افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
3

متهم پولدار پرونده مرگ زهره فکور صبور کیست؟

  • کد خبر : 259810
متهم پولدار پرونده مرگ زهره فکور صبور کیست؟

فردی که به اتهام تهدید، زورگیری و کلاهبرداری زهرا فکور صبور بازیگر فقید سینما و تلویزیون به حبس و شلاق محکوم شده بود، دستگیر شد. همشهری آنلاین نوشت: دهم اسفند ماه سال 1400 در پی کشف جسد بی جان زهرا فکور صبور، بازیگر جوان سینما و تلویزیون در منزلش، تحقیقات گسترده ای درباره این حادثه […]







فردی که به اتهام تهدید، زورگیری و کلاهبرداری زهرا فکور صبور بازیگر فقید سینما و تلویزیون به حبس و شلاق محکوم شده بود، دستگیر شد.





همشهری آنلاین نوشت: دهم اسفند ماه سال 1400 در پی کشف جسد بی جان زهرا فکور صبور، بازیگر جوان سینما و تلویزیون در منزلش، تحقیقات گسترده ای درباره این حادثه آغاز شد. بررسی های پزشکی قانونی، بررسی صحنه تصادف و بررسی های تخصصی نشان داد این بازیگر جوان دست به خودکشی زده است.

اما حضور مردی در زندگی این بازیگر این فرضیه را به وجود آورد که او در مرگ او نقش داشته است.

در ادامه با شواهدی که نشان می داد این مرد مرموز قبل از مرگ بازیگر جوان را تهدید، اخاذی و کلاهبرداری کرده است، خانواده زهرا فکور از وی شکایت کردند.

شکایت آنها دو قسمت بود.

قسمت اول این اتهام مربوط به اتهام قتل و نقش متهم در مرگ بازیگر جوان و قسمت دوم تهدید، زورگیری و کلاهبرداری این مرد از زهرا فکور بود. در این شرایط قسمت اول پرونده به دادسرای امور جنایی تهران ارسال شد و قسمت دوم در دادسرای عمومی و انقلاب در جریان شد.

با بررسی های انجام شده در دادسرای امور جنایی تهران و اداره آگاهی مشخص شد متهم پرونده هیچ نقشی در مرگ بازیگر جوان نداشته و این بازیگر به دلیل خودکشی فوت کرده است.

به همین دلیل در اوایل اردیبهشت ماه از اتهام قتل تبرئه شد اما قسمت دوم پرونده وی به اتهام تهدید، زورگیری و کلاهبرداری همچنان در جریان بود.

در نهایت پس از تحقیقات برای دادسرا مشخص شد که متهم اقدام به تهدید، زورگیری و کلاهبرداری از زهرا فکور کرده است و در این شرایط پرونده وی به دادگاه مقدس ارسال و با توجه به اتهامات وارده مجرم شناخته شد. محکوم به زندان وی به 4 سال و یک روز حبس تعزیری و شلاق محکوم شد.

اما هیچ اشاره ای به محل سکونت متهم وجود نداشت تا اینکه امروز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه وکیل زهرا فکور از دستگیری این فرد توسط ماموران کلانتری انقلاب در حوالی میدان انقلاب خبر داد.

حسین شاهرخی به همشهری گفت: برخی جزئیات پرونده اخلاقی و محرمانه است و این فرد متهم به تهدید، اخاذی و کلاهبرداری از خانم فکور از ۲ کیلو طلا بود.






لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=259810

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.