افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

مجری کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی بازداشت شد

  • کد خبر : 112252
مجری کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی بازداشت شد

سرگرد حسین سفوند امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متهمی با تبلیغات تحت عنوان ازدواج موقت و حلال از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد. خانم ها از تردد با این ماشین ها خودداری کنند. وی با بیان اینکه پس از شکایت و ارجاع چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری و کلاهبرداری وی، موضوع به […]

سرگرد حسین سفوند امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متهمی با تبلیغات تحت عنوان ازدواج موقت و حلال از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد.

خانم ها از تردد با این ماشین ها خودداری کنند.

وی با بیان اینکه پس از شکایت و ارجاع چند شهروند مبنی بر کلاهبرداری و کلاهبرداری وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت، افزود: با توجه به اظهارات شاکیان و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم پس از ایجاد کانال تلگرامی و انجام تبلیغات گسترده در فضای مجازی، آنها را فریب داده و مبلغی را به عنوان حقوق یا ودیعه از آنها دریافت کرده است.

رئیس پلیس فتا لرستان ادامه داد: با اقدامات پلیسی توسط کارشناسان فتا کوهدشت، متهم پرونده در این شهرستان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

سفند گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب جنایت شد اما پس از مواجهه با مستندات به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد از 126 نفر به ارزش دو هزار و 180 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

وی تاکید کرد: کاربران فضای مجازی تحت هیچ شرایطی به کانال ها و صفحات اجتماعی با عنوان ازدواج اینترنتی اعتماد نکنند و اطلاعات شخصی و عکس ارسال نکنند زیرا امکان سوء استفاده افراد فرصت طلب از اطلاعات شخصی افراد وجود دارد.

رئیس پلیس فتا لرستان تصریح کرد: کاربران توصیه های پلیس فتا را جدی گرفته و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق مرکز فوریت های سایبری 096380 یا سایت پلیس فتا به نشانی www با کارشناسان ما تماس بگیرند. پلیس سایبری برو

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=112252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.