افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

مبلمان گناوه باید دگرگون شود/ دستفروشان باید ساماندهی شوند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 405148
مبلمان گناوه باید دگرگون شود/ دستفروشان باید ساماندهی شوند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدی عبدالهادی وابستگی حسینی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره به اینکه در آستانه یوم الله 22 آبان ماه سه حادثه و واقعه مهم رخ داد، گفت: تبعید امام راحل در سال 43، شهادت تعدادی دانشجویان انقلابی توسط رژیم طاغوت در سال 57 و تسخیر […]

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدی عبدالهادی وابستگی حسینی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره به اینکه در آستانه یوم الله 22 آبان ماه سه حادثه و واقعه مهم رخ داد، گفت: تبعید امام راحل در سال 43، شهادت تعدادی دانشجویان انقلابی توسط رژیم طاغوت در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 توسط دانشجویان پیرو خط امام در تاریخ انقلاب شکوهمند ثبت و به عنوان روز ملی نامگذاری شده است. مبارزه استکبار جهانی در تقویم کشورمان.

11 فروردین بهترین گزینه برای نامگذاری “روز گنووه”

حجت الاسلام وابستگی حسینی با بیان اینکه دانش آموزان نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی و تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی داشتند، تصریح کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه در دوم فروردین ماه یادی از رشادت ها، ایثارها و جانفشانی ها شد. فداکاری 22 شهید دانش. دانش آموز و فرهنگ شهر در عملیات فتح المبین روز گناوه که یکی از افتخارات این شهرستان و شورای فرهنگ عمومی به شمار می رود، تصویب شد.

وی گفت: شهدا روح جامعه و موتور محرکه هستند و انتخاب دوم فروردین به عنوان روز گناوه بهترین انتخاب برای این روز است.

امام جمعه گناوه افزود: امروز نیز در دنیا تضاد خیر و شر وجود دارد و محور مقاومت با تمام قوا در برابر جنایتکاران جهان قیام می کند و در رأس آنها آمریکا جهانخوار است. و صهیونیست ها

امام جمعه گناوه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مقاومت یادآور شد: اگرچه علما، پرچمداران و شهدای بزرگ و مجاهدی را از دست داده ایم، اما این شهدا مانند شهدا هستند.زیبا کردنآنها تا آخرین لحظه با ظلم و جنایتکار مبارزه کردند و تسلیم این جنایتکاران تاریخ که بویی از انسانیت نبرده اند، نخواهند بود.

وی گفت: پیکر این شهیدان از میان ما رفته است اما راه، اهداف و مکتب آنان ادامه دارد و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی مقاومت، استوارتر از همیشه در میدان نبرد باقی مانده و مقاومت می کنند. دشمن.”

لزوم هوشیاری در برابر جنگ رسانه ای دشمن

وی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمن جنگ روانی و رسانه ای را علیه نظام اسلامی و محور مقاومت به راه انداخته است، گفت: دشمنی که در میدان نبرد از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقاومت شکست خورده است. و در جنگ سخت توان مقابله با مقاومت و حملات موشکی مجاهدین اسلام را دارد و پرچمداران با ظلم نمی جنگند و دست به توطئه های روانی و رسانه ای می زنند.

حجت الاسلام وابستگی حسینی تصریح کرد: دشمن با ترفندها و توطئه های مختلف جنگ رسانه ای و روانی را علیه نظام اسلامی و جبهه مقاومت به راه انداخته است اما همه باید با هوشیاری، بصیرت و آگاهی عمل کنیم و تحت تاثیر توطئه های این امپراتوری رسانه ای قرار نگیریم.

اهمیت توجه به صادرات

امام جمعه گناوه با تبریک روز صادرات گفت: در سالی که مقام معظم رهبری آن را «جهش در تولید با مشارکت مردمی» نامیده اند، موضوع اقتصاد و تولید اهمیت بیشتری دارد و باید در ماه های باقیمانده از سال 96 تدابیری اتخاذ شود. سال برای تحقق این شعار زمینه صادرات و رونق هر چه بیشتر تولید داخلی را فراهم آورد.

وی گفت: با توجه به ظرفیت تولید و تولیدات استان و ظرفیت کشورهای اطراف و همسایه باید از این ظرفیت ها برای توسعه صادرات بیشتر و رونق تجارت و اقتصاد استفاده کرد و می طلبد که همه دولتمردان نه در شعار بلکه در تمرین کنید، از تولیدکنندگان حمایت کنید و آنها را تشویق کنید.

مبلمان شهر گناوه باید دگرگون شود

مبلمان شهر گناوه باید دگرگون شود

امام جمعه گناوه با تبریک انتخاب شهردار گناوه و بندر ریگ گفت: همه باید شهردار جدید را برای بهبود وضعیت شهر یاری کنند تا با توجه به تجربه و سابقه فعالیتی که دارند با همدلی مشکلات برطرف شود. و همکاری

وی با بیان اینکه مبلمان شهرستان گناوه شایسته مردم نیست، افزود: مبلمان شهرستان گناوه باید متحول شود و این امر جز در سایه همدلی، همکاری، دوستی و همراهی همگان میسر نمی شود.

نیاز به سازماندهی فروشندگان خیابانی

امام جمعه گناوه همچنین بر ساماندهی دستفروشان بازار گناوه تاکید کرد و گفت: ساماندهی قالیچه های دستی گناوه یکی از موضوعات مهم است و با توجه به آسیب های موجود همه باید در ساماندهی این وضعیت کمک کنند.

وی گفت: هر روز با مشکلات مختلفی در ارتباط با این معضل در شهرستان مواجه هستیم و متاسفانه این آسیب ها در شهرستان وجود دارد.

وابستگی حسینی تصریح کرد: ما مخالف زندگی و درآمد دستفروشان نیستیم بلکه همه خواهان ساماندهی این امر هستند و از کسبه گناوه که همیشه در کنار نظام و مسئولان بوده اند تقاضا داریم در ساماندهی خیابان کمک و همکاری کنند. فروشندگان تا شهر از این وضعیت خارج شود و شما شهر زیبایی باشید. خوردن آبروی مردم را داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=405148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.