افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

متا هم برای تیک آبی اینستاگرام و فیسبوک پول می‌گیره!

  • کد خبر : 15972
متا هم برای تیک آبی اینستاگرام و فیسبوک پول می‌گیره!

توییتر در سال 2020 از سرویس اشتراکی خود به نام توییتر آبی آبی آبی آبی آبی آبی آبی آبی آبی آبی آبی با وجود بازخوردهای منفی، به نظر می‌رسد بقیه فعال در زمینه شبکه‌های می‌خواهند از توییتر تقلید کنند که شرکت متا، یعنی شرکت مادر فیسبوک هم یکی از آن‌هاست. این شرکت سرویس خبری اشتراکی […]

توییتر در سال 2020 از سرویس اشتراکی خود به نام توییتر آبی آبی آبی آبی آبی آبی آبی آبی آبی آبی آبی با وجود بازخوردهای منفی، به نظر می‌رسد بقیه فعال در زمینه شبکه‌های می‌خواهند از توییتر تقلید کنند که شرکت متا، یعنی شرکت مادر فیسبوک هم یکی از آن‌هاست. این شرکت سرویس خبری اشتراکی با نام Meta Verified را راه‌اندازی کرده است با دریافت 15 دلار در ماه، سیستم آبی را در حساب اینستاگرام و فیسبوک فیسبوک کاربران نمایش می‌دهند می‌دهد!

قیمت این سرویس 11.99 دلار در ماه برای وب یا 14.99 دلار در اپل است و به کاربران می‌دهد هویت را با استفاده از کارت‌های نسخه‌های خود شناسایی شده توسط دولت خطرناک شناسایی می‌کند. متا همچنین توانسته است این اشتراکی باعث بهتر شدن کاربران شود.

مارک زاکرب سیستم عامل متا، توضیح می دهد که اشتراکی جدید با هدف افزایش و امنیت در خدمات این شرکت است. سرویس اشتراکی متا این هفته در نیوزلند و عرضه خواهد شد و به دنبال گسترش بیشتری خواهد بود.

تیک آبی اینستاگرام و فیسبوک

متا در بیش از 15 سالی که از شرکت می‌گذرد، برای اکثر هزینه‌های خود از مشتریان دریافت می‌شود. با این، درآمدهای این شرکت در سال‌های اخیر از تصمیم اپل برای تغییرات شدید خصوصیات در ضربه است. این شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی متا برای ردیابی فعالیت‌های کاربران را کاهش دادند که در سال 202، بیش از 10 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی تبلیغاتی را کاهش دادند. بنابراین، چنین شرایطی یک سرویس اشتراکی می‌تواند به خوبی درآمد داشته باشد و بخشی از آن را جبران کند.

علامت تیک قبلاً برای شخصیت‌های معروف مانند بازیگران ورزشکاران و روزنامه‌نگاران در نظر گرفته شده است. با این هدف، سرویس اشتراکی متا گسترش دسترسی به این سیستم حال واقعیت است. بنابراین، می‌توان به حساب‌های معتبری که این آبی را دریافت کرد، بیشتر اعتماد کرد.

رد سال‌های، جاه‌طلبی‌های متا در ایده‌های متاورس، واکنش شدید بازار و از همین رو غول باید در پروژه‌های متورس‌ها را کاهش دهد و گزارش می‌دهد که به زودی دور نیرو می‌دهد و اخراج اخراج خواهد کرد. اما علیرغم این چالش‌ها، ارزش سهام متا در بار دیگر نشان می‌دهد شرکتی بسیار است و می‌تواند با سرعت خوبی برای خود را با شرایطی که پیش‌تر آمده است وفق دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.