افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

متکی: راز اسطوره شدن آیت الله رئیسی خدمت فداکارانه ایشان به مردم است

  • کد خبر : 291173
متکی: راز اسطوره شدن آیت الله رئیسی خدمت فداکارانه ایشان به مردم است

منوچهر متکی عامل مردم تهران در مجلس دوازدهم در گفتگو با خبرنگار حزب آیرین، درباره ویژگی های آیت الله شهید گمهور سید ابراهیم رئیسی، گفت: مقام معظم رهبری حق نوشتن درباره آیت الله رئیسی را تمام کرده اند. وی به شخصیت، سابقه، کار و نیت پاک آیت الله رئیسی و در واقع همه ویژگی هایی […]

منوچهر متکی عامل مردم تهران در مجلس دوازدهم در گفتگو با خبرنگار حزب آیرین، درباره ویژگی های آیت الله شهید گمهور سید ابراهیم رئیسی، گفت: مقام معظم رهبری حق نوشتن درباره آیت الله رئیسی را تمام کرده اند. وی به شخصیت، سابقه، کار و نیت پاک آیت الله رئیسی و در واقع همه ویژگی هایی که انسان برای خوش اندیشی نیاز دارد اشاره کرد.

و افزود: این بینش ولی امر مسلمین نسبت به بنده بالاترین نشانه و سرمایه معنوی برای اوست. تبریک به آقای رئیسی که اینگونه تعابیر را به رئیس جمهور شهید اشاره کردند.

سخنگوی شورای وحدت در تشریح ویژگی های یاد شده اظهار داشت: نیت پاک آقای رئیسی و عدم وجود نجاست و تهذیب در این نیت ایشان را به بیان این ویژگی ها سوق داد. رئیسی نیت خود را برای خدا خالص کرد و حقوق خود را از مردم گرفت.

متکی تصریح کرد: آیت الله رئیسی عزم خود را برای خدمت به مردم نشان دادند، احساس کردند دیگر دیر شده و شاید دیگر زمانی برای خدمت پیدا نکند. دغدغه و خدمت فداکارانه رئیسی به مردم او را به اسطوره تبدیل کرد. لذا علیرغم مشکلاتی که ممکن بود در اجرای او وجود داشته باشد، نیت خالص، پاکی و دغدغه او این باور را ایجاد کرد که او فداکار مردم است و اینگونه بود که مردم به میدان رفتند و تمام محبت خود را به پای او ریختند. . آثار این را در 3 میلیون نفری که در مشهد و همچنین در تبریز، قم، تهران و بیرجند در مراسم تشییع او شرکت کردند، دیدیم.

گزارش کردن ایرنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی روز دوشنبه (23 خرداد) در اجتماع بزرگ مردم در سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با اشاره به تجلیل و تجلیل از شخصیت، خدمات و تلاش های شبانه روزی امام خمینی (ره) شهید رئیسی پس از فقدانش در مطبوعات و فضای مجازی و از زبان اقشار مختلف مردم و جریان های مختلف گفت: برای رئیس جمهور متاسف شدم چرا که برخی در دوران حیات ایشان حتی حاضر نبودند حتی یک کلمه از این حرف ها را بزنند و علیرغم مشاهده این نکات برجسته را مخفیانه و یا حتی معکوس منعکس می کردم و اذیتش می کردم که البته بارها جوابی نمی داد اما گاهی پیش من می آمد و شکایت می کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=291173

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.