افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

ما می گوییم که انتخابات باید با حضور فلسطینی های اصیل برگزار شود.

  • کد خبر : 141498
ما می گوییم که انتخابات باید با حضور فلسطینی های اصیل برگزار شود.

آفتاب نیوز: آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه مصلی قدس قم با اشاره به اینکه امروز حمله بی امان غاصب اسرائیل علیه مردم عزیز، مظلوم و شجاع غزه دوباره آغاز شده است، گفت: رژیم صهیونیستی هفته گذشته آتش بس را لغو کرد زیرا دیگر نمی توانستند. به روند تجاوز ادامه دادند، پذیرفتند […]

آفتاب نیوز:

آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه های نماز جمعه مصلی قدس قم با اشاره به اینکه امروز حمله بی امان غاصب اسرائیل علیه مردم عزیز، مظلوم و شجاع غزه دوباره آغاز شده است، گفت: رژیم صهیونیستی هفته گذشته آتش بس را لغو کرد زیرا دیگر نمی توانستند. به روند تجاوز ادامه دادند، پذیرفتند و بعد از آتش بس که دیدند مورد حمله اعتراضات جهانی قرار گرفته اند و حماس زندگی جدیدی خواهد داشت، حملات خود را آغاز کردند.

امام جمعه قم نیز در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: ما سخنرانی اراذل و اوباش نداریم، می گوییم انتخابات باید با حضور فلسطینی های اصیل برگزار شود و این وظیفه کسانی است که هنوز در این امر حضور دارند. زمین توسط دولت منتخب این کشور تعیین خواهد شد.

مدیر حوزه های علمیه کشور خطاب به صهیونیست ها گفت: ما اهل ظلم و زور و جنایت نیستیم در حالی که شما بیش از 70 سال است که از هیچ جنایتی دست برنداشته اید.

اعرافی خاطرنشان کرد: اگر جهان اسلام در مسئله فلسطین پیروز شود که به فضل الهی پیروز خواهد شد، با عدالت و عدالت برخورد خواهد کرد.

امام جمعه قم همچنین به فجایع رخ داده در غزه که در تاریخ بی سابقه است اشاره کرد و گفت: باید دید رهبران جهان اسلام و جامعه جهانی چه واکنشی نسبت به این حوادث داشته اند. امروز صبح آمریکایی ها حمله به غزه را با اسراییل غاصب اعلام کردند وای چه نادان، چه ظالم و جنایتکار!

وی ادامه داد: البته ترسیدید اما چه توجیهی در مقابل مردم مظلوم دارید که اینگونه رفتار کنید امروز هم ملت شریف ایران و همه نهادها و مسئولان در کنار ملت های مسلمان و آزادیخواه حضور دارند. مردم جهان را با این موج انسانی در حمایت از مظلومان دوست دارند.» و فریاد آنها مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکاست.

خطیب قم همچنین بر اهمیت انتخابات شورای اسلامی و خبرگان رهبری تاکید کرد و خاطرنشان کرد: ما در آستانه انتخابات هستیم، وظیفه هر یک از ما توجه به آینده کشور و نقش انتخابات است. در او مشارکت بیشتر به عنوان یک وظیفه ملی. اسلامی و انقلابی را مهم بدانید.

فقیهان عضو شورای نگهبان گفت: ضمن اینکه باید از روحیه مردم و تلاش مستمر مسئولان قدردانی کرد، انتظار می رود به مسائل اساسی اقتصادی توجه داشته باشند و بیش از پیش به حوزه معیشت و حل مشکلات طبقات متوسط ​​و فرودست.

امام جمعه قم یادآور شد: در حوزه اقتصاد و پیشرفت باید به مفاهیم اساسی، مبانی و مبانی توجه کرد و آنها را دست کم نگیریم و به حوزه معیشتی نیز توجه کنیم.

اعرافی همچنین به ضرورت احیای مساجد و برنامه های مذهبی اشاره کرد و یادآور شد: متاسفانه موج کرونا و سایر حوادث پیش آمده و برخی مشکلات فعلی باعث کاهش برنامه های عبادی و حضور در مساجد شد. کرونا، مساجد نشاط جدیدی پیدا کردند و دوباره فعال شدند، اما هنوز در برخی مناطق به نقطه قبلی نرسیده ایم.

وی بیان کرد: این روزها فعالیت هیئت مدیره، حضور خوب امام جماعت و نسل جوان در مسجد کار مضاعف است، در هر کجا که هستیم باید تلاش کنیم تا به مساجد خود رونق بخشیده و روح تازه ای به مساجد بدهیم. بدنه مسجد و برنامه های آن. این یک وظیفه حیاتی است که همه ما باید برای آن تلاش کنیم.

امام جمعه قم همچنین 25 آذرماه روز دانش آموز را یادآور شد و یادآور شد: این روز عظمت کار و مبارزه طلاب ما با مستکبران را نشان می دهد.

وی افزود: این روز می تواند به دانش آموزان نشاط مجاهدت و مجاهدت در راه خدا و تلاش برای مردم بدهد. امید است دانش آموزان و معلمان عزیز ما با الهام از 16 شانس و تلاش آنان در پیشرفت علمی کشور، مبارزه با دشمنان ملت، همبستگی ملی و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی اقدامات اساسی تری انجام دهد.

مدیر حوزه های علمیه کشور تاکید کرد: ملت ما امیدوار است که دانشگاه و طلاب در راه آرمان های اسلامی و انقلاب اسلامی پیشگام باشند.

وی همچنین وحدت حوزه و دانشگاه را یکی از اصول راهبردی نظام اسلامی دانست و گفت: حوزه و دانشگاه باید به هم نزدیک باشند و در کنار هم برای تامین مصالح کشور و در راستای تامین منافع کشور بایستند. مسیر آرمان های عالی کشور

خطیب قم تاکید کرد: امروز که با گرگ های استکبار جهانی روبرو هستیم، این وحدت و انسجام، همگرایی و هم افزایی نخبگان ملت، حوزه و دانشگاه ضروری است.

اعرافی در بخشی دیگر از سخنان خود با تسلیت ایام فاطمیه گفت: مردم و روحانیون باید با آمادگی بیشتری وارد شوند و برای فاطمیه دوم تلاش بیشتری کنند. در فاطمیه دوم دوره های بالاتر و سمینارهای خارجی به دلایل ارتقاء به مدت یک هفته تعطیل می باشد.

مدیر حوزه همچنین از حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان بزرگترین سرمایه جهان نام برد و تصریح کرد: در دورانی هستیم که زهرا اطهر می تواند حلال دردهای ما و امت اسلامی و الگوی زنان پاک جهان باشد. هر کس.

خطیب قم همچنین سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز شورای اسلامی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: آیت الله مدرس نماینده پرتلاش و پرتلاش مردم و نیروهای ما است. شخصیتی که همه سختی ها را فدای عزت و عظمت ایران و اسلام کرد و سال ها تبعید را در گوشه ای از کشور تحمل کرد و زمانی که در روستا بود روحانی تمام عیار، خدمتگزاری پرتلاش و شجاع بود. . و فقط.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=141498

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.