افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

مجری سابق تلویزیون با استایل جدید پس از مهاجرت به آلمان / رگبار عکس از آن ور آبی کیمیا گیلانی! + بیوگرافی

  • کد خبر : 340631
مجری سابق تلویزیون با استایل جدید پس از مهاجرت به آلمان / رگبار عکس از آن ور آبی کیمیا گیلانی! + بیوگرافی

تصویر جدید کیمیا گیلانی مجری و بازیگر سابق تلویزیون پس از مهاجرت به آلمان را ببینید. او که از تلویزیون خداحافظی کرد، چندی پیش با عکس هایی از مهاجرت خود به آلمان خبر داد. کیمیا گیلانی وی متولد 21 مرداد 1371 در تهران مجری و بازیگر سابق است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی […]

تصویر جدید کیمیا گیلانی مجری و بازیگر سابق تلویزیون پس از مهاجرت به آلمان را ببینید. او که از تلویزیون خداحافظی کرد، چندی پیش با عکس هایی از مهاجرت خود به آلمان خبر داد.

کیمیا گیلانی وی متولد 21 مرداد 1371 در تهران مجری و بازیگر سابق است. وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی است. او هم می نویسد و می گوید بچه ها را دوست دارم.

شهرت با رنگین کمان

گیلانی از سال 1390 در سن 20 سالگی بازی و بازی در نمایش رنگین کمان را آغاز کرد و مدتی بعد علاوه بر دیده شدن، نویسندگی را نیز آغاز کرد.

کیمیا گیلانی

در نمایش رنگین کمان قرار نبود جای خاله نرگس را بگیرد، حتی در نمایش هم خاله من است و من به او خاله نرگس می گویم. آنها مجری و دانای کل بودند که نقش خودشان را دارند و من نقش بچه را دارم، از این که مسابقه نبود خیالم راحت شد.

کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی و پدر و مادرش

از ابتدا که خواستم وارد شوم از او اجازه خواستم و از او راهنمایی خواستم و به او گفتم که به کمک او نیاز دارم. کیمیا گیلانی دارای مدرک بازیگری از موسسه کارنامه است و دوره تکنیک و بیان و مدیریت ارتباط با مردم را از مرکز آموزش سینما گذرانده است.

کیمیا گیلانی

آموزش و پرورش کیمیا گیلانی

دوست دارم از رشته تحصیلی خود در کارم استفاده کنم، دروس زیادی خوانده ام و همیشه در دانشگاه نمره A گرفته ام. با اینکه سخت کار می کردم اما خوب درس می خواندم چون رشته ام را انتخاب کردم و به همین دلیل حتما از رشته ام استفاده خواهم کرد.

کیمیا گیلانی

ازدواج

خانم کیمیا گیلانی در 10 مهر 1400 در سن 29 سالگی ازدواج کرد و به جرقه مجریان متاهل پیوست.

کیمیا گیلانی

کیمیا گیلانی و همسرش

آخرین حضور در تلویزیون.

روز جمعه 6 آبان 1401، خانم گیلانی در آخرین اجرای خود در مسابقه «کهکشان» پس از نمایش فیلمی از «کیان پیرفلک» روی آنتن برنامه احساساتی شد. بعد از این برنامه تصمیم گرفت از بازیگری در تلویزیون خداحافظی کند.

کیمیا گیلانی (2)

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=340631

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.