افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

ما یک نفتکش آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار دادیم

  • کد خبر : 213385
ما یک نفتکش آمریکایی را در خلیج عدن هدف قرار دادیم

به گزارش بازار، نیروهای مسلح این کشور در بیانیه ای اعلام کردند که با چند موشک به یک نفتکش آمریکایی در خلیج عدن حمله کردند. نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای اعلام کردند که در پاسخ به ندای مردم بزرگ یمن برای پیروزی ملت فلسطین و در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس علیه کشورمان، […]

به گزارش بازار، نیروهای مسلح این کشور در بیانیه ای اعلام کردند که با چند موشک به یک نفتکش آمریکایی در خلیج عدن حمله کردند.

نیروهای مسلح یمن در بیانیه ای اعلام کردند که در پاسخ به ندای مردم بزرگ یمن برای پیروزی ملت فلسطین و در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس علیه کشورمان، نیروی دریایی ارتش یمن با یاری خداوند متعال خدایا، نفتکش آمریکایی در یک عملیات نظامی منحصربفرد با تعداد کافی موشک به «تورم ثور» در خلیج عدن حمله کرد.

این بیانیه می افزاید: نیروی هوایی یمن همچنین با چندین پهپاد به یک کشتی جنگی آمریکا در دریای سرخ حمله کرد.

نیروهای مسلح یمن تاکید کردند که برای دفاع از کشور، مردم و امت اسلامی، عملیات نظامی علیه اهداف متخاصم در دریای سرخ و دریای عرب انجام خواهند داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن در کنار مردم بزرگ این کشور به وظایف دینی، اخلاقی و انسانی خود در قبال ملت فلسطین عمل کرده و تا توقف حملات دشمنان به عملیات خود ادامه می دهند. و محاصره مردم فلسطین در غزه که به خدمت سربازی خود ادامه می دهند ادامه دارد.

بامداد 21 ژانویه و در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد، آمریکا و انگلیس حملات خود را به مواضع انصارالله و ارتش یمن آغاز کردند. این حملات پس از آن صورت گرفت که ارتش یمن در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه، چندین کشتی یا کشتی صهیونیستی حامل کالا را به مقصد سرزمین های اشغالی در دریای سرخ و تنگه باب المندب مورد حمله قرار داد. هفته های گذشته

نیروهای ارتش یمن متعهد شده اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، به حمله به کشتی های این رژیم یا کشتی های عازم سرزمین های اشغالی در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده اند که دریانوردی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی ها رایگان است و از امنیت کامل برخوردار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=213385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.