنسول های مختلف در دسترس است.

عبور از حیوانات: افق های جدید

این بازی نمونه ای در دنیا ندارد! بازی زیبای Animal Crossing به شما این امکان را می دهد که به دنیای زیبای آن سفر کنید و در آن غرق شوید. این بازی زیبا دارای شخصیت های زیبا و جذابی است که می توانند ساعت ها بچه ها را مجذوب خود کنند. در این بازی کودکان قادر خواهند بود با هر یک از شخصیت ها ارتباط برقرار کرده و به آنها در حل مشکلاتشان کمک کنند. این بازی یکی از بهترین بازی ها برای کودکانی است که با اختلال کمبود توجه دست و پنجه نرم می کنند و به آنها کمک می کند تا شخصیت خود را بهتر شکل دهند. این بازی در اکثر پلتفرم ها و برای تمامی سنین موجود است.

آخرین کلمه

همانطور که در این مقاله دیدیم، بازی های زیادی در ژانر کودک وجود دارد که می تواند یکی از بهترین بازی ها برای آموزش و شکل دادن به شخصیت کودکان باشد. مهم ترین نکته در انتخاب بازی این است که به سلیقه و علاقه فرزندانتان به ژانرها و شخصیت های کارتونی توجه کنید. این مقاله فهرستی از بهترین بازی های کودکان و نوجوانان در ژانرهای مختلف بود که امیدواریم توانسته باشیم در انتخاب بهترین بازی برای کودکانتان به شما کمک کرده باشیم. از حمایت شما متشکرم!

نویسنده، امیرحسین نظری

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=127161

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.