افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

مبلغ مناقصه باید به حساب خزانه واریز شود.

  • کد خبر : 163128
مبلغ مناقصه باید به حساب خزانه واریز شود.

به گزارش بازار، امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک در نشست خبری با موضوع «الزام واریز حق الزحمه سامانه مناقصه به خزانه داری عمومی» گفت: برای اینکه مشکلی ایجاد نشود هزینه مناقصه باید انجام شود. به حسابی که توسط مرکز وارد شده و قابل واریز می باشد که صرفاً یک شماره حساب به نام […]

به گزارش بازار، امین کلاهدوزان رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک در نشست خبری با موضوع «الزام واریز حق الزحمه سامانه مناقصه به خزانه داری عمومی» گفت: برای اینکه مشکلی ایجاد نشود هزینه مناقصه باید انجام شود. به حسابی که توسط مرکز وارد شده و قابل واریز می باشد که صرفاً یک شماره حساب به نام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی است.

کلاهدوزان افزود: سامانه «ستاد ایران» تمامی وظایف قبلی خود را انجام می دهد و هیچ وقفه ای در این زمینه وجود ندارد، تنها مشکلی که نسبت به گذشته تغییر کرده این است که در گذشته درگاه پرداخت الکترونیکی برای پرداخت هزینه ها بوده است. اما اکنون به دلیل تخلف آن در بسته است و تا زمانی که این تخلف رفع نشود، نمی توان کار را متوقف کرد. لذا بخشنامه جدیدی در این خصوص صادر کرده ایم که البته بحث موقتی است و در آینده به روش پرداخت الکترونیکی برمی گردیم.

وی ادامه داد: بین حفظ سامانه الکترونیکی و بی توجهی به تخلف یا اجرای قانون، قانون را انتخاب می کنیم، زیرا تاکید این دولت از ابتدا بر رعایت قانون است.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک در خصوص جزئیات تخلف گفت: این تخلف توسط پیمانکار که یکی از زیرمجموعه های بانک ملت بوده انجام شده و پول به حسابی غیر از حساب دولت واریز شده است. .

کلاهدوزان تصریح کرد: روال قانونی به این صورت است که هزینه مناقصه باید به حساب دولت واریز شود و سپس دولت به پیمانکار پرداخت کند اما پول مستقیماً به حساب پیمانکار رفته که تخلف است و پرونده تشکیل شده است. این حس توجه.

وی گفت: با وجود تخلف، ترتیبی داده ایم که سامانه متوقف نشود، اما گردش حساب تغییر کرده و پول به حساب خزانه واریز شود.

مدیر مرکز توسعه تجارت الکترونیک گفت: گردش مالی کل سامانه در سال گذشته 623 میلیارد تومان بوده که قسمت کمی از این مبلغ نیز حق مناقصه بوده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=163128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.