افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

متقاضیان دریافت وام فوری بانک گردشگری این وام را از دست ندهید

  • کد خبر : 246980
متقاضیان دریافت وام فوری بانک گردشگری این وام را از دست ندهید

خبرنگار شکیبا باخالزاده: برخی از مشتریان بانک گردشگری که با کمبود نقدینگی مواجه هستند، می توانند از طرح تسهیلات «پارسا» این گروه برای رفع نیازهای خود بهره مند شوند. وام این پروژه یک وام بدون بهره است. به گفته منبع، سقف وام طرح تسهیلات پارسا 300 میلیون تومان اعلام شد و تنها کارمزد دو تا […]

خبرنگار شکیبا باخالزاده: برخی از مشتریان بانک گردشگری که با کمبود نقدینگی مواجه هستند، می توانند از طرح تسهیلات «پارسا» این گروه برای رفع نیازهای خود بهره مند شوند. وام این پروژه یک وام بدون بهره است.

به گفته منبع، سقف وام طرح تسهیلات پارسا 300 میلیون تومان اعلام شد و تنها کارمزد دو تا چهار درصدی به آن تعلق می گیرد. این تسهیلات تنها در صورت ارائه ضامن رسمی بانک به متقاضی پرداخت می شود. افرادی که خواهان این وام هستند باید ابتدا در قرض الحسنه سپرده باز کرده و به طور میانگین چهار تا ۱۲ ماه ایجاد کنند سپس نسبت به دریافت آن اقدام کنند. مردم می توانند ظرف 36 ماه هزینه این خدمات را پرداخت کنند.

با توجه به میزان وام، نرخ سود و مدت پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط 9 میلیون و 90 هزار و 909 تومان خواهد بود. سود کل این موسسه بالغ بر 12 میلیون تومان و مجموع وام و سود 312 میلیون و 100 هزار تومان است.

بانک گردشگری در سال 1388 بر اساس ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و ماده واحده قانون تأسیس بانک های غیردولتی و سایر مقررات مربوط تشکیل شد. این بانک خصوصی کلیه خدمات پولی و بانکی مجاز را به مشتریان خود ارائه می دهد، اما منحصراً در زمینه گردشگری و امور مرتبط فعالیت می کند. این گروه همواره تلاش کرده است تا مزیت ها و فرصت های بزرگی را برای سرمایه گذاری ها و ابتکارات بخش خصوصی در صنعت گردشگری فراهم کند و شرایط آن را بهبود بخشد. این بانک علاوه بر هدف فوق، همواره به دنبال حداکثر کردن منافع پایدار و بلندمدت سهامداران خود است./کاماپرس

وام 30 میلیون تومانی آنلاین دریافت کنید

افرادی که قصد خرید اقساطی انواع کالاها و محصولات بادوام را در فروشگاه ها و هایپرمارکت های ایران مال دارند می توانند از طرح تسهیلات «طراوات» استفاده کنند. سقف وام این طرح تقریباً 100 میلیون تومان است.

حداقل تسهیلات طراوت 20 میلیون و حداکثر 100 میلیون تومان است و برای دریافت آن به ضامن رسمی نیاز است. بانک علاوه بر ضامن رسمی، برای تضمین پرداخت اقساط، گیرندگان این سپرده را نیز مسدود می کند. برای این وام بلند مدت سپرده لازم است و می توان آن را قفل کرد. مردم در مدت 36 ماه امکان پرداخت اقساط وام و عودت اصل و سود به بانک باز را دارند. سود این نصب 23 درصد است.

با احتساب سقف وام، نرخ سود و مدت بازپرداخت، هر قسط 3 میلیون و 870 هزار و 972 تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات 39 میلیون و 354 هزار و 998 تومان و کل مبلغ وام و سود 139 میلیون و 412 هزار و 998 تومان است.

این طرح تسهیلات در واقع نوعی وام خرید کالا است. پس از ثبت نام متقاضی، بانک فروشگاه های بانکی را به صورت پیامک به فرد ارائه می دهد. برای ثبت نام در این وام، افراد نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می توانند به صورت مجازی یا غیرحضوری با مراجعه به سامانه پنجره مجازی، برای مشتریان بانک یا ساتا برای عموم، مراحل ثبت نام را انجام دهند. افراد حتی پس از دریافت وام، امکان خرید اینترنتی از فروشگاه های طرف قرارداد بانک آینده را دارند.

