افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 16 September , 2024
0

مجدی: ورزشگاه آزادی حداقل 2 ماه آماده نمی شود/ مکان دربی هنوز مشخص نیست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 354808
مجدی: ورزشگاه آزادی حداقل 2 ماه آماده نمی شود/ مکان دربی هنوز مشخص نیست – قرمز نیوز – پرسپولیس نیوز

رئیس هیئت فوتبال استان تهران اعلام کرد: ورزشگاه آزادی حداقل تا دو ماه بعد آماده برگزاری مسابقات نخواهد بود. میرشاد مجدی درباره پیروزی یک بر صفر تیم ایران مقابل قرقیزستان در اولین دیدار مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 قاره آسیا اظهار داشت: باید طرز فکر خود را نسبت به گذشته تغییر دهیم. در 10 […]

رئیس هیئت فوتبال استان تهران اعلام کرد: ورزشگاه آزادی حداقل تا دو ماه بعد آماده برگزاری مسابقات نخواهد بود.

میرشاد مجدی درباره پیروزی یک بر صفر تیم ایران مقابل قرقیزستان در اولین دیدار مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 قاره آسیا اظهار داشت: باید طرز فکر خود را نسبت به گذشته تغییر دهیم. در 10 سال گذشته 15 تا 20 روز فرصت داشتیم تا برای هر بازی تیم ملی آماده شویم. با احتساب بازی های متعدد در آسیا و جهان و همچنین مسابقاتی که در لیگ کشور داریم، بازیکنان وقت کافی در اختیار کادرفنی تیم ملی ندارند.

وی افزود: در حال حاضر کادر فنی تیم ملی بین چهار تا پنج روز مانده به بازی بازیکنان را در اختیار دارد و نباید انتظار برد در هر بازی را داشت. چه تیم ملی مقابل تیم های قوی بازی کند و چه با تیم های ضعیف، نمی توان گفت که تیم ایران از قبل برنده است. بسیاری از تیم های مطرح آسیا در اولین دیدار خود نتوانستند نتیجه خوبی کسب کنند و فاصله بین تیم ها کمتر شده است.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل قرقیزستان نتیجه خوبی گرفتیم اما همانطور که سرمربی تیم ملی گفت خوب بازی نکردیم. تیم ایران به زمان نیاز دارد. مطمئنم در دیدار مقابل امارات عملکرد بهتری را از تیم ملی شاهد خواهیم بود و بازیکنان انگیزه بیشتری خواهند داشت، هیچ رقیبی را نباید دست کم گرفت.

مجدی با اشاره به دیدار تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان گفت: باید از دست اندرکاران باشگاه ذوب آهن تشکر کرد که تلاش زیادی برای آماده سازی ورزشگاه فولادشهر انجام دادند. تیم ملی امکانات بسیار خوبی در اصفهان داشته است، تلاش زیادی شد تا به دلیل آماده نبودن ورزشگاه آزادی بتوانیم میزبان یک بازی بین المللی در فولادشهر اصفهان باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در خصوص انتخاب ورزشگاه برای میزبانی تیم های استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: امروز نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از ورزشگاه شهدای شهر قدس بازدید خواهند کرد. شهردار و اعضای شورای شهر قدس و … فعالیت های زیادی در زمینه آماده سازی ورزشگاه شهدای قدس انجام داده اند که جا دارد از آنها تشکر کنم و واقعا زمین چمن این ورزشگاه با سه چهار تا قابل قیاس نیست. ماه پیش ظرفیت ورزشگاه شهدای قدس هشت هزار نفر است. ورزشگاه مشکل خاصی ندارد و سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) مورد تایید AFC است.

وی درباره آماده سازی ورزشگاه آزادی نیز خاطرنشان کرد: طبق آماری که دوستان در اختیار ما قرار دادند، این ورزشگاه حداقل تا دو ماه آینده آماده نمی شود. این ورزشگاه ها در اختیار فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال استان تهران نیست. مسئولیت این ورزشگاه بر عهده شرکت توسعه و تجهیز است و هنوز مشخص نیست دربی استقلال – پرسپولیس در کجا برگزار می شود و با توجه به محدودیت حضور تماشاگران در ورزشگاه شهدای شهر قدس، بعید به نظر می رسد دیدار این دو تیم برگزار شود. در این ورزشگاه برگزار شود، سازمان لیگ باید در این خصوص تصمیم گیری کند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)