افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 29 September , 2024
5

مجوز واردات 1000 اتوبوس از دولت گرفته شده است

  • کد خبر : 30939
مجوز واردات 1000 اتوبوس از دولت گرفته شده است

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار امروز در دیدار محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت خوبی در حوزه شهری ترکیه وجود دارد که آسان ترین راه برای روابط اقتصادی است. با ترکیه . . هوشیار با اشاره به اینکه شهرداری‌ها راحت‌ترین مسیر برای روابط اقتصادی […]

به گزارش بازار، یعقوب هوشیار امروز در دیدار محمد حسن حبیب الله زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت خوبی در حوزه شهری ترکیه وجود دارد که آسان ترین راه برای روابط اقتصادی است. با ترکیه . .

هوشیار با اشاره به اینکه شهرداری‌ها راحت‌ترین مسیر برای روابط اقتصادی با ترکیه هستند، افزود: می‌توانیم چندین شهر بزرگ ترکیه را در زمینه‌های مختلف فعال کنیم، زیرا آنها نیز به این ارتباط علاقه‌مند هستند و تنها به تسهیل سفارت در این زمینه نیاز داریم. .

وی با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی سرمایه گذاری تبریز 2023، خواستار حمایت و همکاری هر چه بیشتر ترکیه در میزبانی این کنفرانس به عنوان فرصتی مهم برای تبریز شد.

شهردار تبریز تصریح کرد: سرمایه گذاران ترکیه ای علاقه زیادی به سرمایه گذاری در ایران به ویژه در مناطق شهری دارند. این کنفرانس سرمایه گذاری می تواند یک افتتاحیه سراسری ایجاد کند.

هوشیار با بیان اینکه تبریز قطب معنوی شمال غرب است، یادآور شد: متاسفانه بنا به دلایلی نتوانسته ایم از این فرصت استفاده کنیم. به عنوان مثال می توانیم برای بازی های تیم فوتبال تراکتورسازی گردشگران خارجی زیادی جذب کنیم که مصداق درآمد خالص است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: مجوز واردات 1000 دستگاه اتوبوس از دولت اخذ شده است. در حال حاضر حوزه حمل و نقل به یک فاجعه تبدیل شده است، زیرا تولیدکننده داخلی نمی تواند تولید کند و واردات نیز با مشکل مواجه است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: قرار بر این است که بانک شهر اتوبوس را به صورت ارزی خریداری و به صورت تسهیلات به شهرداری تحویل دهد تا مشکل دولت و شهرداری حل شود. این اقدام به صورت پایلوت در تبریز انجام می شود که نزدیک ترین مکان برای این موضوع در ترکیه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.