افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

مجوز کمیسیون تلفیق در آموزش و پرورش برای ادامه همکاری با معلمان حق التدریس

  • کد خبر : 179998
مجوز کمیسیون تلفیق در آموزش و پرورش برای ادامه همکاری با معلمان حق التدریس

رضا حاجی پور با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1403 در حوزه آموزش و پرورش گفت: یکی از مهمترین مصوبات کمیسیون تلفیق برای جبران کمبود معلم در کشور، مجوز فعالیت برای نیروهای بازنشسته است. و حق تدریس بر اساس قوانین مربوطه و حداکثر 24 ساعت در هفته بود در حالی که قبلاً بازنشستگان فقط […]

رضا حاجی پور با اشاره به مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1403 در حوزه آموزش و پرورش گفت: یکی از مهمترین مصوبات کمیسیون تلفیق برای جبران کمبود معلم در کشور، مجوز فعالیت برای نیروهای بازنشسته است. و حق تدریس بر اساس قوانین مربوطه و حداکثر 24 ساعت در هفته بود در حالی که قبلاً بازنشستگان فقط 6 ساعت در هفته می توانستند درس بخوانند.

نماینده مردم آمل در شورای اسلامی افزود: علاوه بر بازنشستگان، مجوز فعالیت نیروهای حق التدریس، نهضت ها، خرید خدمات، نیروهای طرح امین و نیروهای شاغل صادر شد. به طور غیر رسمی با آموزش و پرورش، بنابراین با این مصوبه باید مشکل کمبود نیرو در آموزش و پرورش برطرف شود.

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق، وزارت آموزش و پرورش می تواند از بین بازنشستگان آموزش و پرورش به صورت 24 ساعته، نیروهای آموزشی، حرکتی، خرید خدمات، نیروهای طرح امین و نیروهای غیر طرح امین جذب کند و به صورت رسمی با آموزش و پرورش هستند. از فعالیت ها برای حل مشکل کمبود معلم استفاده می شود.

حاجی پور تصریح کرد: همچنین در کمیسیون تلفیق مصوب شد که در صورت رعایت الگوی مصرف، آب، برق و گاز تمامی مدارس کشور به صورت رایگان محاسبه شود.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس افزود: همچنین برای کارکنان سازمان نوسازی مدارس، کارکنان اداری آموزش و پرورش، سرایداران و خادمان، کادر بهداشتی و درمانی، کارمندان وزارت کشور، بازنشستگی ویژه تصویب شد. .

یادآور شد: کلیه مصوبات فوق باید در صحن علنی مجلس برای اجرا به تایید و تایید شورای نگهبان برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179998

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.