افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

محاکمه رژیم صهیونیستی برای اولین بار در دادگاه لاهه

  • کد خبر : 176344
محاکمه رژیم صهیونیستی برای اولین بار در دادگاه لاهه

به گزارش بازار، دادگاه بین المللی لاهه رسیدگی به اتهام «نسل کشی» غزه را از روز پنجشنبه 11 ژانویه آغاز می کند و برای اولین بار رژیم صهیونیستی در این دادگاه محاکمه می شود. در 29 دسامبر، آفریقای جنوبی دادخواستی را به دادگاه لاهه ارسال کرد و خواستار رسیدگی فوری به اتهام نسل کشی در […]

به گزارش بازار، دادگاه بین المللی لاهه رسیدگی به اتهام «نسل کشی» غزه را از روز پنجشنبه 11 ژانویه آغاز می کند و برای اولین بار رژیم صهیونیستی در این دادگاه محاکمه می شود.

در 29 دسامبر، آفریقای جنوبی دادخواستی را به دادگاه لاهه ارسال کرد و خواستار رسیدگی فوری به اتهام نسل کشی در غزه شد. در این دادخواست دلایل محکمی درباره نسل کشی فلسطینیان در نوار غزه به دست رژیم صهیونیستی به دادگاه لاهه ارائه شده است.

قرار است در اولین جلسه این پرونده، قضات به درخواست آفریقای جنوبی برای پایان فوری عملیات نظامی اسرائیل در غزه رسیدگی کنند.

همزمان برخی سازمان ها و کشورها از جمله سازمان همکاری اسلامی، مالزی، ترکیه، اردن و بولیوی از تصمیم آفریقای جنوبی برای شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه استقبال کرده اند.

جنبش حماس در پیامی فوری به دادگاه لاهه در آستانه رسیدگی به شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت علیه بشریت و نسل کشی در غزه، خواستار مقابله با فشار کامل واشنگتن شد.

اسامه حمدان در این راستا از مواضع تمامی کشورهایی که از مواضع شجاعانه، تاریخی و افتخارآمیز آفریقای جنوبی در شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی لاهه حمایت کردند، تمجید و بها داد.

این را آفریقای جنوبی پیش از برگزاری اولین جلسه رسیدگی به شکایت این کشور از رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری «لاهه» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری اعلام کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=176344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.