وام 30 و 400 میلیونی قرض الحسنه به مشمولان یارانه ای

در صورتی که موسسات، اتحادیه ها و شرکت ها برای رفع نیازهای فوری کارکنان خود حاضر به پرداخت وام اندک باشند و جزو مشتریان بانک مسکن باشند، می توانند از طرح «کارگشا» این مجموعه استفاده کنند. حداکثر سقف این تسهیلات 30 میلیون تومان است.

کارکنان اتحادیه‌ها و شرکت‌های امضاکننده قرارداد بانک مسکن که نیاز مالی کمی دارند و می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را برآورده کنند، باید سپرده کوتاه‌مدت عادی را در یکی از شعب بانک مسکن افتتاح کرده باشند تا نسبت به دریافت آن اقدام کنند. افتتاحیه این مجموعه

سقف این وام برای اعضای هیئت مدیره شرکت 30 میلیون تومان است که حداکثر مبلغ این وام برای مدیران 20 میلیون تومان و برای کارکنان شرکت 10 میلیون تومان است. برای تضمین بازپرداخت این اعتبار، همکاران امکان ضمانت یکدیگر را دارند. حداکثر مدت پرداخت برای این خط 12 ماه و نرخ سود آن 23 درصد است.

چند نکته ضروری و مهم وام 30 میلیونی

لازم به ذکر است این تسهیلات به افرادی اعطا می شود که حداقل دو سال سابقه کار در سازمان یا گروه پیمانکار بانک مسکن داشته باشند. هزینه های این تسهیلات در ابتدا از حقوق پرسنل کسر می شود.

با توجه به سقف وام هیئت مدیره، نرخ سود و مدت پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط 2 میلیون و 822 هزار و 290 تومان خواهد بود. سود کل این تسهیلات 3 میلیون و 867 هزار و 476 تومان و کل مبلغ وام و سود 33 میلیون و 927 هزار و 476 تومان است.

سپرده قرض الحسنه کم بهره ۴۰۰ میلیون تومان

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 از تصویب این کمیسیون برای پرداخت 300 میلیون تومان اعتبار برای خرید یا ساخت مسکن برای خانوارهای سه فرزند بی سرپرست خبر داد و گفت: در سال آینده وام مسکن برای خانواده های سه فرزند در نظر گرفته شده است. به محرومان مبلغ 400 میلیون تومان پرداخت می شود.

رحیم زارع با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 گفت: کمیسیون تلفیق در جریان بررسی قسمت اول لایحه بودجه مصوب کرد که قرض الحسنه و واریز یا خرید یا ساخت خانه (با رعایت قوانین حمایت از خانواده و جوانان جمعیت و قانون جامع کار داوطلبانه) برای خانواده های بدون مسکن که از ابتدای سال 1398 صاحب فرزند سوم یا بیشتر می شوند به مبلغ 300 میلیون تومان. .

وی افزود: همچنین بانک مرکزی موظف است از طریق معرفی نهادهای ذیربط و راستی‌آزمایی بهزیستی به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی، خانواده‌های شهدا، جانبازان و سربازان بی بضاعت کمک کند. از ایرانیان که این افراد در 3 دهک اول درآمدی برای پرداخت وام 400 میلیون تومانی مسکن محرومان قرار دارند. مسئولیت حسن اجرای این بند بر عهده بانک مرکزی، بانک ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی، کلیه مدیران و کارکنان ذیربط است.

به گفته زارع، عدم رعایت هر یک از بندهای این تبصره اعم از تاخیر در پرداخت این تسهیلات یا دریافت ضمانت نامه خارج از حدود این قانون تخلف محسوب و قابل پیگیری در مراجع ذیصلاح است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1403 در تشریح مصوبه دیگری از این کمیسیون گفت: بانک مرکزی مکلف شد اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را به گونه ای مدیریت کند که تعداد جوانان در نوبت وام ازدواج در پایان هر ماه کمتر از 50000 است.

وی افزود: همچنین پس از تایید اعتبار متقاضیان تسهیلات موضوع بند (الف) این تبصره و در صورت عدم بازپرداخت اعتبار آنها، بانک ها و موسسات اعتباری غیربانکی برای ارائه ضامن اقدام می کنند. لازم است اعتبار حساب یارانه یا سود حقوق صاحبان سهام متقاضیان یا بستگان درجه یک آنها، ابتدا خود یا سایر دارایی های مالی آنها یا فقط یک فقره سفته یا ضامن باید تسهیلات پرداخت کند. تسهیلات این تبصره از شمول ماده 10 قانون خدمت وظیفه عمومی مستثنی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=246980

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.