افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

مترو علی آباد به جوانمرد کسباب روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 359466
مترو علی آباد به جوانمرد کسباب روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران آزادی مدیر ارشد خط یک شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به پروژه بهسازی خط یک مترو تهران گفت: تاکنون یک هزار و ۴۰۴ متر از ۱۳ کیلومتر (مجموع رفت و برگشت) انجام شده است. عملیات بهسازی ارتقای خط یک مترو تهران به پایان رسیده است که به منظور […]

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران آزادی مدیر ارشد خط یک شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به پروژه بهسازی خط یک مترو تهران گفت: تاکنون یک هزار و ۴۰۴ متر از ۱۳ کیلومتر (مجموع رفت و برگشت) انجام شده است. عملیات بهسازی ارتقای خط یک مترو تهران به پایان رسیده است که به منظور افزایش ایمنی و حفظ کیفیت حرکت قطار انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بیش از دو دهه از راه اندازی خط یک مترو می گذرد، اهمیت نوسازی بستر بالادست بسیار حائز اهمیت است چرا که علاوه بر ارتقای ایمنی، می تواند بر سرعت حرکت قطارها نیز تاثیر مثبت داشته باشد.

آزادی گفت: در حال حاضر عملیات بهسازی هر شب پس از پایان ساعت بهره برداری انجام می شود; اما با توجه به زمان کمی که تا شروع برنامه زمانبندی خدمات مترو داریم، سرعت کار کاهش می یابد.

وی با اشاره به زمان کوتاهی که برای ارتقاء هر شب در دسترس است، گفت: هر شب 36 متر خط تمدید می شود اما ایجاد حد فاصل بین ایستگاه های علی آباد و جوانمرد کسباب در روزهای پنجشنبه 22 و جمعه 23 شهریور ماه. شرایطی ایجاد می شود که روند بهبود را تسریع می بخشد و تمام تلاش ما بر این است که با حفظ کیفیت و ایمنی این پروژه را در کوتاه ترین زمان ممکن به پایان برسانیم.

مدیرعامل خط یک شرکت مترو تهران ضمن قدردانی از صبر و رفاقت مسافران در طول مدت اجرای این پروژه گفت: هماهنگی های لازم با شرکت اتوبوسرانی برای تامین ناوگان جایگزین و جابجایی مسافران در مسیرهایی که به دلیل تعطیلی تعطیل هستند انجام شده است. به بهبود

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.