افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

ما 20 مدل جدید را ارائه و عرضه می کنیم.

  • کد خبر : 247806

همراه با ارائه کانسپت جدید و i4 به روز شده هفته گذشته گروه بی ام و طیف کاملی از محصولات خود را در نمایشگاه خودروی پکن معرفی کرد. در واقع در غرفه بی ام و محصولات متنوعی از مدل های پایه و استاندارد گرفته تا نسخه های لوکس و گران قیمت دیده می شد و […]

همراه با ارائه کانسپت جدید و i4 به روز شده

هفته گذشته گروه بی ام و طیف کاملی از محصولات خود را در نمایشگاه خودروی پکن معرفی کرد. در واقع در غرفه بی ام و محصولات متنوعی از مدل های پایه و استاندارد گرفته تا نسخه های لوکس و گران قیمت دیده می شد و بی ام و تقریباً تمام اقشار لوکس را با خودروهای مختلف خود پوشش داده بود. البته تنوع این محصولات تنها به پرداخت تجهیزات آنها محدود نشد، بلکه خودروهایی با موتورهای مختلف بنزینی، تمام برقی، پلاگین هیبریدی و حتی پیل سوختی هیدروژنی نیز به نمایش گذاشته شد. بی ام و در مورد اهمیت بازار چین صحبت کرد و اهداف و برنامه های خود را برای آینده این بازار ارائه کرد. اولین مدلی که در صحنه ظاهر شد BMW i4 جدید بود.

BMW i4 به روز می شود

از زمان ارائه و عرضه در سال 2020، مدل محبوب BMW i4 توانسته فروش جهانی تقریبا 400000 دستگاه را به ثبت برساند. در بازار رقابتی چین، خانواده بی‌ام‌و سری 4 رهبر بخش کوپه‌های لوکس سایز متوسط ​​در سال 2023 بوده است. بی‌ام‌و انتظار دارد که نسخه تمام الکتریکی جدید i4 به همراه مدل‌های به‌روز شده بی‌ام‌و سری 4 کوپه باشد. و کانورتیبل، می تواند جایگاه خانواده سری 4 را به عنوان محبوب ترین محصول در بخش خودروهای لوکس سایز متوسط ​​در بازار چین تثبیت کند. بی ام و i4 که در سال 2021 معرفی شد، اکنون دارای نسخه جدید و بهینه شده ای است که می تواند انتظارات مشتریان چینی را برآورده کند.

AutomobileFa BMWi4 14030211

کانسپت Vision Neue Klasse BMW، آینده را ترسیم می کند

ب ام و همچنین از مدل مفهومی جدید خود با نام Vision Neue Klasse در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی کرد. این مفهوم بینشی از اهداف و برنامه های این برند برای وسایل نقلیه لوکس آینده ارائه می دهد. از طریق این مدل های نسل بعدی، BMW قصد دارد سه استراتژی و اصل اصلی خود را نشان دهد: برقی کردن، پایداری و دیجیتالی کردن همه محصولات. الیور زیپس، مدیرعامل BMW AG درباره این مفهوم گفت: “با مدل Neue Klasse، ما BMW را به آینده طراحی، فناوری و فلسفه می بریم. این اقدامات با عرضه مدل Neue Klasse در سال آینده ادامه خواهد یافت. این مدل ویژگی های اسپرت و لوکس BMW را به روشی کاملا مدرن و بسیار خلاقانه ارتقا می دهد و تفسیر جدیدی از آینده حمل و نقل شخصی هوشمند و لوکس ارائه می دهد.

اعلام برنامه ها و اهداف بلندپروازانه برای بازار چین

گروه BMW در نمایشگاه خودروی پکن اعلام کرد که بیش از 20 مدل جدید BMW و Mini تنها در سال 2024 معرفی خواهند شد. این محصولات برای پاسخگویی به نیازها و سلایق مختلف مشتریان طراحی شده اند و هدف نهایی آنها حفظ BMW به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نیروهای دنیای خودرو در زمینه محصولات نوآورانه و لوکس است. BMW تایید می کند که تعهدش به بازار چین فراتر از ارائه مدل های جدید است. سرمایه‌گذاری‌های BMW در بخش‌های مختلف فناوری، طراحی و ارائه خدمات به مشتریان چینی نشان‌دهنده اعتماد و تعهد بلندمدت سازندگان به این بازار است.

با دگرگونی روزافزون صنعت خودروسازی و شتاب بخشیدن به بخش های مختلف فناوری محور، استراتژی الکتریکی سازی BMW و البته تنوع محصولاتی که در این بخش دارد، این برند را به یک نیروی پیشرو و مهم در چین تبدیل کرده است. در سال های آینده، BMW قصد دارد تفسیر جدیدی از خودروهای لوکس برای مشتریان چینی تعریف کند و استانداردهای جدیدی را در این بخش ارائه کند. هدفی مهم و قابل احترام که بخشی از نتایج آن را می توان در محصولات امروزی BMW یافت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=247806

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.