افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
7

متا به پشتیبانی از هدست کوئست 1 پایان می دهد

  • کد خبر : 15199
متا به پشتیبانی از هدست کوئست 1 پایان می دهد

شرکت متا اعلام کرده که پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی کوئست (Quest) پس از 2024 به پایان خواهد رسید. شرکت صاحب فیسبوک در ایمیلی که به صاحبان هدست ارسال کرده است، گفته است که این شرکت تا سال 2024 به ویژگی های جدید برای دست مستقل کوئست 1 ادامه خواهد داد، اما با این حال […]

شرکت متا اعلام کرده که پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی کوئست (Quest) پس از 2024 به پایان خواهد رسید. شرکت صاحب فیسبوک در ایمیلی که به صاحبان هدست ارسال کرده است، گفته است که این شرکت تا سال 2024 به ویژگی های جدید برای دست مستقل کوئست 1 ادامه خواهد داد، اما با این حال برخی از ویژگی ها قابل استفاده از نخواهند بود. البته، کرده است که تا سال 2024 به ارائه «پچ‌های اشکال‌زدایی وصله‌های حیاتی امنیتی» ادامه خواهد داد.

ایمیلی که در وبلاگ متا نیز عیناً تکرار می‌شود، نشان می‌دهد که کوئست 1 می‌تواند از برنامه‌های موجود خود استفاده کند، اما امکان پیوستن یا ایجاد پارتی پارتی را از دست خواهند داد. کاربران کوئست 1 همچنین از تاریخ 5 مارس (14 اسفند) دسترسی به Social Social Horizon Home را نیز خواهند داد، این معنی که نمی‌تواند از خانه‌های کاربران دیگر بازدید کند یا از آن‌ها دعوت به بازدید از خانه خود کنند.

دست کوئست

نسل اول هدست کوئست در ماه مه 2019 معرفی شد و تا مدت‌ها به عنوان بهترین دستگاه VR،ش. این هدست امکانی را برای دوستان و گروه‌های خانوادگی می‌کند تا با هم نشان دهند، به تماشای موجود و برای مدت کوتاهی از زندگی را فراموش کنند. اما پس از عرضه کوئست 2 در اکتبر 2020 که نسخه بهبود و ارزان‌تری بود، اول کوئست از رده خارج و دیگران به سراغ خریدش رفت.

کوئست 2 کماکان بهترین هدست مجازی مستقل موجود در بازار است در عین حال با نظر گرفتن ویژگی‌هایی که می‌توان آن را مقرون به صرفه‌ترین گزینه نیز نامید. با این، کاربران VR مشتاقانه منتظر عرضه کننده کوئست 3 هستند تا این بار چه در زمینه سخت افزار نرم افزار و چه قیمت گذاری، خواهد داشت. مارک زاکربرگ مدیر عامل متا در ماه اکتبر سال 2022 گفته بود انتظار می‌رود نسل سوم در سال 2023 رونمایی شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=15199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.