افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

مجوز فروش بیت کوین های توقیف شده جاده ابریشم توسط دادگاه عالی آمریکا صادر شد

  • کد خبر : 390240
مجوز فروش بیت کوین های توقیف شده جاده ابریشم توسط دادگاه عالی آمریکا صادر شد

طبق حکم اخیر دادگاه عالی ایالات متحده، سرویس مارشال های ایالات متحده اکنون می تواند فروش 69370 بیت کوینی را که توسط وزارت دادگستری (DOJ) از بازار آنلاین زیرزمینی Silk Road ضبط شده است، آغاز کند. بر اساس گزارش Blockchain Homeland، این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که دادگاه عالی ایالات متحده درخواست تجدید […]

طبق حکم اخیر دادگاه عالی ایالات متحده، سرویس مارشال های ایالات متحده اکنون می تواند فروش 69370 بیت کوینی را که توسط وزارت دادگستری (DOJ) از بازار آنلاین زیرزمینی Silk Road ضبط شده است، آغاز کند.

بر اساس گزارش Blockchain Homeland، این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که دادگاه عالی ایالات متحده درخواست تجدید نظر در مورد به چالش کشیدن مالکیت دارایی های توقیف شده را رد کرد. این موضوع می تواند تاثیرات متفاوتی بر قیمت بیت کوین و بازار کریپتو داشته باشد.

خدمات مارشال های ایالات متحده برای فروش بیت کوین های جاده ابریشم چراغ سبز نشان داده است

روز دوشنبه، 7 اکتبر (16 اکتبر)، دادگاه عالی تصمیم گرفت به درخواست تجدید نظر Battle Born Investments رسیدگی نکند. این تصمیم در واقع حکم دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه شمالی کالیفرنیا در سال 2022 را تأیید می کند. در آن زمان دادگاه منطقه اعلام کرده بود که دولت باید این بیت کوین ها را طبق قوانین موجود نقد کند.

Battleborn در درخواست خود ادعا کرد که حقوق 69370 بیت کوین مذکور را از طریق دارایی های یک پرونده ورشکستگی مربوط به جاده ابریشم به دست آورده است. این شرکت همچنین مدعی شد که فردی ناشناس بیت کوین های ضبط شده را از جاده ابریشم به سرقت برده است.

اکنون با تصمیم دادگاه عالی، دولت آمریکا می تواند فروش 69370 بیت کوین به ارزش 4.4 میلیارد دلار را آغاز کند. فروش این بیت کوین ها که توسط US Marshals Service مدیریت خواهد شد را می توان نام برد بزرگترین فروش سلب مالکیت بیت کوین در تاریخ ثبت شود

بر اساس داده های Arkham Intelligence، دولت ایالات متحده قبلاً بخش بزرگی از بیت کوین های توقیف شده خود را منتقل کرده است. در اواخر جولای، 2 میلیارد دلار بیت کوین توقیف شده توسط وزارت دادگستری به آدرس های جدید منتقل شد و سپس در اواسط آگوست، 593.5 میلیون دلار دیگر بیت کوین منتقل شد.

Coinbase Prime بر اساس قرارداد نگهداری دارایی خود با Marshall Service مسئولیت نگهداری این بیت کوین ها را بر عهده دارد. برخی از تحلیلگران این فروش ها با انتخابات آتی آمریکا مرتبط است.

تایلر وینکلووس بنیانگذار جمینی گفت:

دونالد ترامپ وعده داد که هیچ یک از بیت کوین های دولت آمریکا را نفروشد. دو روز بعد، دولت بایدن ۲ میلیارد دلار بیت کوین جاده ابریشم را جابه جا کرد. این اقدام بسیار جذاب است و راهی عالی برای همسویی مجدد با صنعت ما است.

همچنین، پیتر شیف، اقتصاددان مشهور، معتقد است که اظهارات ترامپ ممکن است دولت بایدن را مجبور به اقدام سریع‌تر کند. شیف از ترامپ به دلیل افشای برنامه هایش برای توقف فروش بیت کوین توسط دولت قبل از روی کار آمدن انتقاد کرد و گفت که این افشاگری ممکن است اقدامات دولت را تسریع کرده باشد.

وکیل مالی اسکات جانسون نیز انتظار فروش را داشت و به چندین انتقال به آدرس های نگهداری اشاره کرد که به گفته او به عنوان تدارکات سیاسی تلقی می شد. وی پیش بینی کرد که جزئیات بیشتر در گزارش مالی 2024 وزارت دادگستری فاش شود.

جانسون گفت:

هر زمان که انتقالی به کوین بیس پرایم (یا سایر آدرس‌های مبادله هیبریدی) انجام می‌شود، می‌توانید مطمئن باشید که سرویس مارشال‌های ایالات متحده یا قبلاً دارایی‌ها را فروخته است یا به زودی آنها را می‌فروشد.

در این میان و به ویژه پس از رای دیوان عالی کشور، بازارها منتظر آثار احتمالی این فروش هستند. ورود ناگهانی بیت کوین به بازار می تواند آن را شوکه کند و احتمالاً افزایش قیمت بیت کوین را محدود کند. اما اگر این فروش ها به صورت معاملات خارج از بورس (OTC) انجام شود یا در طول زمان پخش شود، ممکن است اثرات آن بر بازار کاهش یابد.

نمودار قیمت بیت کوین - منبع: BeInCrypto
نمودار قیمت بیت کوین – منبع: BeInCrypto

در زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در محدوده 62413 دلار قرار دارد و در 24 ساعت گذشته 1.1 درصد کاهش یافته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-08 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.