افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ما چهار مدل از بهترین کرم پودرهای با ماندگاری بالا در جهان را ارائه می دهیم. بدون ترک یا سایش

  • کد خبر : 125018
ما چهار مدل از بهترین کرم پودرهای با ماندگاری بالا در جهان را ارائه می دهیم.  بدون ترک یا سایش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز – آرایش یک زن یکی از مهم ترین عناصر استایل اوست که جزء جدانشدنی آن است و حتی اگر خانمی را بدون آرایش ببینید باز هم کاری را خواهید دید که او به عنوان آرایش طبیعی انجام داده است! البته این از نظر فان بود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز – آرایش یک زن یکی از مهم ترین عناصر استایل اوست که جزء جدانشدنی آن است و حتی اگر خانمی را بدون آرایش ببینید باز هم کاری را خواهید دید که او به عنوان آرایش طبیعی انجام داده است! البته این از نظر فان بود و در واقع آرایش یکی از اجزای اصلی ظاهر یک خانم و زیرسازی یکی از اصلی ترین اجزای آرایش است.

اما این نکته که ما آن را یکی از اصلی ترین آنها می دانیم از جهات مختلف بسیار حائز اهمیت است. مثلا یکی از آنها طول عمر متناسب است که اگر کرم پودری بخرید که ماندگاری چندانی ندارد با نخریدن آن تفاوت چندانی ندارد. از آنجایی که کرم پودر پایه آرایش است و با توجه به اینکه نیاز به آرایشی مناسب برای محل کار، مهمانی ها، مجالس و … دارید که نیازی به ترمیم هر ساعت نداشته باشد، پس حتما کرم پودری با ماندگاری مهم داشته باشید. در این مطلب قصد داریم با چند کرم پودر با ماندگاری بالا آشنا شویم تا شما یک خانم زیبا ظاهری زیباتر و بدون استرس داشته باشید.

کرم پودر Clarins Everlasting بهترین در جهان است!

در کل می توانید کرم پودرهای کلارینز را از معروف ترین برندهای موجود در بازار بشناسید که فواید متفاوتی برای پوست دارند. برای جزئیات بیشتر باید بگوییم که در بین کرم پودرهای Clarins مدل Orlasting می تواند جذاب باشد زیرا موادی که در آن استفاده می شود مانند پودر بامبو و عصاره کینلا باعث ماندگاری بیشتر آنها شده و جلوه ای مات به کرم خز می دهد. این کرم پودر به دلیل دارا بودن SPF15 به عنوان ضد آفتاب قابل استفاده است. Orlasting یکی از محصولات کلارینز است که از ترکیب انحصاری ضد آلودگی کلارینز استفاده می کند و پوشش متوسط ​​رو به بالا آن منافذ باز و عیوب را نرم و یکنواخت می کند.

CHJw2vGnjhs

کرم پودر درخشان پوست زودرس را طبیعی می کند

به طور معمول، افرادی که پوست خشک دارند از ترک خوردن صورت خود شکایت دارند و افرادی که پوست چرب دارند از پاک شدن آرایش خود شکایت دارند و به دنبال یک زیرسازی با کیفیت هستند. کرم پودر Natural Radiant از برند نارس مورد تایید متخصصان پوست بوده و به دلیل بافت سبکی که دارد آن احساس سنگینی آزاردهنده را به پوست نمی دهد و علاوه بر آن مقاومت خوبی در برابر تعریق و پف کردگی دارد. یکی از مزایای این کرم پودر این است که الکل و پارابن ندارد و به لطف عصاره های گیاهی “سیب، هندوانه و تمشک” استفاده شده، می تواند به مرور زمان پوست را بهبود بخشد. این کرم پودر روی پوست از هم نمی پاشد، بنابراین ممکن است یکی از بهترین مارک ها برای افرادی با پوست خشک باشد.

تحت عنوان

کرم پودر معروف و جهانی Chanel Lebej.

حتما نام شانل را شنیده اید زیرا این برند یکی از معروف ترین برندهای دنیا در فرانسه است که در زمینه لوازم آرایشی نیز محصولات باکیفیتی عرضه کرده است. کرم پودر شانل لبژ با ایجاد جلوه ای طبیعی و درخشان به پوست، چهره ای شاداب و با طراوت به شما می بخشد. این کرم پودر دارای پوشش دهی متوسط ​​بوده و با SPF 25 در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده و از آسیب های ناشی از این مشکل جلوگیری می کند. این مدل و این برند با توجه به مزیت های ذکر شده جزو 10 برند برتر کرم پودر محسوب می شوند.

۶-۱

کرم پودر Lancome Ultra Wear با عمر مفید 24 ساعت.

قطعا در بین لوازم آرایشی نمی توان از برند لانکوم چشم پوشی کرد چرا که این برند نیز در لیست بهترین کرم پودرها قرار دارد و می توان به مدل Ultra Wear اشاره کرد. نکته قابل توجه این است که ماندگاری بسیار بالایی دارد و می تواند تا 24 ساعت بدون مشکل روی پوست شما بماند. این کرم پودر می تواند پوستی یکدست و صاف ایجاد کند، مناسب افرادی که به دنبال ثبات بسیار بالا هستند. از دیگر ویژگی های آن می توان به چرب نبودن و خوشبو بودن آن اشاره کرد به همین دلیل می توان گفت این کرم پودر برای افرادی که پوست حساسی دارند مناسب است.

http___static.theiconic.com.au_p_lancome-3688-5799921-4





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125018

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.