افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

مبل سفید با چه فرشی ست میشه؛ از این رنگا غافل نشو که خونتو با ساده ترینا مدرنش میکنن

  • کد خبر : 93413
مبل سفید با چه فرشی ست میشه؛ از این رنگا غافل نشو که خونتو با ساده ترینا مدرنش میکنن

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- خانوما تا به حال فکر کردین که در صورتی که کوچیک ترین قواعد مثل هارمونی رنگ ها رو توی دکوراسیون منزلتون رعایت کنید چه تاثیری میتونه توی زیبایی خونتون داشته باشه چرا که چشم های ما ناخودآگاه به رنگ های مچ و ست با […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- خانوما تا به حال فکر کردین که در صورتی که کوچیک ترین قواعد مثل هارمونی رنگ ها رو توی دکوراسیون منزلتون رعایت کنید چه تاثیری میتونه توی زیبایی خونتون داشته باشه چرا که چشم های ما ناخودآگاه به رنگ های مچ و ست با هم توجه میکنه و احساس خوبی از اون ها دریافت میکنه بنابراین خونتون رو صرفا با لوازم لوکس و گرون برای زیباتر دیده شدن پر نکنید بلکه اصول دیزاین رو بشناسید و رعایت کنید که حتی وسایلتون اگر ساده هم بود بتونید یه محیط شیک خلق کنید که در این راستا خیلی ها سوال دارن که مبل سفید با چه فرشی ست میشه؟ و زیباتر دیده میشه.

میدونید که سفید یکی از رنگ های خنثی محسوب میشه که میتون در هر مکانی تداعی کننده ی آرامش باشه و حالا در خصوص این که مبل سفید با چه فرشی ست میشه؟ در وهله ی اول یه سری به روانشناسی این رنگ بزنیم؛ رنگ سفید رو میشه نمادی بر پاکی، معصومیت، پاکیزگی، سرما، صلح، ارامش، خلوص، جوونی و تحرک، پارسایی، عفت و بی گناهی دونست که با این حساب میتونه در هر فردی احساس خوب ایجاد کنه و در هر فرهنگی هم قبول شده باشه و از جمله رنگ هایی باشه که در رنگ پرچم خیلی از کشورها استفاده شده. حالا در ادامه به جواب این سوال که مبل سفید با چه فرشی ست میشه، میپردازیم، پس با ما همراه باشید.

مبل سفید با چه فرشی ست میشه؟ فرش تلفیقی به رنگ آبی و کرم

اگر دوست دارید که یه فضا و اتاق داشته باشید که القا کننده ی آرامش و انرژی مثبت باشه چرا سراغ یه فرشی نمیرید که رنگ های سرد و ملایم داره که با قرار گیریش کنار مبلمانی به رنگ سفید این احساسات رو همراه با زیبایی بینظیر به شما و محیط میبخشه چرا که در این صورت اتاق و فضای شما دلباز و روشن دیده خواهد شد و با رنگهایی که تنالیته ی سفید دارن و ددیگر آیتم هایی که سعی در ست کردن اون ها با هم شده تازگی و شیک بودن رو فریاد خواهد زد. 

مبل سفید با چه فرشی ست میشه

مبل سفید با چه فرشی ست میشه؟ فرش به رنگ بژ خنثی

در صورتی که به رنگ های گرم که در عین حال خنثی هم هستن علاقمند هستید بهترین انتخاب برای شما میتونه یه فرش به رنگ بژ ملایم باشه که به مبلمان سفیدتون هم خیلی میاد و یه فضای بینظیر ایجاد میکنه و میشه دیوارها و فرش رو یه جورایی مکمل مبل کرد. شما همچنین میتونید برای برقراری بیشتر هارمونی در فضا از وسایل چوبی که رنگ های گرم دارن با کوسن هایی به رنگ های ملایم در این فضا بهره بگیرید که به خودیه خود باعث ایجاد یه هماهنگی بینظیر میشن. در خصوص جنس فرش هم میتونید به سراغ یه فرش کرکی و یا یه فرش به این رنگ و با تراکم بالا برید تا محیط رویاییتون رو خلق کنید.

مبل سفید با چه فرشی ست میشه

مبل سفید با چه فرشی ست میشه؟ فرش هایی با رنگ هایی در طیف آبی مثل سرمه ای

سفید رو در کنار آبی میشه همیشه یه ترکیب برنده که سرشار از زندگی هست دونست، این ترکیب رو میشه به برخورد موج های دریا به ماسه هایی به رنگ سفید تشبیه کرد. بنابراین شما میتونید با انتخاب هر کدوم از رنگ هایی از طیف آبی مثل فیروزه ای، سرمه ای، آبی کم رنگ که مایه به سبز هست و یا هر آبی دیگه ای در کنار سفید یه محیط خارق العاده که حسابی مدرن بودن رو به آدم یادآوری میکنه ایجاد کنید. بنابراین با ترکیب آبی و سفید همیشه حسی شبیه بودن در ساحل رو توی خونتون خواهید داشت و با بستن چشماتون موقع استراحت روی مبل میتونید در خیالتون صدای موج های دریا رو بشنوید.

مبل سفید با چه فرشی ست میشه

مبل سفید با چه فرشی ست میشه؟ فرش به رنگ خاکستری روشن

بودن فرش هایی به رنگ ذغالی و خاکستری روشن در کنار مبلمان سفید میتونه یه انتخاب بسیار به روز و شیک باشه ولی خب یه موضوعی که وجود داره این هست که در این صورت مبل هاتون بی نهایت به چشم خواهد اومد و به همین علت باید سعی کنید که اون ها رو همیشه تمیز نگه دارید تا یه وقت لکه و یا کثیفی توی اون ها چشمو نزنه. در صورتی که فرش این رنگی دارای رگه هایی به به رنگ مشکلی و یا طلایی هم باشه فضا بی نهایت زیباتر میشه و میتونید برای خاص کردن فضا هم از آیتم هایی مثل قاب عکس سیاه و سفید روی یکی از دیوارها استفاده کنید.

مبل سفید با چه فرشی ست میشه




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=93413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.