افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

متقاضیان زیر 200 میلیون تومان در زنجان حذف می شوند

  • کد خبر : 410654
متقاضیان زیر 200 میلیون تومان در زنجان حذف می شوند

اطلاع رسانی کند بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان گفت: از چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن، نسبت استان زنجان 68 هزار واحد است که بیش از 66 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از 27 هزار و 63 واحد مسکونی حمایتی که برای استان زنجان تعیین شده است بیش از […]

اطلاع رسانی کند بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، جعفر قزوینیان گفت: از چهار میلیون واحد نهضت ملی مسکن، نسبت استان زنجان 68 هزار واحد است که بیش از 66 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از 27 هزار و 63 واحد مسکونی حمایتی که برای استان زنجان تعیین شده است بیش از 20 هزار واحد مسکونی اجرا شده است.

وی گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی این تعداد واحد مسکونی در حوزه پشتیبان در استان زنجان بیش از 73 درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 4 هزار و 100 واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در استان به متقاضیان تحویل شده است، ادامه داد: در طول سال 3 هزار واحد تا پایان سال آماده تحویل به متقاضیان است. ، در مجموع 7300 واحد تحویل متقاضیان می شود.

قزوینیان با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان با وجود فراز و نشیب ها در مسیر درستی قرار دارد، افزود: این استان یکی از سه استان نمونه کشور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است .

قزوینیان تاکید کرد: تکمیل مدارک نهایی برای متقاضیان بسیار سخت است و متاسفانه تاخیر در ارسال عمومی، مراحل پایانی طرح را زیر سوال می برد.

وی با بیان اینکه درصد زیادی از پروژه های نهضت ملی مسکن در استان در طول سال به متقاضیان تحویل می شود، تصریح کرد: شرکت توزیع برق استان باید با تامین برق پروژه های خاص همکاری کند و در این خصوص گلایه داریم. شرکت

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با تاکید بر اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی است، افزود: متقاضیان نهضت ملی مسکن فریب سوداگران و دلالان را نخورند و امتیاز مالکیت را از دست ندهند. یک خانه

قزوینیان ادامه داد: خرید و فروش آگهی در فضای مجازی مبنی بر خرید و فروش طرح نهضت ملی مسکن غیرقانونی است و شهروندان نباید فریب سوداگران را بخورند و مشاوران املاک حق خرید و فروش نهضت ملی مسکن را ندارند. برای امتیازات برنامه ریزی کنید.”

وی گفت: به ادارات ثبت اعلام شده است که حق تنظیم سند را ندارند زیرا وکالت نامه نیز نوعی سند است و این معاملات در هیچ یک از دادگاه ها پذیرفته نمی شود و طبق قانون، ادارات ثبت اسناد و املاک مجاز به ثبت این گونه قراردادها نیستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ادارات راه و شهرسازی در قبال خریداران امتیازی نهضت ملی مسکن مسئولیتی ندارند و خرید و فروش نمی کنند.

قزوینیان از همکاری مثبت و سازنده بانک مسکن استان در تامین منابع مالی پروژه های نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و افزود: متاسفانه بانک تجارت به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات عمل نمی کند.

وی با بیان اینکه برخی از متقاضیان بنا به دلایلی توانایی پرداخت را ندارند و باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شوند، افزود: متقاضیانی که پیشرفت فیزیکی پروژه آنها بیش از 80 درصد است و زیر 200 میلیون تومان ودیعه دارند باید به اختصاص داده شده است. در اسرع وقت در صورت تکمیل نشدن درخواست خود، ظرف مدت دو ماه حذف خواهند شد، زیرا در صورت عدم مشخص شدن وظایف این متقاضیان، در مراحل نهایی تحویل و تکمیل واحدها با مشکل مواجه خواهیم شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.