افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
2

محبوبیت اجتماعی حماس در کرانه باختری با آزادی زندانیان افزایش یافته است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 140382
محبوبیت اجتماعی حماس در کرانه باختری با آزادی زندانیان افزایش یافته است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیویورک تایمز روز چهارشنبه گزارش داد در حالی که غزه تحت بمباران شدید بود، اسرائیل با این معامله مبادله موافقت کرد. اسرا او با حماس موجی از شادی، شادی و حمایت عمیق فلسطینی های ساکن کرانه باختری را برای حماس ایجاد کرد. به نوشته این نشریه آمریکایی، […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیویورک تایمز روز چهارشنبه گزارش داد در حالی که غزه تحت بمباران شدید بود، اسرائیل با این معامله مبادله موافقت کرد. اسرا او با حماس موجی از شادی، شادی و حمایت عمیق فلسطینی های ساکن کرانه باختری را برای حماس ایجاد کرد.

به نوشته این نشریه آمریکایی، این روزها فلسطینی هایی که به مدت دو دهه در کرانه باختری تحت اشغال نظامی اسرائیل و تحت نظارت این سازمان خودمختار زندگی می کنند، اسرای آزاد شده برای آنها «نماد قدرتمند اقتدار حماس» هستند. برای دستیابی به نتایج ملموس و مبارزه برای تحقق آرمان فلسطین.” آنها مبدل شده اند.

به نوشته این روزنامه، تکرار شعار «مردم حماس را دوست دارند» توسط فلسطینی های ساکن کرانه باختری در جریان تبادل دسته های مختلف اسرای فلسطینی از زندان های اسرائیل، نشانه اوج محبوبیت حماس در کرانه باختری است.

نیویورک تایمز افزود: در شرایطی که محافل اسرائیلی نگران گشودن جبهه جدیدی در درگیری علیه همیشه آویو در کرانه باختری هم زمان با جنگ غزه هستند، وی افزود: برخی از فلسطینی های کرانه باختری معتقدند که تنها گزینه قابل اعتمادی که می توانند برای مبارزه با اسرائیل به آنها اعتماد کنند، حماس و دیگر گروه های مسلح غزه است.

به نوشته این نشریه، «سازمان های خودمختار کرانه باختری نه تنها پایگاه مردمی گسترده ای ندارند، بلکه عموماً عوامل اشغالگری اسرائیل در کرانه باختری به شمار می روند».

نیویورک تایمز افزود: ناامیدی طولانی مدت در میان ساکنان کرانه باختری در سال گذشته به دلیل افشای فساد اداری در سازمان خودگردان همراه با تشدید خشونت در شهرک سازی. دستیاران افزایش دادن.”

این روزنامه معتبر آمریکایی در پایان گزارش خود می افزاید: این روزها افزایش استقبال مردمی از حماس در کرانه باختری با زمزمه شعله مصادف شده است. در وقوع جنگ دیگری علیه اسرائیل در کرانه باختری، نگرانی خاصی در محافل اسرائیلی ایجاد کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=140382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.