افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

مجتبی شیری: نقش بیرانوند در پرسپولیس انکارناپذیر است/ نباید ملوان را دست‌کم گرفت.

  • کد خبر : 17514

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت کرد. مجتبی شیری، اسبق تیم فوتبال در گفت‌وگو برنا پیروزی پرسپولیس برابر مس رفسنجان اتفاق خوبی دانسته و تاکید کرد: پرسپولیس مس بازی خوبی را از خود نشان می‌دهد و می‌تواند مهمی را به خود ثبت کند و و و یا سه امتیاز داشته باشد. به حضور […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره شرایط این تیم صحبت کرد.

مجتبی شیری، اسبق تیم فوتبال در گفت‌وگو برنا پیروزی پرسپولیس برابر مس رفسنجان اتفاق خوبی دانسته و تاکید کرد: پرسپولیس مس بازی خوبی را از خود نشان می‌دهد و می‌تواند مهمی را به خود ثبت کند و و و یا سه امتیاز داشته باشد. به حضور خود در مدعیان لیگ برتری ادامه دهید.

وی در اظهار داشت: پرسپولیس پس از اینکه شرایط بهتری را به ارمغان آورد و به نوعی باید گفت تعطیلات وقفه آخر به نفع تیم بود. پرسپولیس می تواند به روز بهتر عمل کند و امیدوار باشد که حرکتی تیم به گونه ای باشد که در بازی های باقی مانده از لیگ برتر با کسب امتیازهای احتمالی شانس قهرمانی قهرمانی خود را افزایش دهد.

شیری در شرایط ویژه گل‌محمدی در فاز دفاعی مشخص: پرسپولیس در این فصل دفاعی خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. در بازی ها بنا به شرایط خاص تغییراتی در خط دفاعی رخ داد اما در مجموع باید گفت که این در فاز دفاعی به هارمونی و نظم خوبی رسیده است که این موضوع باعث شده است پرسپولیس از بهترین خط دفاعی این فصل را اختصاص دهد. البته باید به نقش بیرانوند در این نکته تاکید داشت. بیرانوند به عنوان دروازه بان کامل و کم اشتباه نظر فنی و روحی خوبی را به ساختار دفاعی پرسپولیس منتقل کرده است.

مجتبی شیری بازی پیش روی پرسپولیس برابر ملوان: در نیم فصل بازی برای همه تیم ها سخت می شود. ملوان تیمی است که برای رسیدن به شرایط بهتر در جدول تلاش می کنم و نباید حریف را دست گت. همه تیم ها برابر پرسپولیس انگیزه های ویژه دارند و این موضوع شامل حال ملوان می شود. بازی در و روبروی هواداران می تواند برای پیروزی و کسب امتیاز چندان تا مسیر رسیدن به قهرمانی هموار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=17514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.